ΤΟΠΙΚΑ

Ο Ταχυδρόμος χτυπάει πάντα … 2 φορές

ο-ταχυδρόμος-χτυπάει-πάντα-2-φορές-851206

Γούστα
Μείον ένα τοις εκατό αύξηση στα ανταποδοτικά τέλη καθαριότητας για το 2010 αποφάσισε ο Βακούλας στη Σηπιάδα. Ε, ρε γούστα που βγάζουν οι Νεοδημοκράτες τώρα που έγιναν αντιπολίτευση! Σου λέει, ο κόσμος περνά δύσκολα, να μην τον βοηθήσουμε; Σωστά. Είναι και προεκλογική χρονιά αυτή που μπαίνει, οπότε σοφόν το σαφές. Καταργείται και η Νομαρχία, οπότε τι μένει; Καλύτερα πρώτος στο χωριό, παρά δεύτερος στην πόλη…

Σχετικοί
Ο Γερουλάνος έστειλε συγχαρητήριο τηλεγράφημα για την επιτυχία της Εθνικής στην Ουκρανία ή σκέφτεται να ρωτήσει πρώτα το «σύντροφο» Αντιδήμαρχο Πολιτισμού που είναι σχετικός με τη στρογγυλή θεά; Όσο ο φάντης με το ρετσινόλαδο…

Κομματικοί
Αρκετά κομματικά στελέχη του ΠΑΣΟΚ παραβρέθηκαν στην προχθεσινοβραδινή ημερίδα του Δήμου για τους ποδηλατοδρόμους. Έτσι όπως ήταν από κάτω και παρακολουθούσαν οι Γ. Φώτης, Κ. Ζαφειρόπουλος, Σοφία Νικολάου και Μαρία Γίτση θύμιζαν το κονκλάβιο των Βρυξελλών που έχει υπό κοινοτική επιτήρηση την Αθήνα…

Αριστεροί
Εκεί που νομίζαμε ότι στην Κοινωφελή δουλεύει μόνον ο γαμπρός, τώρα μαθαίνουμε ότι δουλεύει και η σύζυγος του στενού συνεργάτη. Ωραίοι αριστεροί είναι μερικοί εκεί πάνω στη Νέα Ιωνία. Λίγη τσίπα μωρέ δεν υπάρχει…

Στα βουνά και στην πόλη
Το προσωπικό του δράμα για την παντοδυναμία του Ι.Χ. στους δρόμους του Βόλου διηγούνταν στην προχθεσινή ημερίδα για τους ποδηλατοδρόμους ένας συμπολίτης, εραστής του ποδηλάτου, που ζήτησε και πήρε το λόγο για να πει το παράπονό του. Έχω πάει, είπε, με το ποδήλατό μου σε κάθε γωνιά της Μαγνησίας. Στο Κεραμίδι, στο Αχίλλειο, στο Χορευτό. Δεν έπαθα τίποτα. Στο Βόλο, τη μία με παρέσυρε το ΙΧ. στην Αναλήψεως, την άλλη στην Ιάσονος, μπροστά από το ΚΕΠ ο οδηγός Ι.Χ άνοιξε χωρίς να προσέξει την πόρτα του και με έριξε κάτω, και την τρίτη μπροστά από το green park ένας τρίτος άναψε τελευταία στιγμή το φλας και τον έριξε φαρδύ – πλατύ στο οδόστρωμα. Ποια ήταν η άποψή του για τους ποδηλατοδρόμους; Ναι, αλλά όχι κι έτσι…

Υπάρχουν και χειρότερα…
…Από την άλλη πλευρά ο Αντιδήμαρχος Γιάννης Στάμος επιμένει ότι η προσπάθεια που έγινε με τους ποδηλατοδρόμους μπορεί να μην είναι η καλύτερη, ωστόσο είναι πολύ καλύτερη από οποιαδήποτε προηγούμενη. Είναι χαρακτηριστική η δήλωση που έκανε στην προχθεσινή ημερίδα . «Το προηγούμενο σύστημα το είδαμε. Υπάρχει και μπορούμε να πάμε να το δούμε», αναφερόμενος στα «σταμπωτά» και στις διαγραμμίσεις που έγιναν πριν από μερικά χρόνια από την προηγούμενη Δημοτική Αρχή και οι οποίες ουδέποτε έγιναν σεβαστές από τους πολίτες. Ήθελε να πει κι άλλα ο Αντιδήμαρχος, αλλά τον διέκοψε απότομα ο Θωμάς ο Κλημόπουλος από την Παρέμβαση Πολιτών, που του αντέτεινε ότι εδώ μας φωνάξατε για να ακούσετε…
AΝΤ. ΤΣΕΛ.

Κι ακόμη περιμένουν
Τελικά το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας περιμένει για πολλά ζητήματα. Για λεφτά, για καθηγητές ακόμη και να ξεκινήσει τις ραδιοφωνικές εκπομπές που οι υπεύθυνοι της ΕΡΑ είχαν προτείνει. Τι κι αν στάλθηκαν οι προτάσεις στους υπευθύνους, ακόμη απάντηση εδώ και πόσους μήνες δεν έχει δοθεί. Μάλλον περιμένουν τον νέο Πρόεδρο της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης να υπογράψει τη συμφωνία…
Δ.Π

Κι άλλο κρούσμα
Και χθες επιβεβαιώθηκε άλλο ένα κρούσμα της νέας γρίπης από το Νοσοκομείο του Βόλου, αλλά εντύπωση δεν έκανε. Όχι φυσικά ότι περνιέται απαρατήρητο απλά απ’ ότι φαίνεται κάθε μέρα θα επιβεβαιώνεται και κάποιο ύποπτο κρούσμα. Το θέμα είναι για ακόμη μια φορά να κρατήσουν όλοι την ψυχραιμία τους και δούμε πως θα αντιμετωπίσουμε αυτή τη γρίπη…
Δ.Π

Μουσικό Σχολείο
Έγραφε ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ το καλοκαίρι, μέσα στη ραθυμία των ημέρων, πως η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας θα προτείνει την ίδρυση Μουσικού Δημοτικού. Και το έκανε, χθες κατέθεσε τις προτάσεις της συμπεριλαμβανομένης κι αυτής. Τελικά η ίδρυση του Μουσικού αρχίζει και βρίσκει το δρόμο της.
Δ.Π

Λιτός και περιεκτικός
Σε μια μικρή δήλωση περιορίστηκε ο αντινομάρχης Ηλίας Ξηρακιάς για να απαντήσει στην επιστολή του δημάρχου Πορταριάς Βασίλη Κοντορίζου, που χαρακτηρίζει την άρνηση της ΝΑΜ να χρηματοδοτήσει την ασφαλτόστρωση τμήματος της Ε.Ο. Βόλου – Πορταριάς λόγω έλλειψης πόρων γραφειοκρατική. «Αν η απάντησή μας ήταν γραφειοκρατική, τότε η πολιτική πώς θα ήταν;», αναρωτήθηκε ο αντινομάρχης και θύμισε για άλλη μια φορά τη σύμβαση που υπάρχει μεταξύ δήμου με τη ΔΕΣΕ.
Α.Φ.

Για να μην ξεχάσετε…
…Να σας υπενθυμίσουμε για ακόμη μια φορά ότι διακόπτεται η κυκλοφορία των οχημάτων από τη Δευτέρα 23 Νοεμβρίου έως και την Τρίτη 1 Δεκεμβρίου στην Εθνική Οδό Βόλου – Πορταριάς στο τμήμα της Ανακασιάς εξαιτίας της συνέχισης των εργασιών εκσκαφής για την κατασκευή του τελευταίου μέρους του κεντρικού αγωγού του Διαδημοτικού Δικτύου Αποχέτευσης Πορταριάς- Μακρινίτσας. Η κυκλοφορία των οχημάτων θα γίνεται μέσω Περιφερειακού – Άλλης Μεριάς, ενώ θα τροποποιηθούν και τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ. Υπομονή…
Α.Φ.

Σε άλλη πόλη
Ο συγκοινωνιολόγος της πόλης μας, ο πανταχού παρών και τα πάντα πληρών Χαράλαμπος Σκυργιάννης μάλλον μένει σε άλλη πόλη! Δηλαδή είναι δυνατόν να έχουν πρόβλημα με όλες αυτές τις ρυθμίσεις και τα εκτρώματα που γίνονται στο Βόλο όλοι οι Βολιώτες και αυτός που τα κάνει και του αρέσουν να είναι ο μόνος που ξέρει καλύτερα και έχει δίκιο; Ε, τότε 120.000 κόσμος περίπου είναι ο προβληματικός και ο κ. Σκυργιάννης ο σωστός…
Α.Φ.

Εκδοχές
Καρότο και μαστίγιο… Από τη μία ο γραμματέας του ΠΑΣΟΚ Σ. Ξυνίδης παραδέχτηκε χθες ότι υπάρχει μια υπόνοια ότι «το να είσαι και ΠΑΣΟΚ εκτός των άλλων προσόντων σου, ίσως αποτελεί μειονέκτημα προκειμένου να επιλεγείς για μια θέση στον κρατικό μηχανισμό» και αυτό εκφράζεται περισσότερο ως φόβος παρά ως πραγματικότητα, γι’ αυτό και λαμβάνεται σοβαρά υπόψιν και από την άλλη ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γ. Πεταλωτής, που σε εντελώς διαφορετικό μοτίβο ξεκαθάρισε ότι «η Κυβέρνηση δεν λαμβάνει υπ όψιν τις ανησυχίες κάποιων που θέλουν απλώς να βολευτούν». Διαλέξτε και πάρτε μία από τις εκδοχές… όποια βολεύει.
Β.Κ

Τα άκουσε ο «ξανθός»
Ξεσπάθωσε ο Υπουργός Πολιτισμού Παύλος Γερουλάνος και τα είπε χύμα στη Βουλή. «Παραλάβαμε μια κατάσταση στο χώρο του αθλητισμού με πάρα πολλές καθυστερήσεις» τόνισε ο κ. Γερουλάνος. «Για τους Μεσογειακούς Αγώνες στο Βόλο το 2013 θα έπρεπε να δοθούν 3,5 εκ. ευρώ και εμείς βρήκαμε 180.000 ευρώ». Όλα αυτά στην πρώτη δημόσια κόντρα που είχε με τον πρώην υφυπουργό Αθλητισμού Γ. Ιωαννίδη. Μην τρελαθούμε κιόλας, ο πρώην Υφυπουργός επέλεξε να ψέξει την Κυβέρνηση που βρίσκεται στο τιμόνι της χώρας 45 ημέρες, για εκκρεμότητες που άφησε ο ίδιος και η προηγούμενη Κυβέρνηση τα δύο τελευταία χρόνια.
Β.Κ

Αρθρο
Τη μεγάλη συμμετοχή στην εκλογική διαδικασία, την πολιτικά υπεύθυνη επιλογή, το σεβασμό στο αποτέλεσμα και τον κοινό συντονισμένο αγώνα την επόμενη μέρα, θεωρεί η Ζέττα ως κυρίαρχες προϋποθέσεις για τη ριζική αλλαγή της Ν.Δ., για να βγει κερδισμένη η αξιωματική αντιπολίτευση την επόμενη μέρα. Αυτό τουλάχιστον επισημαίνει σε άρθρο της στον Ελεύθερο Τύπου και για μία ακόμη φορά επιμένει «στην ουδετερότητα» υπό την έννοια ότι δεν δημοσιοποιεί την επιλογή της. Θα δείξει εάν θα επιμείνει μέχρι τέλους έτσι.
Β.Κ

Σημαντικές επαφές
Με τον Ελληνα Διαμεσοβαλητή Νικηφόρο Διαμαντούρο, τον πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και τους ευρωβουλευτές του ΠΑΣΟΚ συναντήθηκε η αντιπρόεδρος της Βουλής Ροδούλα Ζήση στις Βρυξέλες, όπου ήταν επικεφαλής αντιπροσωπείας βουλευτών του Ελληνικού Κοινοβουλίου. Στο περιθώριο των συνεδριάσεων η Ροδούλα βρήκε την ευκαιρία να κάνει σημαντικές συναντήσεις, θέτοντας ζητήματα που αφορούν στην ελληνική πραγματικότητα, που αναζητά ακόμη την ευρωπαϊκή προσαρμογή βήμα – βήμα. Καλύτερος τόπος για σημαντικές επαφές με εξέχουσες προσωπικότητες από την έδρα της Ε.Ε σαφώς και δεν υπάρχει.
Ν.Τ

Σιγή…
Τα αντανακλαστικά του αντινομάρχη Ηλ. Ξηρακιά, ώστε να δώσει απαντήσεις σε δημοσιεύματα που αφορούν στη Νομαρχία, φημίζονται για την άμεση ενεργοποίησή τους. Τα δημοσιεύματα πάντως του «Τ» των δύο προηγούμενων ημερών για την αρνητική εμπλοκή διευθυντή υπηρεσίας, της οποίας προΐσταται πολιτικά, σε δικαστικό αγώνα αγρότη που διεκδίκησε αποζημίωση για καταστροφές της επιχείρησής του από το έργο Χάνια-Κισσός, έκανε σαν μη τα διάβασε…
Να υποθέσουμε ότι η σιγή είναι κάλυψη του διευθυντή της υπηρεσίας ή απλά το θέμα δεν αφορά στη νομαρχιακή αρχή;
Β.Σ.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου