ΤΟΠΙΚΑ

Ελέγχους στα παράνομα συνεργεία ζήτησε η Γ.Σ. του Σ.Ι.Σ.Α.Μ.

ελέγχους-στα-παράνομα-συνεργεία-ζήτη-610009

Το ¼ των επιχειρήσεων λειτουργούν παράνομα, επισήμαναν οι ιδιοκτήτες συνεργείων αυτοκινήτων

Συνεργεία αυτοκινήτων και μοτοσικλετών φιλοξενούν πυλωτές πολυκατοικιών, υπόγεια σπιτιών ακόμη και εγκαταλειμμένα χωράφια και παρά το γεγονός ότι οι ιδιοκτήτες τους δεν έχουν άδειες λειτουργίας ούτε και άσκησης επαγγέλματος, ωστόσο δεν μπορεί κανείς να τους ελέγξει.

Η Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Ιδιοκτήτων Συνεργείων Αυτοκινήτων και Μοτοσικλετών (Σ.Ι.Σ.Α.Μ.) επισήμανε προχθές ότι το 2014 έγιναν 40 καταγγελίες και αποφάσισε ότι, επειδή στους ελέγχους παρουσιάζονται εγγενείς αδυναμίες, καθώς οι υπεύθυνοι λειτουργίας απουσιάζουν σχεδόν πάντα, το Διοικητικό Συμβούλιο θα πρέπει να συναντηθεί με τη Διεύθυνση Μεταφορών και να ζητήσει εντονότερους ελέγχους.

Ο πρόεδρος του Συλλόγου, Χρήστος Ευαγγέλου, εξήγησε ότι η κατάσταση αυτή δεν μπορεί να συνεχιστεί όταν στον 5ο χρόνο της οικονομικής κρίσης οι νόμιμα λειτουργούσες επιχειρήσεις καταφέρνουν με εξαιρετική δυσκολία να βγάζουν τα έξοδά τους.

«Το 2014 κατέγραψε νέα πτώση του τζίρου στα ταμεία των συνεργείων κατά 25-30% σε σχέση με το 2013, ενώ από την αρχή της οικονομικής κρίσης οι απώλειες φτάνουν το 70%» είπε ο ίδιος.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου θα συναντηθεί την ερχόμενη Δευτέρα στις 12 το μεσημέρι με τη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών προκειμένου να παρουσιάσει το πρόβλημα και να ζητήσει λύση.

Εξάλλου, η Συνέλευση ανέπτυξε έντονο προβληματισμό για το μέλλον του κλάδου. Ο κ. Ευαγγέλου επισήμανε ότι οι ιδιοκτήτες συνεργείων παρουσίασαν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν επισημαίνοντας ιδιαίτερες δυσκολίες στην κάλυψη των εξόδων.

Ο Σ.Ι. Σ.Α.Μ. μετράει 150 μέλη, ενώ συνολικά στη Μαγνησία τα συνεργεία ανέρχονται στα 250. Ο ανταγωνισμός των αγορών μέσω ίντερνετ αποτελεί ένα ακόμη αγκάθι στην επιβίωση των συνεργείων. Η Συνέλευση αποφάσισε το Διοικητικό Συμβούλιο να έρθει σε επαφή με καταστήματα ανταλλακτικών και να ζητήσει καλύτερη συνεργασία με στόχο τη γρηγορότερη και οικονομικότερη εξυπηρέτηση των πελατών.

Η Συνέλευση συζήτησε και για άλλα θέματα του κλάδου όπως την ανάγκη για τη διατήρηση βιβλίου συντήρησης Ι.Χ. Οι επαγγελματίες ενημερώθηκαν ακόμη γύρω από τις εξελίξεις για τα ανοιχτά θέματα του κλάδου σε κεντρικό επίπεδο και άλλα εξειδικευμένα αντικείμενα.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου