ΤΟΠΙΚΑ

Ημέρες… με μηδενικές εισπράξεις για εμπόρους του Βόλου

ημέρες-με-μηδενικές-εισπράξεις-για-ε-802188

Υποτονική χαρακτηρίζει την εμπορική κίνηση του Βόλου στη διάρκεια των θερινών εκπτώσεων ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου, Κώστας Τσέλιος, τονίζοντας παράλληλα ότι οξύνεται διαρκώς το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες του κλάδου, καθώς τα ταμεία δεν γεμίζουν, ενώ ορισμένες φορές υπάρχουν, δυστυχώς, μηδενικές εισπράξεις.

Η πτωτική τάση της αγοράς επηρεάζεται άμεσα από την οικονομική δυστοκία που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές και την έντονη φημολογία για νέες περικοπές, η οποία έχει αρνητική επίπτωση στην ψυχολογία του κόσμου, ενώ όπως σημειώνει ο πρόεδρος των εμπόρων, η κυβερνητική πολιτική έχει γενικότερο αντίκτυπο στην κίνηση της αγοράς.

«Αρκετές ημέρες έχουμε μηδενικά ταμεία, ενώ οι υποχρεώσεις και οι παράλογες φορολογικές απαιτήσεις τρέχουν» επισημαίνει με δήλωσή του στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο Κώστας Τσέλιος, για να προσθέσει ότι «βλέπουμε καθημερινά τις υποχρεώσεις να αυξάνονται, χωρίς να είναι οι έμποροι σε θέση να ανταπεξέλθουν στις 100 δόσεις, με αποτέλεσμα να ζητούμε επιπλέον δόσεις, για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε».

Η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί είναι εξαιρετικά δυσάρεστη, ο χειμώνας προμηνύεται δύσκολος και το μέλλον αβέβαιο «παρά το γεγονός ότι θέλουμε να είμαστε αισιόδοξοι» παρατηρεί ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου.

Στο μεταξύ, η πτώση της κίνησης είναι εμφανής στη διάρκεια της καλοκαιρινής εκπτωτικής περιόδου, από την έναρξή της μέχρι και σήμερα, ενώ όπως σημειώνει ο ίδιος επαγγελματίας «αν εξαιρέσουμε την πρώτη εβδομάδα, κατά την οποία υπήρχε κίνηση, όλο το υπόλοιπο διάστημα, είναι υποτονική».

Το ερώτημα που προκύπτει είναι αν και κατά πόσο λειτουργούν ανασταλτικά οι υψηλές θερμοκρασίες και οι καιρικές συνθήκες της θερινής περιόδου, γενικότερα, με τον πρόεδρο του εμπορικού συλλόγου να απαντά «στην προ κρίσης περίοδο, ο καύσωνας δεν επηρέαζε την εμπορική κίνηση. Αν ο κόσμος είχε χρήματα στο πορτοφόλι του, δεν νομίζω ότι θα έπαιζε ρόλο η ζέστη».

Σε γενικές γραμμές πάντως, τις θερμές ώρες της ημέρας οι καταναλωτές αποφεύγουν να κυκλοφορούν, επιλέγοντας, αντίστοιχα, να επισκεφτούν τα εμπορικά καταστήματα μετά τις 7 το απόγευμα, αλλά «δεν υπάρχει η κίνηση που θα δώσει λεφτά στα καταστήματα, καθώς ο κόσμος είναι πολύ επιλεκτικός τι θα ψωνίσει και πόσα χρήματα θα ξοδέψει. Δεν ξοδεύει παραπάνω από αυτά που έχει προγραμματίσει από το σπίτι του» επισημαίνει ο ίδιος.

Σε αρκετές περιπτώσεις, τέλος, οι καταναλωτές ζητούν καλύτερες τιμές, πέραν των εκπτωτικών, στην προσπάθειά τους να κινηθούν στο πλαίσιο του περιορισμένου διαθέσιμου προϋπολογισμού.

ΓΛ. ΥΔΡ.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου