ΤΟΠΙΚΑ

Στην κόψη του ξυραφιού

στην-κόψη-του-ξυραφιού-278123

Στην κόψη του ξυραφιού… το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο Ν. Αγχιάλου, που θα καθορίσει την ανάπτυξη της περιοχής για τις επόμενες δεκαετίες. Η μελέτη θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως 31 Δεκεμβρίου 2015 προκειμένου να μη χαθούν τα κοινοτικά κονδύλια.

Ωστόσο η μελέτη βρίσκεται ακόμη στην πρώτη φάση και εκκρεμεί η φάση Β2.

Χθες, το θέμα εισήχθη εκτός ημερήσιας διάταξης στη συνεδρίαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, προκαλώντας τις έντονες αντιδράσεις του εκπροσώπου των Δρόμων Συνεργασίας, Κώστα Γαργάλα. «Είναι δυνατό ένα τόσο σοβαρό ζήτημα να έρχεται εκτός ημερήσιας διάταξης και μάλιστα χωρίς να έχουμε προλάβει καν να διαβάσουμε τη μελέτη;

Στη μελέτη περιλαμβάνονται ζητήματα ενστάσεων, συντελεστών δόμησης, ζητήματα αρχαιολογίας… Πώς θα την εγκρίνουμε αν δεν ξέρουμε τι περιλαμβάνει; Να αναβληθεί και να έρθει το θέμα σε έκτακτη συνεδρίαση για να μπορέσουμε να ενημερωθούμε», σημείωσε ο κ. Γαργάλας.

Εκπρόσωπος των τεχνικών υπηρεσιών εξήγησε ότι ο χρόνος τελειώνει και από τη στιγμή που η μελέτη δεν έχει ολοκληρωθεί υπάρχει ο κίνδυνος απένταξης της μελέτης.

Ωστόσο το Γ.Π.Σ. Αγχιάλου δεν είναι το μοναδικό που κινδυνεύει με απένταξη δεδομένου ότι τα χρονικά περιθώρια παράδοσης των έργων στερεύουν χωρίς να υπάρχει τελικό αποτέλεσμα. Στην ίδια μοίρα είναι σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών, Θανάση Σταυρίδη και το ΣΧΟΟΑΠ Μακρινίτσας.

Μάλιστα ο κ. Σταυρίδης μίλησε για καθυστερήσεις που οφείλονται και στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση της Περιφέρειας Θεσσαλίας που καλείται να εγκρίνει την πρώτη φάση για να προχωρήσουν οι μελέτες στο δεύτερο στάδιο.

Ο δήμος Βόλου έχει ενταγμένα στο ΕΣΠΑ, δύο ακόμη έργα και συγκεκριμένα το κτίριο του 5ου Νηπιαγωγείου Βόλου και οι εργασίες στην Παιδόπολη όπου πρόκειται να γίνει η Στέγη Υποστηριζόμενης Διαβίωσης.

Ο κ. Σταυρίδης εκτιμά με βάση την πορεία των εργασιών ότι τα συγκεκριμένα δύο έργα θα έχουν ολοκληρωθεί εγκαίρως και δεν θα κινδυνεύσουν να χαθούν πολύτιμοι πόροι από το ΕΣΠΑ.

ΕΛ. ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου