ΤΟΠΙΚΑ

Αντίθετοι με το παζάρι οι έμποροι

αντίθετοι-με-το-παζάρι-οι-έμποροι-600319

Καμπάνια για τη στήριξη των τοπικών επιχειρήσεων

Ομόφωνα «όχι» είπε η Γενική Συνέλευση των εμπόρων στη διοργάνωση παζαριού οπουδήποτε κι αν γίνει στο Βόλο και οποτεδήποτε, τη Δευτέρα το βράδυ.

Η Συνέλευση εξουσιοδότησε το Διοικητικό Συμβούλιο του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου και Νέας Ιωνίας να συναντηθεί με το δήμαρχο Βόλου, Αχιλλέα Μπέο, και να θέσει το θέμα που απασχολεί έντονα την αγορά, καθώς στον 5ο χρόνο της οικονομικής κρίσης ο τζίρος συνεχίζει να καταγράφει μεγάλες απώλειες.

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου, Κώστας Τσέλιος στην πρότασή του είπε ότι εν μέσω οικονομικής κρίσης δεν επιτρέπεται να φύγει ούτε ένα ευρώ από την αγορά του Βόλου, ανεξαρτήτως αν η δημοτική αρχή είναι υπέρ της διοργάνωσης ή όχι.

Πάγια θέση του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου είναι ότι η εμποροπανήγυρη είναι ξεπερασμένος θεσμός, που δεν έχει τίποτα απολύτως να προσφέρει στο καταναλωτικό κοινό της Μαγνησίας, ενώ η διεξαγωγή της συνεπάγεται μεγάλο ποσοστό φοροδιαφυγής, καθώς στις υπαίθριες αγορές οι ταμειακές μηχανές είναι ανύπαρκτες.

Εξάλλου, και τα μέλη των κινήσεων «Εμποροι, Ενάντια στην Κρίση» και Αγωνιστική Συνεργασία Εμπόρων, Δημήτρης Κανελλής και Δέσποινα Παλιά περιέγραψαν με τα πιο μελανά χρώματα την οικονομική κατάσταση από την τελευταία προεκλογική περίοδο και μετά και με δεδομένο τον αντίκτυπο του χιονιά τα Χριστούγεννα στο Βόλο.

Για τους εμπόρους, όπως ενημέρωσε ότι διεκδικείται από την Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας ο κ. Τσέλιος, αυτή τη στιγμή είναι ζητούμενο το πάγωμα των ασφαλιστικών οφειλών, η αλλαγή με τη χαμηλότερη κλίμακα της ασφαλιστικής κατηγορίας και η κατάργηση της κυριακάτικης εργασίας.

Η Συνέλευση αποφάσισε επίσης ομόφωνα την έκδοση εκπτωτικής κάρτας για αγορές σε εμπορικά καταστήματα με όλα τα είδη, αλλά και τη διοργάνωση καμπάνιας ενημέρωσης – ευαισθητοποίησης.

Ειδικά για την καμπάνια, αποφασίστηκε η ανάληψη πρωτοβουλιών για τη στήριξη τοπικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων του Βόλου και της Μαγνησίας, με στόχο να κερδίσει η εμπορική αγορά τη μεγαλύτερη δυνατή εμπιστοσύνη και στήριξη του καταναλωτικού κοινού της πόλης.

Μεταξύ άλλων, θα περιλαμβάνει το σύστημα επιβράβευσης καταναλωτών, ραδιοφωνικό σποτάκι, μουσικές εκδηλώσεις ανά τακτά διαστήματα, συζητήσεις ανά περιοχές για καταγραφή προβλημάτων και προτάσεων. Κατά πλειοψηφία ψήφισε τέλος η Συνέλευση τον οικονομικό απολογισμό και τον προϋπολογισμό του 2015, καθώς και το διοικητικό απολογισμό και προγραμματισμό του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου