ΤΟΠΙΚΑ

Σφαγεία: Αναζητά λύση για τους ιδιώτες

σφαγεία-αναζητά-λύση-για-τους-ιδιώτες-505467

Εκτενής συζήτηση για το μέλλον της λειτουργίας των Σφαγείων Βόλου πραγματοποιήθηκε χθες το μεσημέρι στη διάρκεια σύσκεψης στο Δημαρχείο υπό την προεδρία του Δημάρχου Βόλου κ. Αλέκου Βούλγαρη και με τη συμμετοχή των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρίας και των νομικών συμβούλων.
Όπως διαπιστώθηκε, η σημερινή νομική μορφή της Εταιρίας οδηγεί σε συσσώρευση περαιτέρω οικονομικών βαρών και προκαλεί οικονομική ζημία, στην οποία η Εταιρία ήδη δυσκολεύεται να ανταποκριθεί. Όπως επεσήμανε ο Δήμαρχος Βόλου, για την αντιμετώπιση της σημερινής κατάστασης στο πλαίσιο της υλοποίησης της πρόσφατης απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου η Α.Ε. θα πρέπει να περιέλθει στον ιδιωτικό τομέα. Όπως επισημάνθηκε η ιδιωτικοποίηση των Σφαγείων είναι επιβεβλημένη προκειμένου να επιτευχθεί αφενός μεν η μείωση των λειτουργικών ζημιών της Εταιρίας και αφετέρου η διασφάλιση των θέσεων εργασίας του απασχολούμενου προσωπικού της.
Τα μέλη της Διοίκησης της Εταιρίας «Σφαγεία Βόλου Α.Ε.» κατέληξαν ότι η πλέον πρόσφορη λύση είναι η σταδιακή μετατροπή της Εταιρίας σε πρώτη φάση σε μονομετοχική Α.Ε. Με τον τρόπο αυτό, όπως επισημάνθηκε, αφενός θα διασφαλιστούν οι θέσεις εργασίας όσων απασχολούνται σήμερα στα Σφαγεία, μέσω δηλαδή της μετάταξής τους σε άλλες θέσεις του Δήμου ή και των Νομικών του Προσώπων και αφετέρου η σταδιακή μείωση των λειτουργικών ζημιών της Εταιρίας και η μη συσσώρευση νέων χρεών, ώστε μακροπρόθεσμα να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητά της.
Υπενθυμίζεται πως στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου επισημάνθηκε ότι τα χρέη των Σφαγείων Βόλου υπερβαίνουν τα 250.000 ευρώ και διευρύνονται συνεχώς, με το Δήμο Βόλου να αναλαμβάνει την κάλυψή τους, κάτι που όπως σημειώθηκε δεν μπορεί να συνεχίζεται στο διηνεκές.
Οι αποφάσεις που ελήφθησαν στη χθεσινή σύσκεψη θα επεξεργαστούν και θα εξειδικευτούν περαιτέρω νομικά, προκειμένου να εξασφαλιστεί η υλοποίησή τους με τον πιο συμφέροντα και νομικά εφικτό για την Εταιρία τρόπο.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου