ΤΟΠΙΚΑ

Oι βουλευτές απαντούν στις επικρίσεις του Κ. Αγοραστού

oι-βουλευτές-απαντούν-στις-επικρίσεις-494367

Αντιδράσεις για τις δηλώσεις ότι «τρέχει μόνος του» για τα έργα

Σκιές στη συνεργασία των βουλευτών της Μαγνησίας με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας φαίνεται πως ρίχνουν δηλώσεις και ατομικές στρατηγικές για θέματα που απαιτούν πλατειές συμμαχίες και ομοψυχία.

Τα έργα της Κάρλας, η υπόθεση με τα καταδυτικά πάρκα, η εργολαβία – σκούπα του περιφερειακού Βόλου, το ΕΣΠΑ που λήγει και η νέα προγραμματική περίοδος, είναι μερικά από τα ζητήματα που βρέθηκαν ξαφνικά στο επίκεντρο με παραπολιτικά σχόλια και έμμεσες κριτικές σε ρόλους, σε κεντρικές πολιτικές κ.α.

Ρεπορτάζ: ΑΝΤΩΝΗΣ ΦΩΚΙΔΗΣ

Οι βουλευτές Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ θα έβλεπαν στο πρόσωπο του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κων. Αγοραστού την εκπροσώπηση της αντιπολιτευτικής πολιτικής της Ν.Δ. αλλά το συγκεκριμένο θεσμικό ρόλο δεν φαίνεται να αποποιείται ο βουλευτής της Ν.Δ. στη Μαγνησία κ. Χρ. Μπουκώρος που επισημαίνει σε όλους τους τόνους ότι «οι αντιπαραθέσεις δεν ωφελούν τον τόπο. Η συνεργασία και η συνένωση των δυνάμεων είναι το ζητούμενο».

Οι πέντε βουλευτές Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ φαίνεται να διακρίνουν μετά την 25η Ιανουαρίου 2015 παρέκκλιση της αυτοδιοικητικής θέσης του Περιφερειάρχη και ιδιαίτερα μετά την ανάδειξή του με την υποβοήθηση της Ν.Δ. στην ηγεσία της Ενωσης Περιφερειών Ελλάδας.

Οι αναφορές του κ. Κων. Αγοραστού σε …μοναχικό αγώνα που δίνει για την Κάρλα, τον περιφερειακό, το αεροδρόμιο, τα καταδυτικά πάρκα κ.α. θέματα στη Μαγνησία, φαίνεται πως προκαλούν τους βουλευτές του νομού.

«Ε, όχι και απραξία από μέρος μας», τονίζει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κ. Μάκης Μπαλλής επισημαίνοντας ότι γίνεται συστηματική δουλειά σε συσκέψεις στις οποίες συμμετέχει στο Υπ. Οικονομίας και Υποδομών για τα ζητήματα που εκκρεμούσαν εδώ και χρόνια στη Μαγνησία.

Μεϊκόπουλος: Η μαγκιά παλιάς κοπής έχει τελειώσει

Τη δυσαρέσκειά του για δηλώσεις του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας, εκφράζει και ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Μαγνησίας κ. Αλεξ. Μεϊκόπουλος, ζητώντας να σταματήσει η καταστροφολογία. «Δεν κατάλαβα. Ποιος τρενάρει τα καταδυτικά πάρκα; Εμείς ευθυνόμαστε, οι βουλευτές της Μαγνησίας για μια διαδικασία που προαπαιτεί σοβαρή προετοιμασία, συνεννόηση και διαβούλευση με τις τοπικές κοινωνίες. Μα, δεν ανοίξαμε εμείς το έργο με τα καταδυτικά πάρκα στη Μαγνησία, προκαλώντας τόσες αντιδράσεις. Αλλά και για την Κάρλα, πρέπει να καταλάβουν όλοι ότι οι χρηματοδοτικές ροές θα γίνονται σύμφωνα με την πορεία των εργασιών. Αυτά που γίνονταν στο παρελθόν, τελείωσαν», τονίζει ο κ. Μεϊκόπουλος και αναφέρεται και σε πρόσφατη σύσκεψη στην Αθήνα με τη συμμετοχή του Υπουργού κ. Σταθάκη, ο οποίος αποχώρησε ενοχλημένος από τη συμπεριφορά του κ. Αγοραστού. «Η μαγκιά παλιά κοπής, έχει τελειώσει. Προχωράμε μπροστά με όραμα την ανάπτυξη του τόπου», επισήμανε ο κ. Μεϊκόπουλος, ζητώντας να σταματήσει η μεταφορά της καταστροφολογίας από την κεντρική πολιτική σκηνή.

Μπουκώρος: Οι αντιπαραθέσεις δεν προσφέρουν κάτι θετικό

Ο μοναδικός εκπρόσωπος της αντιπολίτευσης στη Μαγνησία, ο βουλευτής της Ν.Δ. κ. Χρ. Μπουκώρος, ερωτηθείς σχετικά δήλωσε: «Είναι πεποίθησή μου ότι για τα τοπικά ζητήματα οι αντιπαραθέσεις δεν προσφέρουν τίποτα θετικό. Ζητούμενο είναι η ενότητα των τοπικών δυνάμεων και η συνεργασία. Σέβομαι απολύτως την αγωνία του Περιφερειάρχη για την πορεία της Θεσσαλίας ιδιαίτερα εντός του ασφυκτικού πλαισίου μηδενικής ρευστότητας που έχει δημιουργήσει η πολιτική της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ. Την ίδια αγωνία νοιώθουμε όλοι μας. Στις 100 ημέρες της κοινοβουλευτικής θητείας μου, μεταξύ άλλων, ανέλαβε και δύο πρωτοβουλίες που έχουν να κάνουν με έργα της Μαγνησίας και ευρύτερα της Θεσσαλίας. Από τα τέλη Φεβρουαρίου ακόμα, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, κατέθεσα ερώτηση για την πορεία των έργων της Κάρλας, ενώ από 15 Μαΐου συνυπέγραψα αίτημα μαζί με βουλευτές όλων των κομμάτων από τη Θεσσαλία για άμεση σύγκληση της Διαρκούς Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου με την οποία ζητάμε να κληθούν όλοι οι συναρμόδιοι υπουργοί, ο Περιφερειάρχης και οι Δήμαρχοι της Θεσσαλίας, Πρόεδροι Οργανισμών κ.α. Αντικείμενο της Επιτροπής θα είναι η εξέταση των έργων της Κάρλας, της εκτροπής του Αχελώου, της Ε65, της ΠΑΘΕ, του σιδηροδρομικού δικτύου της Θεσσαλίας και τα ενδοπεριφερειακά οδικά έργα. Ευελπιστούμε ότι η Πρόεδρος της Επιτροπής θα ανταποκριθεί στο αίτημα ώστε να δούμε συνολικά την πορεία των έργων που εκκρεμούν και όλοι ενδιαφερόμαστε και αγωνιούμε».

Δανάη Τζίκα: Τόση ανησυχία;

«Το ΕΣΠΑ ήταν υπερδεσμευμένο από την προηγούμενη διαχείριση όταν υπήρξε κακή κατανομή εντάξεων. Και για την Κάρλα, υπάρχουν ευθύνες και για τον περιφερειακό. Ξαφνικά εγείρονται τώρα διάφορα ζητήματα; Γιατί τόση ανησυχία; Εμείς θέλουμε η Κάρλα να ολοκληρωθεί με ελεγχόμενη χρηματοδότηση και όλοι οφείλουμε να πιέζουμε σε αυτή την κατεύθυνση, προφανώς στα πλαίσια του θεσμικού ρόλου. Υπάρχει πολιτική διαφοροποίηση», επισημαίνει η βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ κα Δανάη Τζίκα και συνεχίζει: «Οι πολιτικές καταβολές είναι λογικό να βάζουν άλλες προτεραιότητες. Υπάρχουν διαφωνίες αλλά δεν πρέπει να μας εμποδίζουν να φτάσουμε σε θετικό κοινό αποτέλεσμα. Δείτε και τα καταδυτικά. Άνοιξε λίγο βίαια το θέμα. Χωρίς ολοκληρωμένη προσέγγιση. Εεμίς δεν είμαστε ενάντια αλλά πρέπει να ανοίξει ένας ουσιαστικός διάλογος με όλους τους εμπλεκόμενους».

Κατερίνα Παπανάτσιου: Υπάρχουν κόκκινες γραμμές

«Από την εποχή της πολιτικής αντιπαράθεσης για την Περιφέρεια, είχαμε κόκκινες γραμμές με τον Περιφερειάρχη σε θέματα όπως το περιβάλλον κ.α. Δεν συμφωνούμε σε όλα αλλά δεν σημαίνει ότι θα είμαστε απέναντι επειδή είμαστε σε άλλες παρατάξεις», τονίζει η βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ κα Κατερίνα Παπανάτσιου. «Ξαφνικά πρέπει οι 5 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ να λύσουμε όλα τα προβλήματα; Εχουμε τις διαφωνίες μας με τον κ. Αγοραστό, όπως στο θέμα της Κάρλας. Και οι δύο θέλουμε να ολοκληρωθεί το έργο αλλά τα έργα δεν έχουν προχωρήσει σύμφωνα με τις μελέτες τόσα χρόνια. Εχουμε αντιρρήσεις για κάποια θέματα αλλά με συνεργασία και με σεβασμό στους διακριτούς ρόλους, θα τα προωθήσουμε».

Στο πλαίσιο του ρεπορτάζ, ζητήθηκαν και οι θέσεις του βουλευτή Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ κ. Κ. Δελημήτρου αλλά συνεργάτης του δήλωσε πως ήταν αδύνατη η επικοινωνία μαζί του.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου