ΤΟΠΙΚΑ

Σε αναμμένα κάρβουνα οι αναπληρωτές ειδικής αγωγής

σε-αναμμένα-κάρβουνα-οι-αναπληρωτές-ε-489210

Κίνδυνος να μην προσμετρηθεί η υπηρεσία τους στη γενική αγωγή και να χάσουν το… τρένο του διορισμού

Σε αναμμένα κάρβουνα οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής της Μαγνησίας, που κινδυνεύουν να χάσουν σημαντικό αριθμό μορίων και άρα πιθανότητες πρόσληψης στα δημόσια σχολεία, αν δεν προσμετρηθεί η προϋπηρεσία τους στα γενικά σχολεία όπου προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στα τμήματα ένταξης.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συλλόγου Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής, Μιχάλη Σκρίμπα, έχει κυκλοφορήσει σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Παιδείας σε διαβούλευση, βάσει του οποίου δεν θα προσμετράται στον πίνακα γενικής εκπαίδευσης η προϋπηρεσία των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής. Αυτό σημαίνει ότι οι εκπαιδευτικοί κινδυνεύουν να χάσουν μόρια μιας ολόκληρης τετραετίας, από το 2010 έως το 2014, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις πιθανότητες μόνιμου διορισμού τους.

Οι αναπληρωτές καθηγητές ειδικής αγωγής επικαλούνται τις διατάξεις της νομοθεσίας και τονίζουν ότι «οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής μπορούν να προσληφθούν στις δομές ειδικής αγωγής ελλείψει εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής. Αρα αναγνωρίζει το αυτονόητο, πως οι δομές ειδικής αγωγής ανήκουν στο δημόσιο σύστημα Παιδείας της χώρας, άρα η προϋπηρεσία σε αυτές της δομές πρέπει να προσμετράται στους πίνακες αναπληρωτών γενικής αγωγής».

«Ως Σύλλογος Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής θεωρούμε πως όσοι εργάζονται στην Ειδική Εκπαίδευση εργάζονται με μαθητές, με παιδιά που χρήζουν ειδικής εκπαίδευσης και άρα είμαστε εκπαιδευτικοί που εργαζόμενοι σε αυτές τις δομές αποκτούμε εμπειρία και προϋπηρεσία στην εκπαίδευση μαθητών. Απαιτούμενα δοθεί ένα τέλος στη φημολογία και να προσμετρηθεί η προϋπηρεσία μας στους πίνακες της γενικής εκπαίδευσης και να προσμετρηθεί η προϋπηρεσία σε δομές ειδικής εκπαίδευσης όπως στις δομές της γενικής εκπαίδευσης (διπλασιασμός μορίων σε περίπτωση υπηρεσίας σε δυσπρόσιτα). Οτιδήποτε άλλο θα είναι έμμεση υποτίμηση της προσφοράς μας στον ευαίσθητο και παραμελημένο επί σειρά ετών τομέα της Ειδικής Εκπαίδευσης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση η οποία ανήκει στην Δημόσια Εκπαίδευση», καταλήγει η ανακοίνωση του Συλλόγου.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου