ΤΟΠΙΚΑ

Προς δημοπράτηση εντός του 2016 η ηλεκτροκίνηση Βόλου – Λάρισας

προς-δημοπράτηση-εντός-του-2016-η-ηλεκτρο-172795

Η Διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ ανακοίνωσε χθες επτά έργα

Η Διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ ανακοίνωσε χθες επτά μεγάλα έργα που προγραμματίζεται να δημοπρατηθούν μέσα στο 2016 μεταξύ των οποίων και δύο έργα σηματοδότησης / τηλεδιοίκησης μεταξύ των οποίων η σηματοδότηση – τηλεδιοίκηση, ETCS L1 και ηλεκτροκίνηση της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα – Βόλος, διάρκειας 30 μηνών.

Σημειώνεται ότι ήδη η πρώτη φάση της ηλεκτροκίνησης στη γραμμή Βόλου – Λάρισας έχει ξεκινήσει με το έργο να περιλαμβάνει γενική επισκευή του κύριου άξονα της γραμμής λόγο μεγάλης φθοράς, αντικατάσταση στρωτήρων, αντικατάσταση σιδηροτροχιών, εκβάθυνση της γραμμής στο Χ.Σ. 1+290, συντήρηση όλων των αλλαγών και δεύτερων γραμμών των σταθμών, εξασφάλιση της γραμμής με πασσάλους σε όλο το μήκος καθώς και κατασκευή υπόστεγου στέγασης των παλαιών ατμομηχανών στο Σ.Σ. Βόλου, καθώς επίσης και τριών Ι.Δ. με υπερύψωση για να επιτευχθεί το αναγκαίο περιτύπωμα της ηλεκτροκίνησης.

Η αναβάθμιση σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ θα συμβάλλει στη μείωση χρόνου διαδρομής, στη τουριστική ανάπτυξη της περιοχής, ενώ παράλληλα θα ανοίξει το δρόμο για νέες εμπορευματικές συμφωνίες.

Παράλληλα θα προσφέρει μεγαλύτερη οικονομία στα καύσιμα δεδομένου ότι το κόστος ηλεκτροκίνησης μειώνεται περίπου στο 1/5 της κίνησης με πετρέλαιο.

«Με την ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών έργων ο σιδηρόδρομος θα πρέπει να αποτελέσει τον κορμό Εθνικής στρατηγικής συνδυασμένων μεταφορών με πολλαπλά οφέλη τόσο για το σιδηρόδρομο όσο και για τη χώρα» σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση με τη διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ να επισημαίνει επίσης ότι βασική της προτεραιότητα παραμένει «ο εκσυγχρονισμός του βασικού σιδηροδρομικού άξονα Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Ειδομένη / Προμαχώνας (ΠΑΘΕ/Π), με δημιουργία ενός σιδηροδρομικού άξονα υψηλών ταχυτήτων και αυξημένης χωρητικότητας, εξοπλισμένου με σύγχρονα συστήματα σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης, τηλεπικοινωνιών και ηλεκτροκίνησης, τα οποία θα ικανοποιούν τις απαιτήσεις της διαλειτουργικότητας των ευρωπαϊκών σιδηροδρόμων». Για τη νέα χρονιά προγραμματίζονται πάντως και εντοπισμένες παρεμβάσεις στο περιφερειακό σιδηροδρομικό δίκτυο.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου