ΤΟΠΙΚΑ

Δυστυχώς επιβεβαιώθηκα

δυστυχώς-επιβεβαιώθηκα-851206

Τι πικρή επαλήθευση των φόβων μου μέσα σε λίγες μόνον ώρες…
Στη στήλη μου για τα φύλλα του Σαββάτου και τις εβδομαδιαίες εφημερίδες, εξέφραζα την απαισιοδοξία μου ότι δεν θα ενστερνισθούμε, οι άνθρωποι των μέσων ενημέρωσης, το δικό μας χρέος, όπως οι δικηγόροι, δια του Δικηγορικού συλλόγου Αθήνας, έκαναν το δικό τους.
Το δικό μας χρέος ήταν να απαντήσουμε, με συγκεκριμένο τρόπο, στην πρόκληση που απηύθυνε προς την κοινωνία και ειδικά προς τα παιδιά ο γνωστός δικηγόρος. Ο τόσο παθιασμένος στο διαρκές κυνήγι της δημοσιότητας. Που μάλλον είναι το μοναδικό του ελιξίριο.
Και ακριβώς την επομένη έγινε αυτό που φοβόμουνα. Ο εν λόγω κύριος προβαλλόταν περιτράνως με αποκλειστικό πρωτοσέλιδο θέμα σε νεότευκτη εφημερίδα. Και όχι μόνον αυτό, αλλά ακολούθησε και η αναπαραγωγή του θέματος από τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης. Και χωρίς στην πραγματικότητα να υπάρχει κάτι νέο που να δικαιολογεί όλο αυτό.
Ο άνθρωπος απλώς επαναλαμβανόταν. Με το ίδιο προκλητικό περιεχόμενο όπως και οι προγενέστερες δηλώσεις του. Στο ίδιο πνεύμα και ύφος. Αυτό δηλαδή που απέπνεε και το απολογητικό υπόμνημα του πελάτη του. Που συνιστούσε περιύβριση του νεκρού παιδιού. Στηριγμένη μάλιστα σε θλιβερές συκοφαντίες.
Δεν θα το σχολίαζα, αν δεν συνέπιπταν δύο πράγματα. Από την μια να εκτιμώ ειλικρινά τη δημοσιογραφική πορεία του ανθρώπου που είναι η ψυχή αυτής της εφημερίδας. Και από την άλλη να παραστώ αυτήκοος μάρτυρας ενός ξεσπάσματος νεανικής συντροφιάς μπροστά σε τυροπιτάδικο της γειτονιάς μου. Όπου άκουσα πόσο αλγεινή εντύπωση έκανε στους νέους ανθρώπους αυτή η υπερπροβολή του «ακατανόμαστου», όπως τον αποκάλεσε μια νέα κοπέλα.
Και μαζί με τα όσα στολίζαν τον συγκεκριμένο πρωταγωνιστή διαφόρων επεισοδίων, που του εξασφαλίζουν την επιούσια προβολή, άκουσα και όσα «έσερναν» εναντίον των μέσων ενημέρωσης.
Ασφαλώς οι γενικεύσεις που άκουσα είναι άδικες. Προϊόν του νεανικού θυμού τους. Όπως άδικη είναι κάθε ισοπεδωτική λογική. Από όπου και αν προέρχεται. Και εναντίον οποιουδήποτε στρέφεται.
Υπάρχει όμως μια βάση για συζήτηση:
Είναι μόνον επιχειρήσεις τα μέσα ενημέρωσης;
Το περίφημο «λειτούργημα» πάει περίπατο, όταν αναζητούμε «πελατεία»;
Καθένας από μας ας δώσει την απάντησή του.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου