ΤΟΠΙΚΑ

Αντιπαράθεση για την καθαριότητα στο Δήμο Βόλου

αντιπαράθεση-για-την-καθαριότητα-στο-851206

Θεωρητικές ακροβασίες με νούμερα διαμετρικά αντίθετα μεταξύ τους στο προχθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο Βόλου με αφορμή τη συζήτηση για τα τέλη καθαριότητας και φωτισμού, για τα τέλη που θα ισχύσουν από την πρώτη του νέου έτους και τα οποία παραμένουν στα φετινά επίπεδα, αφού όλες οι παρατάξεις εκτός από τη ΔΑΣ που ζήτησε μείωση, ψήφισαν την πρόταση της Δημοτικής Αρχής για μηδενική αύξηση.
Ο νυν και ο πρώην Αντιδήμαρχος Καθαριότητας Χρ. Τσαμπρινός και Βαγ. Καπούλας αντίστοιχα μπορεί να αντάλλαξαν φραστικούς διαξιφισμούς και αριθμούς για το κόστος της καθαριότητας, ωστόσο όλοι οι παριστάμενοι ελάχιστα διαφωτίστηκαν για την πραγματική εικόνα της υπηρεσίας. Δεν είναι τυχαίο ότι στο τέλος τη σχετικής συζήτησης ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας Κυρ. Μήτρου κάλεσε το Γενικό Διευθυντή του Δήμου κ. Νίκο Παλαμιώτη να δώσει στις παρατάξεις τα πραγματικά στοιχεία της υπηρεσίας, προκειμένου, όπως είπε, να δοθεί η πραγματική εικόνα και να λάμψει η αλήθεια.
Όλα αυτά σε μία στιγμή κατά την οποία έγινε αναφορά ότι η σημερινή εικόνα της Καθαριότητας στην πόλη δεν είναι και η καλύτερη. Κάτι που εμμέσως παραδέχθηκε και ο κ. Τσαμπρινός, γεγονός που απέδωσε στην έλλειψη προσωπικού, καθώς όπως τόνισε μέχρι την περασμένη Δευτέρα που ανέλαβαν οι «διμηνίτες», η υπηρεσία είχε μόλις οκτώ οδοκαθαριστές σε 33 συνολικά τομείς στους οποίους έχει χωριστεί η πόλη. Με δεδομένη την έλλειψη προσωπικού ο κ. Τσαμπρινός επιχείρησε να μεταφέρει το βάρος στα οικονομικά στοιχεία και στην εξοικονόμηση 1.100.000 ευρώ περίπου, που προέκυψαν, όπως είπε, κατά 50% από την έλλειψη προσωπικού και το υπόλοιπο 50% από τη μείωση των ελαστικών δαπανών της υπηρεσίας.
Στους ισχυρισμούς του κ. Τσαμπρινού ότι το προσωπικό της Καθαριότητας του Δήμου είναι μειωμένο ο κ. Καπούλας αντέτεινε ότι το προσωπικό είναι μειωμένο όχι μόνο τον τελευταίο αλλά τα τρία τελευταία χρόνια Ο κ. Καπούλας είπε συγκεκριμένα ότι το μάχιμο προσωπικό της υπηρεσίας το 2007 ήταν 78 εργάτες, 23 οδηγοί και 7 χειριστές, το 2008 ήταν 75 εργάτες, 23 οδηγοί και 7 χειριστές, ενώ το 2009 ήταν 85 εργάτες 23 οδηγοί και 7 χειριστές. Στους ισχυρισμούς του κ. Καπούλα υπήρξε νέα απάντηση από τον κ. Τσαμπρινό, που υποστήριξε ότι σήμερα η συνολική δύναμη της υπηρεσίας, διοικητικό και εργατοτεχνικό προσωπικό, είναι 129 άτομα, ενώ επί των ημερών του κ. Καπούλα η δύναμη τη υπηρεσίας ήταν 180 άτομα.
Εκείνο στο οποίο συμφώνησαν όλοι είναι ότι το προσωπικό της υπηρεσίας είναι γερασμένο και ότι το ταχύτερο δυνατόν θα πρέπει να εγκριθεί από το ΑΣΕΠ ο πίνακας επιτυχόντων από το διαγωνισμό που έγινε πριν από 1,5 χρόνο για την πρόσληψη 25 μονίμων υπαλλήλων. Επειδή οι διαδικασίες για την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού είναι μακρόσυρτες, ο κ. Καπούλας ζήτησε από τώρα να γίνει προκήρυξη για ένα δεύτερο διαγωνισμό μέσω ΑΣΕΠ, προκειμένου να προσληφθεί επιπρόσθετο προσωπικό, που θα καλύψει τις ανάγκες της υπηρεσίας σε σημαντικό βάθος χρόνου.
ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΣΕΛΕΝΤΗΣ

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου