ΤΟΠΙΚΑ

Απολύθηκαν με συνοπτικές διαδικασίες

απολύθηκαν-με-συνοπτικές-διαδικασίε-762533

Την πόρτα της εξόδου είδαν καθαρίστριες που εργάζονταν σε εργολάβο στο Νοσοκομείο Βόλου

Την πόρτα της εξόδου από τη δουλειά τους είδαν τρεις καθαρίστριες που απασχολούνταν στον εργολάβο καθαριότητας στο Νοσοκομείο Βόλου. Λίγες μέρες πριν ο συγκεκριμένος ιδιώτης αποχωρήσει -καθώς ο νέος διαγωνισμός για τον καθαρισμό του Νοσοκομείου κατοχυρώθηκε σε άλλη εταιρεία- διά των εκπροσώπων του έδειξε την πόρτα της εξόδου σε τρεις εργαζόμενες γιατί διεκδίκησαν τα χρήματα που τους οφείλονταν.

Οι συγκεκριμένες καθαρίστριες όπως και άλλες συναδέλφισσές τους απαίτησαν να πληρωθούν χρήματα που δεν είχαν καταβληθεί είτε από περισσότερες ώρες που απασχολήθηκαν είτε από διπλοβάρδιες που έχουν κάνει τους τελευταίους μήνες.

Σύμφωνα με τα όσα μάλιστα κατήγγειλαν οι ίδιες στο ΕΚΒ και στην Επιθεώρηση Εργασίας τα ποσά που τους οφείλονται και οι διαφορές που έχουν σε σχέση με τις μηνιαίες αποδοχές τους που καταβάλλονται μέσω τραπέζης, ξεκινούν από 200 και 300 ευρώ μέχρι και 1.000 ευρώ σε ορισμένες περιπτώσεις.

Η αναφορά των καθαριστριών προκάλεσε ένταση και διαπληκτισμούς μέσα στο χώρο δουλειάς με αρκετές από τις καθαρίστριες την προηγούμενη εβδομάδα να «λαμβάνουν τελεσίγραφο» ότι θα πρέπει να σταματήσουν να απαιτούν τα χρήματά τους διότι θα δούνε την πόρτα της εξόδου, όπερ και έγινε, αφού ημέρα Κυριακή και αφού τις προηγούμενες μέρες τους είχε δοθεί υποχρεωτική άδεια, ενημερώθηκαν από το λογιστή της εταιρείας ότι οι συμβάσεις τους καταγγέλλονται.

Οι ίδιες ωστόσο απευθυνόμενες χθες στην Επιθεώρηση Εργασίας έκαναν γνωστό ότι δεν έχουν πληρωθεί τα χρήματα που τους οφείλονται και ασφαλώς δεν τους έχει κοινοποιηθεί καμία απόλυση.

Για το θέμα έγινε παρέμβαση και στη Διοίκηση του Νοσοκομείου Βόλου ενώ επίσης έχει ενημερωθεί το ΕΚΒ προκειμένου να μπουν οι ασφαλιστικές δικλείδες και οι συγκεκριμένες καθαρίστριες που σημειωτέον εργάζονται στην καθαριότητα του ΓΝΒ έξι και επτά χρόνια η κάθε μία, να λάβουν τα δεδουλευμένα τους.

ΒΑΣΩ ΚΥΡΙΑΖΗ

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου