ΤΟΠΙΚΑ

Σηκώνει τα μανίκια το υπουργείο Μεταφορών Με στόχο την ανάπτυξη δικτύου υδατοδρομίων

σηκώνει-τα-μανίκια-το-υπουργείο-μεταφ-482857

Η νέα Γενική Γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών Πέρκα Θεοπίστη, αρμόδια για τις Μεταφορές, τις Υποδομές και τα Δίκτυα, από τις πρώτες κιόλας μέρες της θητείας της, προέβη στην υιοθέτηση νέων τακτικών προκειμένου να ιεραρχηθούν τα θέματα που απασχολούν το υπουργείο.

Αμέσως μετά την ανάληψη των καθηκόντων της, η κ. Πέρκα αλλάζοντας την καθιερωμένη ατζέντα ξεκίνησε το έργο της δίνοντας προτεραιότητα στην ανάπτυξη και καθιέρωση των υδροπλάνων στην Ελλάδα με στόχο να παρεμβαίνει αποφασιστικά, σπάζοντας το «γόρδιο δεσμό» της ελληνικής γραφειοκρατίας.

Αφού ενημερώθηκε για την μέχρι σήμερα πορεία του τομέα των υδροπλάνων, πραγματοποίησε την πρώτη της συνάντηση με την ηγεσία της Hellenic Seaplanes όπου τέθηκαν επί τάπητος όλα τα ζητήματα που αφορούν τον κλάδο, καθώς και τα προβλήματα που κρατούν τις επενδύσεις στα υδατοδρόμια καθηλωμένες.

Στο επίκεντρο της συζήτησης ήταν η ανάπτυξη και δημιουργία των κατάλληλων υποδομών (υδατοδρόμια), ώστε να παρέχουν την απαιτούμενη επιχειρησιακή υποστήριξη στα υδροπλάνα, αλλά και η επιτάχυνση της διαδικασίας αδειοδότησης.

«Εχουμε σκοπό να απαιτούμε άμεσα αποτελέσματα από όποια δημόσια υπηρεσία καθυστερεί την οποιαδήποτε επενδυτική δράση και να δίνουμε λύσεις», δήλωσε η Γενική Γραμματέας. Παράλληλα, επεσήμανε ότι σκοπεύει να ταξινομήσει τις κυριότερες κατηγορίες επιχειρηματικότητας των επενδυτών και να προβλέψει ένα συγκεκριμένο αριθμό βημάτων που θα απαιτούνται για την συντεταγμένη ολοκλήρωσή τους σε σύντομο χρόνο.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Seaplanes, κ. Νικόλας Χαραλάμπους, ανέφερε: «Η δημιουργία δικτύου υδατοδρομίων και η ανάπτυξη συγκοινωνιών με υδροπλάνο στη Ελλάδα είναι πλέον δεδομένη και θα προσπαθήσουμε να καλύψουμε όλους τους προορισμούς σε όλη την επικράτεια το συντομότερο δυνατό. Η Ελλάδα μπορεί να μετατραπεί σε Μαλδίβες της Ευρώπης. Στην καλοκαιρινή περίοδο της φετινής χρονιάς δεν θα έχουμε πτήσεις με υδροπλάνα λόγο μη ύπαρξης δικτύου υδατοδρομίων. Μέχρι σήμερα έχει λάβει άδεια λειτουργίας μόνο το υδατοδρόμιο της Κέρκυρας, ενώ πάνω από 40 υδατοδρόμια σε όλη την Ελλάδα βρίσκονται σε φάση αδειοδότησης και υλοποίησης. Αν όλα πάνε καλά από το 2016 θα τεθούν σε λειτουργία».

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου