ΤΟΠΙΚΑ

Τοπικά προϊόντα στη Φιλοξένεια

τοπικά-προϊόντα-στη-φιλοξένεια-226722

Κοινή προσπάθεια δήμων και Ενωσης Ξενοδόχων για τουριστική προβολή

Τα τοπικά προϊόντα και οι γεύσεις που χαρακτηρίζουν την περιοχή μας, αποτέλεσαν τους «πρεσβευτές» της Μαγνησίας στην 31η διεθνή έκθεση τουρισμού PHILOXENIA, όπου συμμετείχαν φορείς της περιοχής μας.

Ο Δήμος Βόλου μαζί με τον Δήμο Ζαγοράς – Μουρεσίου και το Δήμο Νοτίου Πηλίου, ως τρεις ισότιμοι συνέκθετες και κυρίως συνεργάτες, και με την ουσιαστική αρωγή της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Μαγνησίας, παρουσίασαν σε επαγγελματίες και μεμονωμένους επισκέπτες τις ομορφιές του τόπου μας, τη γαστρονομία και τις εναλλακτικές δράσεις της περιοχής, που προσφέρονται για αξέχαστες διακοπές στους τουρίστες που την επιλέγουν. Στο περίπτερο, το οποίο βράβευσε με έπαινο ο διοργανωτής της έκθεσης, παρευρέθηκε και η Ένωση ενοικιαζομένων δωματίων Ν. Μαγνησίας.

Το περίπτερο ήταν θεματικό και εστίαζε στα προϊόντα τοπικών παραγωγών και συνεταιρισμών, αλλά και τις γεύσεις της περιοχής, ενώ την κεντρική στόχευση αποτελούσε η περίοδος των Χριστουγέννων που σύντομα ξεκινά και που με την εκθεσιακή παρουσία στο κοινό της Βόρειας Ελλάδας αναμένεται να αξιοποιηθεί σε μέγιστο βαθμό ως προς την αναγνωρισιμότητα και επισκεψιμότητα.

Οι επισκέπτες γεύτηκαν τοπικά προϊόντα, ενώ η Ένωση Επαγγελματιών Νέας Αγχιάλου παρουσίασε το βολιώτικο τσιπουράδικο, κερνώντας αντιπροσωπευτικούς μεζέδες και τσίπουρο τοπικών παραγωγών, ενώ παράλληλα το Λύκειο Ελληνίδων Βόλου παράρτημα Αλμυρού χόρεψε παραδοσιακούς χορούς, χαρίζοντας κέφι σε όλους τους παρευρισκόμενους.

Προηγήθηκε αντίστοιχο κλαδικό διήμερο επαγγελματιών του τουρισμού, με στόχο Tour operator του εξωτερικού αλλά και της Ελλάδας να γνωρίσουν την περιοχή και να συναντηθούν με επαγγελματίες της περιοχής μας, ώστε να προχωρήσουν σε πιθανές επαγγελματικές συνεργασίας.

Πάνω από 30 επαγγελματίες συμμετείχαν στο stand και είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τη δραστηριότητά τους. Η σημαντική αυτή παρουσία ενισχύθηκε από το παράλληλο FAM TRIP που οργανώθηκε από την Ένωση και την Helexpo και που υλοποιούνταν παράλληλα με την έκθεση Philoxenia στην περιοχή. Η αύξηση των επαγγελματιών επισκεπτών σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της HELEXPO ξεπέρασε το 30% και η μεγάλη αυτή επισκεψιμότητα αξιοποιήθηκε από το σύνολο των συνεκθετών του περιπτέρου, με τις συναντήσεις συνεργασίας να συντονίζονται από τον πρόεδρο της Ένωσης κύριο Γ. Ζαφείρη. Επιπρόσθετα 5 ΜΜΕ της Βόρειας Ελλάδας ενημερώθηκαν αναλυτικά, ενώ πλήθος έντυπων μέσων ενημέρωσης συγκέντρωσαν υλικό προβολής.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου