ΤΟΠΙΚΑ

Αντιδράσεις για τον ΟΣΕ

αντιδράσεις-για-τον-οσε-851206

Εντονες αντιδράσεις προκαλεί ο σχεδιασμός του ΟΣΕ να προχωρήσει στην περικοπή δρομολογίων από Βόλο για Λάρισα, αλλά και να διακόψει τη σιδηροδρομική σύνδεση Βόλου- Αθήνας.
Το θέμα έρχεται στη Βουλή, καθώς ήδη έχει κατατεθεί επίκαιρη ερώτηση από το βουλευτή Κώστα Καρτάλη, ενώ επίκεινται παρεμβάσεις και από τους άλλους βουλευτές.
Παρέμβαση προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ έκανε ο Νομάρχης Μαγνησίας κ. Απ. Παπατόλιας, ενώ
χθες εξέδωσε ανακοίνωση και η Ν.Ε του ΠΑΣΟΚ Μαγνησίας, με την οποία καταγγέλλει την κυβέρνηση για εμπαιγμό και ζητά από τους τοπικούς φορείς να ορθώσουν ανάστημα για να ανατραπεί αυτός ο αρνητικός για τη Μαγνησία σχεδιασμός.

Παρέμβαση
του Νομάρχη
«Επιζήμια και απαράδεκτη» χαρακτηρίζει ο Νομάρχης Μαγνησίας την απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να καταργήσει δρομολόγια του ΟΣΕ με επιστολή του στο Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Γιάννο Μιχόπουλο και κοινοποίησή της στον υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Κωστή Χατζιδάκη και τον πρόεδρο Δ.Σ Ο.Σ.Ε κ. Νικόλαο Εμπέογλου.
Στην επιστολή του μεταξύ άλλων ο κ. Παπατόλιας αναφέρει: «Η εισήγησή σας οδηγεί μία πόλη 200.000 κατοίκων σε συγκοινωνιακή απομόνωση, με τις αυτονόητες δυσμενείς επιπτώσεις της στην τοπική οικονομία. Περαιτέρω πρέπει να επισημανθεί ότι η διοίκηση του ΟΣΕ έχει ήδη αναλάβει απέναντι στην πόλη που θα φιλοξενήσει τους Μεσογειακούς του 2013 μία σειρά από δεσμεύσεις για την κατασκευή νέων υποδομών.
Επιτρέψτε να σας γνωρίσω ότι η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση, οι τοπικοί φορείς και οι πολίτες της Μαγνησίας δεν πρόκειται να ανεχθούν καμμία εξέλιξη που θα σηματοδοτεί την ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ της συγκοινωνιακής κάλυψης της περιοχής μας σε μία περίοδο που οι προσπάθειές μας και οι σχετικές δεσμεύσεις της πολιτείας συντείνουν στην ουσιαστική ενίσχυση των σιδηροδρομικών μεταφορών στη Μαγνησία.
Παράλληλα για το ίδιο ζήτημα ο επικεφαλής της ελάσσονος μειοψηφίας κ. Σάκης Κοκκίνης καταθέτει πρόταση για συζήτηση στο σημερινό Νομαρχιακό Συμβούλιο, στην οποία αναφέρει μεταξύ άλλων: «Τα νέα μέτρα, εάν υιοθετηθούν από τις αρμόδιες διευθύνσεις, θα εφαρμοστούν από τον ερχόμενο Δεκέμβριο και θα προκαλέσουν την ταλαιπωρία σε χιλιάδες επισκέπτες που διακινούνται με τις γραμμές αυτές, αλλά και θα προκαλέσουν ένα ακόμη πλήγμα στον Νομό μας, με συνέπειες στον τομέα του εμπορίου και του Τουρισμού, προκαλώντας την απομώνοση της Μαγνησίας».

Το ΠΑΣΟΚ
“Ο κυβερνητικός εμπαιγμός στο μεγαλείο του. Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών και τα «φερέφωνά της» μεθοδεύουν τον σιδηροδρομικό αποκλεισμό της Μαγνησίας, επισημαίνεται στην ανακοίνωση της Νομαρχιακής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ Μαγνησίας.
Η εισήγηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για διακοπή της απευθείας σιδηροδρομικής σύνδεσης Βόλου- Αθήνας έρχεται να επιβεβαιώσει την εγκληματική αδιαφορία των κυβερνώντων για το Θεσσαλικό Σιδηρόδρομο.
Εν όψει των Μεσογειακών Αγώνων οι «φωστήρες» του ΟΣΕ καταργούν γραμμές, κάνουν περικοπές δρομολογίων με το πρόσχημα της αναδιάρθρωσης ενός Οργανισμού, τον οποίο έχουν κυριολεκτικά οδηγήσει στα όρια της διάλυσης.
Οι τοπικοί φορείς έχουν χρέος να αντιδράσουν δυναμικά στην απαράδεκτη τακτική του ΟΣΕ.
Η Ν.Ε του ΠΑΣΟΚ μέσα από τα θεσμοθετημένα όργανά της ενώνει τη φωνή της μαζί με τους τοπικούς φορείς και απαιτεί από τον ΟΣΕ και το Υπουργείο Μεταφορών να εγκαταλείψουν τα «σχέδιά τους» και να υιοθετήσουν μία βιώσιμη στρατηγική εξυγίανσης και αναβάθμισης του Σιδηροδρόμου.
Καλούμε την ηγεσία του ΟΣΕ και το Υπουργείο Μεταφορών να προχωρήσουν τώρα στην υλοποίηση των έργων που έχουν εξαγγείλει στο Βόλο για το Σιδηρόδρομο και να αφήσουν κατά μέρος τις «αλχημείες» που καταδικάζουν έναν ολόκληρο Νομό στο μαρασμό.”
Σημειώνεται ότι η εισήγηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ περιλαμβάνει μεταξύ άλλων περικοπή δρομολογίων από Βόλο για Λάρισα, κατάργηση της αμαξοστοιχίας που συνδέει το Βόλο με την Αθήνα βάσει του “Σχεδίου Αναδιάρθρωσης του ΟΣΕ”, το οποίο παρουσίασε ο Υπουργός Μεταφορών κ. Χατζηδάκης τον Αύγουστο.
Ειδικότερα καταργούνται 2 ζεύγη δρομολογίων μεταξύ Βόλου και Λάρισας, επίσης καταργείται το IC 40/41, το μόνο απευθείας ζεύγος αμαξοστοιχίας που συνδέει το Βόλο με την Αθήνα (αναχώρηση από Βόλο 06.21, αναχώρηση από Αθήνα 15.53)., καταργούνται επίσης οι ταχείες (και οικονομικές) αμαξοστοιχίες 500-501-502-503 μεταξύ Αθηνών και Θεσσαλονίκης.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου