ΤΟΠΙΚΑ

Αγώνας δρόμου για να κερδηθεί το στοίχημα

αγώνας-δρόμου-για-να-κερδηθεί-το-στοίχ-851206

Αγώνα δρόμου… για να κερδίσει το στοίχημα κατασκευής του κωπηλατοδρομίου στην Κάρλα ξεκινά η Νομαρχία Μαγνησίας και σηκώνει τα μανίκια, αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες προκειμένου να γίνουν γρήγορα βήματα για την ωρίμανση της κατασκευής του.
Όπως είναι γνωστό η νέα ηγεσία του Υπουργείου Πολιτισμού και ειδικότερα ο Γ.Γ. Αθλητισμού Παναγιώτης Μπιτσαξής, έθεσε ως μία και βασική προϋπόθεση για την κατασκευή του κωπηλατοδρομίου της Κάρλας το έργο να είναι αναπτυξιακό, ώστε να χρησιμοποιηθεί και να αξιοποιηθεί και μετά τους Μεσογειακούς Αγώνες.
«Ο κ. Μπιτσαξής το δήλωσε απερίφραστα ότι η τυχαία ή μετά από τοπικές διεκδικήσεις χρηματοδότηση έργων που στη συνέχεια εγκαταλείπονται στην τύχη τους, απαξιώνονται και καταστρέφονται, τέλειωσε», τόνισε ο Νομάρχης Μαγνησίας Απόστολος Παπατόλιας, ο οποίος έχοντας υπόψη τα συμπεράσματα της μελέτης Κάρλα 21+ που έχει συντάξει ήδη η Νομαρχία για την ανάπτυξη των παρακάρλιων περιοχών διαβεβαίωσε τον κ. Μπιτσαξή ότι η ΝΑΜ θα τεκμηριώσει την πρόταση και θα κερδίσει το στοίχημα.
Για το λόγο αυτό ήδη την προηγούμενη εβδομάδα συγκλήθηκε σύσκεψη με τη συμμετοχή των Δήμων της περιοχής, προκειμένου να συνταχθεί η διαχειριστική μελέτη βιωσιμότητας στο πλαίσιο της ανασύστασης της λίμνης Κάρλας.
Παράλληλα το προεδρείο της ΟΕΜΑ κατά την επίσκεψή του στο Βόλο, συνοδευόμενο από τον Αντινομάρχη Υποδομών Ηλία Ξηρακιά και το Δήμαρχο Κάρλας Θανάση Παπαδήμα, επισκέφθηκαν την Κάρλα και εξέτασαν από κοντά τη θέση κατασκευής του κωπηλατοδρομίου. Είχαν δε το χρόνο να διατρέξουν περιμετρικά το σύνολο της λίμνης και να διαπιστώσουν τη νέα πραγματικότητα που διαμορφώθηκε, με την αρχική αρνητική στάση τους απέναντι στην προοπτική κατασκευής του κωπηλατοδρομίου κατά τη διάρκεια της τελευταίας επίσκεψης τους να έχει μετριασθεί.
Στη συνάντηση εργασίας που ακολούθησε στη Νομαρχία συμφωνήθηκε ότι
προκειμένου να γίνουν γρήγορα βήματα για την ωρίμανση της κατασκευής του έργου, που ξεκινάει από την έγκριση χωροθέτησης του έργου μέχρι την τεκμηρίωση της βιωσιμότητάς του, η ΝΑΜ πρέπει να αναλάβει πρωτοβουλίες και να ξεκινήσει έναν αγώνα δρόμου για να κερδίσει το στοίχημα.
Έτσι, όπως ανακοινώθηκε από το κ. Παπατόλια, η ΝΑΜ αναλαμβάνει άμεσα πρωτοβουλία για το συντονισμό των τοπικών Υπηρεσιών (Δασαρχείο, Αρχαιολογία κ.τ.λ.), οι ποίες πρέπει το συντομότερο να γνωμοδοτήσουν για τη χωροθέτηση του έργου, ενώ αναλαμβάνει και να χρηματοδοτήσει τη σύνταξη διαχειριστικής μελέτης για τη βιωσιμότητα του έργου για τη μετά-Μεσογειακή χρήση.
«Δυστυχώς βρισκόμαστε στο σημείο μηδέν και πρέπει να κάνουμε μια μεγάλη προσπάθεια να κερδίσουμε το στοίχημα. Είμαστε όμως σίγουροι, όπως καταδεικνύεται και στη μελέτη της ΝΑΜ Κάρλα 21+ για την ανάπτυξη των παρακάρλιων περιοχών, ότι η επένδυση του κωπηλατοδρομίου θα δράσει πολλαπλασιαστικά και για άλλες επενδύσεις μετά τους Μεσογειακούς Αγώνες στην περιοχή της Κάρλας. Δυστυχώς η Νομαρχία αναγκάζεται για άλλη μια φορά να καλύψει το έλλειμμα που δημιουργείται από την αδράνεια και την ολιγωρία της Κεντρικής Διοίκησης, η οποία έπρεπε να είχε δράσει εδώ και καιρό. Είναι μια ακόμη έμπρακτη απόδειξη της αδήριτης ανάγκης για τη μεταρρύθμιση στη χώρα μας», τόνισε σχετικά ο κ. Παπατόλιας.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου