ΤΟΠΙΚΑ

Μεταξύ σφύρας και άκμονος

μεταξύ-σφύρας-και-άκμονος-851206

Τηλεμαχία χωρίς Μάνο, Παπαθεμελή και Τρεμόπουλο είναι σούπα κρύα και ανάλατη. Ας είχαν τον Κάτμαν στο τραπέζι προχθές και θα σου ’λεγα εγώ πού θα πήγαινε η τηλεθέαση.

Το κακό με την τηλεμαχία είναι ότι όλοι νομίζουν πως κέρδισαν. Ο μόνος χαμένος για μία ακόμη φορά ο Έλληνας τηλεθεατής.

Τελικά πάντως αν έχεις τύχη, διάβαινε. Οι Οικολόγοι χωρίς να βρίσκονται στο τραπέζι της τηλεμαχίας και ακούστηκαν και κέρδισαν.

Αισίως φθάσαμε μια εβδομάδα πριν τις Ευρωεκλογές κι ο χαβαλές που γίνεται είναι ευχάριστος. Βέβαια στο Βόλο είναι υποτονικά τα πράγματα. Οι αρχηγοί των πολιτικών κομμάτων δεν μας προτίμησαν. Επέλεξαν τη Λάρισα. Παλιότερα οι αρχηγοί των μεγάλων κομμάτων μιλούσαν και στην παραλία του Βόλου. Αλλά ποιος έχει κότσια να τη γεμίσει τώρα.

Τελικά στο Βόλο για την κεντρική εκδήλωση έρχεται μόνο ο Αλέξης Τσίπρας σήμερα. Μήπως πρέπει κι οι Βολιώτες να γυρίσουν την πλάτη στους μεγάλους; Λέω μήπως; Ούτε για ψηφοθηρία δεν μας προτιμούν πια.

Αυτή η μη διαφήμιση θρίλερ, η σκέτη αηδία που προβάλλει το Υπουργείο Υγείας για τη διακοπή του καπνίσματος, νομίζουν ότι θα φέρει αποτελέσματα; Αντί να κάνουν μια θετική και πειστική διαφήμιση, επιχειρούν να τρομοκρατήσουν τους καπνιστές. Η μαύρη διαφήμιση δεν αποδίδει. Απλά εξοργίζει. Ας μας δείξουν κι αυτούς που πεθαίνουν ξεχασμένοι στα ράντσα κι αυτούς που αφήνουν την τελευταία τους πνοή στο άθλιο οδικό ελληνικό δίκτυο. Αυτούς τους κρύβουν, δεν τους δείχνουν.

Μεγάλο θέμα έγιναν τον τελευταίο καιρό οι υπερωρίες των εργαζομένων στην Υπηρεσία Πρασίνου του Δήμου Βόλου. Δίνουμε μια ενδεικτική τάξη μεγέθους. Μόνο η επέκταση και η αύξηση του εκλογικού επιδόματος σε διάφορες κατηγορίες υπαλλήλων που δεν έχουν καμιά σχέση με τις Ευρωεκλογές θα κοστίσει στα ταμεία του δημοσίου 150.000.000 ευρώ!!! Είναι το ποσό που γλυτώνει το δημόσιο από το πάγωμα των μισθών των δημοσίων υπαλλήλων για ένα ολόκληρο χρόνο. Οι υπερωρίες του Πρασίνου θα μας σώσουν; Εδώ γίνεται το έλα να δεις για μία και μόνο ημέρα.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου