ΤΟΠΙΚΑ

Νέα Διευθύντρια Εκπαίδευσης Θεσσαλίας

νέα-διευθύντρια-εκπαίδευσης-θεσσαλί-851206

Στη θέση της Προϊσταμένης στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας ορίστηκε η Καρδιτσιώτισσα εκπαιδευτικός κ. Κωνσταντίνα Πράντζου- Κανιούρα με απόφαση της Υπουργού Παιδείας κ. Άννας Διαμαντοπούλου. Η κ. Πράντζου – Κανιούρα θα αναλάβει τη θέση του κ. Αργύρη Χαδούλη.
Στη διαδικασία που όρισε το Υπουργείο Παιδείας υποβλήθηκαν συνολικά 973 αιτήσεις ηλεκτρονικά και 37 αιτήσεις για τις θέσεις των Περιφερειαρχών Διεύθυνσης Εκπαίδευσης σε δεκατρείς περιφέρειες της χώρας, ενώ χθες ανακοινώθηκαν τα ονόματα των Διευθυντών.
Η νέα Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης Θεσσαλίας κ. Κωνσταντίνα Πράντζου –Κανιούρα γεννήθηκε το 1952 στην Καρδίτσα.
Διαθέτει πτυχίο Φιλολογίας από το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, καθώς και Μεταπτυχιακό Δίπλωμα από το Πανεπιστήμιο Surrey, School of Educational Studies στην Εκπαίδευση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης. Έχει κάνει σπουδές στα κλασικά Γράμματα στο Πανεπιστήμιο του Dusseldorf της Γερμανίας και είναι υποψήφια Διδάκτωρ της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στον τομέα της κλασικής φιλολογίας.
Επιπλέον κατείχε τη θέση της Διευθύντριας επί σειρά ετών στο Πολυκλαδικό και 1ο Ενιαίο Λύκειο Καρδίτσας, ενώ κατέχει τη θέση Προϊσταμένης του Γραφείου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Καρδίτσας από το 2007 μέχρι σήμερα και είναι αντιπρόεδρος του Π.Υ.Σ.Π.Ε. Καρδίτσας.
Έχει συμμετοχή σε ευρωπαϊκά προγράμματα σχετικά με την εκπαίδευση, έλαβε υποτροφίες από το Συμβούλιο της Ευρώπης για τη διενέργεια προγραμμάτων και διετέλεσε επί σειρά ετών επιμορφώτρια στα ΠΕΚ και σε προγράμματα και επιτροπές αξιολόγησης λογισμικών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
Η κ. Κανιούρα έχει ιδιαίτερο συγγραφικό έργο, καθώς έχει εκδώσει αρκετά βιβλία στις εκδόσεις Σαβάλα. Μιλά Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και είναι Αντιπρόεδρος του συλλόγου φίλων για την ίδρυση μουσείου εκπαίδευσης στη Καρδίτσα.
Στην τελική επιλογή των 13 Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης εκτός των πρωταρχικών κριτηρίων και διαδικασιών λήφθηκε υπόψη η αναλογική συμμετοχή εκπαιδευτικών Α/θμιας (7) και Β/θμιας (6), η ενίσχυση της παρουσίας των γυναικών (4 γυναίκες – ποσοστό 30% των επιλεγέντων), η ενίσχυση της περιφερειακής εκπροσώπησης (όλοι οι επιλεγέντες υπηρετούν σε μονάδες ή του κέντρου της Περιφέρειας ή Νομού της Περιφέρειας για την οποία επιλέχτηκαν), η αντιπροσωπευτικότητα των κλάδων μαθηματικοί, φιλόλογοι, πληροφορικοί, φυσικές επιστήμες, ειδική αγωγή, τεχνική εκπαίδευση, αλλά και των ειδικών μετεκπαιδεύσεων σε θέματα διοίκησης της εκπαίδευσης, νέων τεχνολογιών κ.λ.π., όπως και η γενικότερη αποδοχή των προσώπων από την εκπαιδευτική κοινότητα και την ευρύτερη κοινωνία.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου