ΤΟΠΙΚΑ

«Χωρίς αναισθητικό» στον οδοντίατρο ~ Σε εκκρεμότητα οκτώ μήνες ο διαγωνισμός της 5ης ΥΠΕ

χωρίς-αναισθητικό-στον-οδοντίατρο-4780

Ξέμειναν και από ενέσεις στα ιατρεία του ΠΕΔΥ Βόλου, απίστευτη ταλαιπωρία για δεκάδες ασφαλισμένους

Γολγοθάς η τοπική αναισθησία για την εξαγωγή ενός δοντιού στο ΠΕΔΥ Βόλου. Ξέμειναν και από ενέσεις τα οδοντιατρεία. Εδώ και 8 μήνες ασφαλισμένοι με προγραμματισμένα ραντεβού για εξαγωγές υποχρεώνονται να προμηθεύονται οι ίδιοι τις αναισθητικές αμπούλες για να υποβληθούν στη σχετική θεραπεία. Ο διαγωνισμός για την προμήθεια ενέσιμων υλικών που έκανε η 5η ΥΠΕ ξεκίνησε εδώ και οκτώ μήνες αλλά μέχρι σήμερα… δεν έχει ολοκληρωθεί. Περισσότερες από μία φορές ο διευθυντής του τοπικού ΠΕΔΥ αναγκάστηκε να βάλει λεφτά από την τσέπη του όπως παραδέχτηκε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ για να αγοράσει ενέσεις προκειμένου να εξυπηρετηθούν ασφαλισμένοι.

Ρεπορτάζ: ΒΑΣΩ ΚΥΡΙΑΖΗ

Σκηνές απείρου κάλλους διαδραματίζονται σχεδόν καθημερινά με Βολιώτες ασφαλισμένους που προσέρχονται στα οδοντιατρεία του ΠΕΔΥ στο Βόλο μετά από προγραμματισμένα ραντεβού για την εξαγωγή δοντιού. Οι οδοντίατροι έχουν σηκώσει πλέον τα χέρια ψηλά , αφού οι ενέσιμες αμπούλες που χρησιμοποιούνται για την τοπική αναισθησία αποτελούν στο ΠΕΔΥ Βόλου είδος προς εξαφάνιση τουλάχιστον το τελευταίο 8μηνο.

Μόλις χθες, για ασφαλισμένη με προγραμματισμένο ραντεβού στο ΠΕΔΥ Βόλου που προσήλθε στο ιατρείο παρά την πολύ ζεστή υποδοχή που της επιφυλάχθηκε και την προθυμία του γιατρού να την εξυπηρετήσει, δεν υπήρχαν ενέσεις. «Εάν μπορείτε να φέρετε εσείς μία εγώ πολύ ευχαρίστως να προχωρήσω στην εξαγωγή» φέρεται να τόνισε ο γιατρός -σύμφωνα με τα όσα μετέφερε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ η ίδια η ασφαλισμένη που δεν πίστευε στα αυτιά της- εξηγώντας της ότι υπάρχει έλλειψη υλικών. Προκειμένου να αποφύγει νέα ταλαιπωρία η συγκεκριμένη ασφαλισμένη μετέβη σε κοντινό φαρμακείο από όπου προμηθεύτηκε την ενέσιμη αμπούλα και τελικά η εξαγωγή έγινε.

Το παραπάνω περιστατικό δεν είναι ούτε μεμονωμένο ούτε μοναδικό, όπως παραδέχτηκε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο διευθυντής του ΠΕΔΥ Βόλου Γιώργος Μπακούλας που επίσης πολλές φορές έχει γίνει αποδέκτης των έντονων διαμαρτυριών των ασφαλισμένων που ταλαιπωρούνται για μήνες ολόκληρους.

Διαγωνισμός – γιοφύρι της Αρτας

Σύμφωνα με τον διευθυντή του ΠΕΔΥ Βόλου Γ. Μπακούλα που μίλησε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ όλα οφείλονται στην καθυστέρηση ολοκλήρωσης του διαγωνισμού για την προμήθεια ενέσιμων υλικών που έχει ξεκινήσει πριν από περίπου ένα 6μηνο, αλλά δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί λόγω ενστάσεων και άλλων γραφειοκρατικών διαδικασιών.

«Η τελευταία πληροφόρηση που έχουμε είναι ότι άμεσα, ίσως και το επόμενο 20ήμερο ο διαγωνισμός να έχει ολοκληρωθεί» υπογράμμισε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ χωρίς όμως να είναι σε θέση να πει με σιγουριά πότε ακριβώς.

Ο κ. Μπακούλας αναγνωρίζοντας μάλιστα το οξύτατο πρόβλημα που δημιουργείται και την ταλαιπωρία που υφίστανται οι ασφαλισμένοι που ενώ έχουν πληρώσει εισφορές για να έχουν περίθαλψη, κάτι τέτοιο δεν υφίσταται σε μεγάλο βαθμό, έσπευσε να επισημάνει ότι τα προβλήματα αυτά και οι ελλείψεις έχουν επισημανθεί στο υπουργείο Υγείας και σε όλες τις αρμόδιες αρχές επανειλημμένως προκειμένου να βρεθεί λύσεις.

Το μέγεθος του προβλήματος πάντως είναι μεγάλο και αποδεικνύεται από την παραδοχή που ο ίδιος ο κ. Μπακούλας έκανε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ λέγοντας μεταξύ άλλων ότι ο ίδιος τουλάχιστον δύο φορές με προσωπική του δαπάνη έσπευσε να αγοράσει ενέσιμες αμπούλες για να αντιμετωπιστούν επείγοντα περιστατικά.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου