ΤΟΠΙΚΑ

“Όχι” στη διάνοιξη της Καραμπατζάκη

όχι-στη-διάνοιξη-της-καραμπατζάκη-851206

Την αντίθεσή τους σε οποιοδήποτε ενδεχόμενο διάνοιξης της οδού Καραμπατζάκη εξέφρασαν χθες κάτοικοι της περιοχής σε ανοιχτή συγκέντρωση διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκε στο ύψος της Καραμπατζάκη με τη Λεωφόρο Ειρήνης ,που διοργάνωσαν οι “Φίλοι του Κραυσίδωνα”.
Στον αγώνα των κατοίκων της περιοχής συμπαραστέκονται και εξέφρασαν και χθες την αντίθεσή τους οι επικεφαλής όλων των παρατάξεων της αντιπολίτευσης του δημοτικού συμβουλίου της Νέας Ιωνίας, που συμπορεύονται στο αίτημα κατοίκων και του συλλόγου “Φίλοι του Κραυσίδωνα” να παραμείνει η Καραμπατζάκη δρόμος ήπιας κυκλοφορίας, όπως σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε με το πρόγραμμα LIFE.
Σήμερα οι κάτοικοι της περιοχής αναμένεται να πραγματοποιήσουν στη 1.30 το μεσημέρι που
συνεδριάζει η Επιτροπή Κυκλοφοριακών Θεμάτων του Δήμου Νέας Ιωνίας συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο δημαρχείο, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι οι συγκεντρωμένοι χθες αντέδρασαν με αποδοκιμασίες στο πρόσωπο του κ. Στ. Λημνιού, δημοτικού συμβούλου της πλειοψηφίας, που μιλώντας στη συγκέντρωση, επισήμανε ότι τα δεδομένα έχουν αλλάξει και θα πρέπει να επαναπροσδιοριστεί ο ρόλος της Καραμπατζάκη μέσα από ένα δημοψήφισμα.
Στη συγκέντρωση επίσης παραβρέθηκαν εκπρόσωποι των καταστηματαρχών της Λεωφόρου Ειρήνης που εκφράζουν την πλήρη αντίθεσή τους σε ενδεχόμενη πεζοδρόμηση της κεντρικής λεωφόρου και ζητούν από τη δημοτική αρχή να επαναπροσδιορίσει τις προθέσεις της, επισημαίνοντας ότι εάν υλοποιηθεί κάτι τέτοιο, θα προκαλέσει οικονομικό μαρασμό στον εμπορικό κόσμο της Νέας Ιωνίας.

Ο εκπρόσωπος των Φίλων του Κραυσίδωνα Στάθης Χαλαστάρας, μιλώντας στη συγκέντρωση στην οποία επίσης παραβρέθηκε και ο εκπρόσωπος της Περιβαλλοντικής Πρωτοβουλίας Κώστας Βολιώτης αλλά και ο συγκοινωνιολόγος και δημοτικός σύμβουλος Βόλου Χαρ. Σκυργιάννης, επισήμανε ότι :
“Είναι απαράδεκτο οι εξαγγελίες της νέας Δημοτικής Αρχής Νέας Ιωνίας Μαγνησίας, να φέρουν αυτό το έργο να καταργείται, ώστε να λειτουργήσουν οι δύο παρόχθιοι οδοί (πλευρά Βόλου και Νέας Ιωνίας) ως άνοδος και κάθοδος, συνδεόμενοι κάθετα με τον υπό κατασκευή περιφερειακό δακτύλιο του Πολεοδομικού Συγκροτήματος Βόλου – Νέας Ιωνίας.
Με την υλοποίηση της παραπάνω εξαγγελίας, όπως τόνισε ο κ. Χαλαστάρας, αντί να αυξάνουν, καταστρέφονται ελεύθεροι χώροι και σημείωσε ότι “ο χώρος καθιερώθηκε σαν περιοχή «εφησυχασμένης κυκλοφορίας, γι΄ αυτό και αποτελεί κατάκτηση των δημοτών και είναι πρότυπο σχεδιασμού.
“ Οι ισχυρισμοί ότι έχουν αλλάξει τα δεδομένα από το 1994 σε καμιά περίπτωση δεν οδηγεί τα πράγματα στην καταστροφή αυτού του γραμμικού ανθρώπινου χώρου, αλλά απεναντίας ενισχύει την αναγκαιότητα ύπαρξής του, τον κατοχυρώνει και αποτελεί παράδειγμα σωστής σκέψης, αναφέρεται εξάλλου σε ψήφισμα που εκδόθηκε από τη συγκέντρωση. Η διαμόρφωση της οδού Καραμπατζάκη είναι ζήτημα που τέθηκε και λύθηκε στις 27 Ιουνίου 1990 με τον ξυλοδαρμό των δημοτών από τα Μ.Α.Τ. στον Κραυσίδωνα και το πλήθος, που το βράδυ της ίδιας μέρας απαίτησε προστασία και ανάπλαση της περιοχής του Κραυσίδωνα, τη σθεναρή στάση του Δήμου Νέας Ιωνίας Μαγνησίας και τη συντριπτική πλειοψηφία των φορέων του Πολεοδομικού Συγκροτήματος να διεκδικούν ποιότητα ζωής, δηλώνοντας ταυτόχρονα την αντίθεσή τους στην τότε επιχειρούμενη επικάλυψη του χειμάρρου. Οι αποφάσεις των κρατούντων για τις τύχες της κάθε πόλης πρέπει να είναι βήματα μπροστά στη διαχείριση αυτού του προβλήματος που λέγεται αυτοκίνητο στα αστικά κέντρα, το οποίο φέρει και την ευθύνη για το 30% της αερορύπανσης μέσα στις πόλεις.
Οφείλουμε να αγωνισθούμε ώστε να διαφυλαχθεί, να βελτιωθεί και να επεκταθεί το εν λόγω έργο, με στόχο την καλύτερη ποιότητα ζωής των δημοτών του πολεοδομικού μας συγκροτήματος.

Σε δηλώσεις τους οι επικεφαλής των παρατάξεων άσκησαν δριμεία κριτική για την τακτική που ακολουθεί η σημερινή δημοτική αρχή αφήνοντας αιχμές .

Είναι απαράδεκτο ένα γραμμικό πάρκο που έχει δημιουργηθεί από το πρόγραμμα LIFE να έρθουμε εμείς εκ των υστέρων να το καταστρέψουμε επισήμανε ο κ. Κ. Χαλέβας,
Εαν θέλουμε να

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου