ΤΟΠΙΚΑ

Νερό με χώμα «κέρασε » η πηγή Καλιακούδα… λόγω βροχής

νερό-με-χώμα-κέρασε-η-πηγή-καλιακούδ-845423

Πηγαίο νερό… με χώμα ήπιε χθες ο Βόλος. Από το πρωί το νερό που έτρεχε στις βρύσες των καταναλωτών ήταν από θολό έως σκουρόχρωμο. «Το πρόβλημα είναι συγκυριακό και δεν έχει καμία επίπτωση στη δημόσια υγεία» απάντησε με ανακοίνωσή της χθες το απόγευμα η ΔΕΥΑΜΒ και αφού είχαν προηγηθεί αρκετές ώρες… ανησυχίας.

Ο ένας και μοναδικός υπάλληλος στο τηλεφωνικό κέντρο της επιχείρησης που είχε πάρει φωτιά από τους καταναλωτές, δεν προλάβαινε να απαντήσει σε όλες τις κλήσεις. Αλλεπάλληλα τα τηλεφωνήματα και στο τηλεφωνικό κέντρο του ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΥ. Οσοι «τυχεροί» κατάφεραν να πιάσουν γραμμή, πήραν την απάντηση ότι πρόκειται «για πηγαίο νερό από την πηγή Καλιακούδα, η στάθμη της οποίας ανέβηκε λόγω βροχής, με αποτέλεσμα το νερό να ανακατευτεί με χώμα».

Στο ερώτημα κατά πόσο το νερό είναι ασφαλές για πόση ή χρήση, ο υπάλληλος του τηλεφωνικού κέντρου δεν ήταν σε θέσηνα δώσει διαβεβαιώσεις… «Κάντε λίγη υπομονή… Μέχρι το βράδυ, έως αύριο (σ.σ. σήμερα) το πρωί, το νερό θα έχει καθαρίσει», ενημέρωνε.

Ανακοίνωση της ΔΕΥΑΜΒ

Η ΔΕΥΑΜΒ στην ανακοίνωσή της, χθες το απόγευμα μετά το θόρυβο και τις διαμαρτυρίες- έκανε γνωστό ότι πρόκειται για ένα απολύτως συγκυριακό φαινόμενο, χωρίς καμία επίπτωση στην δημόσια υγεία και στην καταλληλότητα του νερού, και βεβαίως οφείλεται στις έντονες βροχοπτώσεις που προηγήθηκαν.

Όπως τονίστηκε, τα υπόγεια νερά ανεβαίνουν με μεγάλη ταχύτητα παρασύροντας λεπτά σωματίδια χώματος που προσδίδουν τη θολότητα αυτή, που σημειωτέον δεν έχει απολύτως καμία σχέση με μικροβιακή επιβάρυνση ή παρουσία ξένων σωμάτων στο δίκτυο ύδρευσης. Παράλληλα ότι το νερό με το οποίο αυτή την περίοδο υδροδοτείται ο Βόλος είναι στο μεγαλύτερο μέρος του πηγαίο (60%) και χαρακτηριστικά σημειώνουμε ότι ενώ η απόδοση των πηγών του Σαρακηνού ήταν την περασμένη εβδομάδα 580 κυβικά μέτρα ανά ώρα, χθες, βραδινές ώρες, με τις βροχοπτώσεις αυξήθηκε στα 700 κυβικά μέτρα ανά ώρα.

Σε ό,τι αφορά την κινητοποίηση των υπηρεσιών της ΔΕΥΑΜΒ, η υπηρεσία αναφέρει ότι « αυτή ήταν απολύτως έγκαιρη ενώ για τα παράπονα για τη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου, η ΔΕΥΑΜΒ λέει ότι αυτή δικαιολογείται και από τον μεγάλο αριθμό των καταναλωτών που εύλογα ανησυχούσαν τηλεφωνούσαν για να ενημερωθούν για το φαινόμενο, αλλά και από το γεγονός ότι ήταν Κυριακή και η επιχείρηση δεν λειτουργεί με πλήρεις βάρδιες

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου