ΤΟΠΙΚΑ

Αλλάζουν όλα στη Βιομηχανική Περιοχή Βόλου

αλλάζουν-όλα-στη-βιομηχανική-περιοχή-851206

Αυτοδιαχείριση της Βιομηχανικής Περιοχής Βόλου… Πέρασε ως ιδέα από «σαράντα κύματα», όμως παίρνει πλέον σάρκα και οστά.
Οι διεργασίες για τη συγκρότηση φορέα διαχείρισης της Βιομηχανικής Περιοχής Βόλου, που ως ιδέα είχε πρωτοξεκινήσει την δεκαετία του ’80 και παρέμεινε στάσιμη για αρκετά χρόνια, έγινε πραγματικότητα χάρη στο πείσμα και τον διακαή πόθο ορισμένων επιχειρηματιών, που αποφάσισαν να διαχειριστούν «τα του οίκου τους» στη Βιομηχανική Περιοχή Βόλου.

Με «πρωταγωνιστές» τις ίδιες τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο αυτό της Βιομηχανικής Περιοχής και αφού ωρίμασε η ιδέα μετά από πολλές συζητήσεις και επαφές, ήδη έχει πάρει το δρόμο για το Εθνικό Τυπογραφείο, προκειμένου να εκδοθεί με ΦΕΚ ο Φορέας Διαχείρισης της Α‘ ΒΙΠΕ.

Πρωτεργάτης ο επιχειρηματίας Ιερώνυμος Παπαγεωργίου και δίπλα του όλα τα υπόλοιπα μέλη της Επιτροπής, που όπως τόνισε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ συνέβαλλαν τα μέγιστα μέχρι αυτή η ιδέα που κυοφορούνταν από την δεκαετία του ’80 να γίνει πράξη.

Η Α΄ Βιομηχανική Περιοχή Βόλου λειτουργεί από το 1967. Με τα νέα δεδομένα που δημιουργούνται πλέον, η λειτουργία της τίθεται σε άλλη βάση από το Φορέα Διαχείρισης.

Τα μέλη του Φορέα δείχνουν μια αστείρευτη πρόθεση ανάληψης της διαχείρισης του χώρου από τις ίδιες τις επιχειρήσεις, για να καλύψουν τις ανάγκες τους σε κοινόχρηστες υπηρεσίες και υποδομές. Στο διοικητικό συμβούλιο συμμετέχουν από τις επιχειρήσεις οι: Πρόεδρος Ιερώνυμος Παπαγεωργίου( Α.Ε Παπαγεωργίου), αντιπρόεδρος Γιώργος Χατζηβασιλείου (ΒΙΣ) και μέλη Αντώνης Σούρας (Σούρας Α.Ε) Θεόδωρος Τσούτσος (Κόκα Κόλα), Ιωάννα Κιντά (Ελαστικές Ενώσεις), Τάσος Κοτζιάς (ΜΙΣΚΟ), Άρης Παλαιογιάννης (ΜΕΚ).

Μέχρι σήμερα η κατάσταση της Α΄ ΒΙΠΕ έχει θιγεί πολλές φορές από τις ίδιες τις επιχειρήσεις και φορείς της περιοχής, που αναζητούσαν καιρό μία πιο οργανωμένη λύση μέσω της συγκρότησης φορέα διαχείρισης, η οποία ήταν τελικά εφικτή, αφού προβλέπεται από το νόμο που διέπει τη λειτουργία οργανωμένων βιομηχανικών ζωνών.

Bλέπουν τη λύση
με αυτοδιαχείριση

Μιλώντας στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο κ. Ιερώνυμος Παπαγεωργίου άφησε να εννοηθεί ότι μετά από πολλές συζητήσεις η αυτοδιαχείριση της ΒΙΠΕ από τις εγκατεστημένες επιχειρήσεις θεωρήθηκε μονόδρομος, γι’ αυτό και ξεκίνησαν οι επαφές -που αρχικά ήταν αραιές και σταδιακά πύκνωσαν- για τη συνεργασία με όλες τις μεγάλες βιομηχανίες της περιοχής.
«Ο αγώνας μας αφορά στην ολοκλήρωση των υποδομών, όπως η αποκατάσταση χρόνιων φθορών (ασφαλτοστρώσεις), η αποκομιδή, φύλαξη, ο ηλεκτροφωτισμός κ.α. που είναι σε κακή κατάσταση.
Πιστεύουμε ότι ως φορέας διαχείρισης της ΒΙΠΕ με το σύστημα της αυτοδιαχείρισης οι επιχειρήσεις, θα πετύχουμε να μειώσουμε τα κόστη διαχείρισης και επιπλέον θα απολαμβάνουμε νέες, αναβαθμισμένες υπηρεσίες προς όφελος όλων.

«Είμαι σίγουρος για την καλή διάθεση για συνεργασία μεταξύ όλων των πλευρών, ώστε από κοινού να συνεχίσουμε τις ενέργειες για τη βελτίωση των υποδομών της ΒΙΠΕ» πρόσθεσε ο κ. Παπαγεωργίου.
Πρέπει να αποκατασταθούν φθορές που υπάρχουν εδώ και χρόνια, να ανανεωθεί ο φωτισμός, να εξωραϊστούν οι χώροι και πάνω από όλα να βελτιωθεί το θέμα της φύλαξης. Σήμερα η ΒΙΠΕ είναι λίγο πολύ «ξέφραγο αμπέλι». Εισέρχεται ο καθένας ανενόχλητα, όποια ώρα, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται διάφορα προβλήματα.

Πιλοτικό σύστημα

Στο νέο Φορέα Διαχείρισης της ΒΙΠΕ συμμετέχουν 41 εταιρίες, που ουσιαστικά κατέχουν το 70% της έκτασης της πρώτης Βιομηχανικής Περιοχής.
Αποφάσισαν να «ενώσουν τις δυνάμεις τους», προκειμένου να συνταχθούν στον κοινό σκοπό να βελτιώσουν την εικόνα της Βιομηχανικής ώστε να γίνει πιο λειτουργική.

«Είμαστε όλοι αποφασισμένοι να δουλέψουμε για να πετύχουμε το σκοπό μας, διότι οφείλουμε να αναβαθμίσουμε τους χώρους στους οποίους λειτουργούν οι επιχειρήσεις μας» επεσήμανε ο κ. Παπαγεωργίου, υπογραμμίζοντας για μία ακόμη φορά την αμέριστη συμπαράσταση που είχε αυτή η προσπάθεια μέχρι να πάρει σάρκα και οστά από τα υπόλοιπα μέλη της Επιτροπής.

Ο κ. Παπαγεωργίου δηλώνει μάλιστα αισιόδοξος ότι το εγχείρημα θα βρει και άλλους υποστηρικτές στην πορεία και θα πάρει πιλοτικό χαρακτήρα και για άλλες Βιομηχανικές Περιοχές στη χώρα που αντιμετωπίζουν τα ίδια προβλήματα υποδομών και προσπαθούν να ανασυνταχθούν.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου