ΤΟΠΙΚΑ

Ραντεβού μετ’ εμποδίων στο ΠΕΔΥ Βόλου

ραντεβού-μετ-εμποδίων-στο-πεδυ-βόλου-79177

Και ευρώ ανά κλήση καταβάλλουν οι ασφαλισμένοι

Μέχρι και δεκαπέντε μέρες πίσω… ραντεβού με γιατρούς στα πολυϊατρεία του ΠΕΔΥ στο Βόλο λόγω έλλειψης ειδικοτήτων με τους ασφαλισμένους να χρεώνονται ένα ευρώ τη φορά για κάθε κλήση προγραμματισμού εξέτασης.

Ρεπορτάζ: ΒΑΣΩ ΚΥΡΙΑΖΗ

Η εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων και ο προγραμματισμός των ραντεβού στο Βόλο «περνά» μέσα από τα 5ψήφια τηλεφωνικά νούμερα: 14554, 14784, 14884, 14900 όπου μπορούν να καλούν από τις 7:00 το πρωί μέχρι τις 7 το απόγευμα. Ωστόσο οι ασφαλισμένοι πρέπει να είναι καλά ενημερωμένοι όταν επιθυμούν να κλείσουν τηλεφωνικά το ραντεβού με τους γιατρούς του Πρωτοβάθμιου Εθνικού Δικτύου Υγείας (ΠΕΔΥ), μέσω των πενταψήφιων αριθμών ιδιωτικών εταιριών, προκειμένου να μην πληρώσουν… διπλά την κλήση.

Ειδικότερα οι πολίτες, προτού καλέσουν στους πενταψήφιους αριθμούς που τέθηκαν χθες σε λειτουργία, καλό θα είναι να έχουν σημειώσει τον αριθμό ΑΜΚΑ και τον αριθμό μητρώου ΙΚΑ -εφόσον βέβαια ανήκουν σε αυτό το Ταμείο-, καθώς αυτά τα στοιχεία είναι σίγουρο ότι θα τους ζητηθούν από τον υπάλληλο που θα απαντήσει, προκείμενου να προγραμματιστεί το ραντεβού με τον γιατρό του ΠΕΔΥ.

Με αυτόν τον τρόπο οι πολίτες αποφεύγουν να καλέσουν ξανά τον πενταψήφιο αριθμό και να χρεωθούν επιπλέον μια κλήση, η οποία στοιχίζει από σταθερό τηλέφωνο 0,98 ευρώ και από κινητό 1,65 ευρώ.

Κατά τη διάρκεια της αναμονής, που κυμαίνει από δύο έως και πέντε λεπτά, χωρίς άλλη χρέωση, οι εταιρίες ενημερώνουν τον πολίτη ότι θα ζητηθεί το ΑΜΚΑ, ωστόσο δεν αναφέρεται ότι είναι απαραίτητος και ο αριθμός μητρώου τους στο ΙΚΑ και εκεί ξεκινούν τα προβλήματα και οι διαμαρτυρίες των ασφαλισμένων.

Το θετικό όπως τουλάχιστον παραδέχονται και αναγνωρίζουν οι περισσότεροι είναι ότι υπάρχει ένας συντονισμός όσον αφορά την ενημέρωση των ασφαλισμένων εάν και εφόσον προκύψει έκτακτο πρόβλημα σε έναν γιατρό αφού αμέσως ενημερώνεται ο ενδιαφερόμενος, προκειμένου να μην ταλαιπωρηθεί, ότι το ραντεβού αναβάλλεται.

Και σε αυτή την περίπτωση όμως ο ασφαλισμένος είναι υποχρεωμένος να καλέσει ξανά στους πέντε αριθμούς, για να προγραμματίσει νέο ραντεβού, το πρώτο επόμενο διαθέσιμο, που ωστόσο όμως μπορεί να είναι μετά από 10 και 15 ημέρες.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου