ΤΟΠΙΚΑ

Χάνει το τρένο η πόλη του Βόλου!

χάνει-το-τρένο-η-πόλη-του-βόλου-851206

Πρόταση – βόμβα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. Εισηγείται τον οριστικό σιδηροδρομικό αποκλεισμό του Βόλου από την υπόλοιπη Ελλάδα.
Αναμένονται δυναμικές αντιδράσεις από τους ίδιους τους σιδηροδρομικούς και τους τοπικούς φορείς, καθώς αποδείχτηκαν “έωλες” οι κατά καιρούς δεσμεύσεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Μεταφορών, που μιλούσε για αναβάθμιση του Θεσσαλικού Σιδηροδρόμου και τώρα μεθοδεύει την απαξίωσή του.
Περικοπή δρομολογίων από Βόλο για Λάρισα, κατάργηση της αμαξοστοιχίας που συνδέει το Βόλο με την Αθήνα περιλαμβάνονται μεταξύ των προτάσεων της Διοίκησης, που εκτιμά ότι με αυτόν τον τρόπο θα μειώσει το κόστος λειτουργίας του σιδηρόδρομου, αδιαφορώντας όμως για τις συνέπειες.
Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ φέρνει σήμερα στη δημοσιότητα την εισήγηση του κ. Μιχόπουλου,
διευθύνοντος συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., προς τη διεύθυνση του ΟΣΕ αλλά και το Υπουργείο Μεταφορών σχετικά με την αναδιάρθρωση των δρομολογίων σε όλο το ελληνικό δίκτυο.
Βάσει του “Σχεδίου Αναδιάρθρωσης του ΟΣΕ” το οποίο παρουσίασε ο υπουργός Μεταφορών κ. Χατζηδάκης τον Αύγουστο, όλα τα δρομολόγια του Οργανισμού θα επαναξιολογούνταν βάσει της επιβατικής κίνησης, αλλά και με γνώμονα τα παραπαίοντα οικονομικά του Οργανισμού.
Τα νέα μέτρα θα εφαρμοστούν από τον ερχόμενο μήνα, το Δεκέμβριο.Σύμφωνα με την εισήγηση του κ. Μιχόπουλου:
-Καταργείται το IC 40/41, το μόνο απευθείας ζεύγος αμαξοστοιχίας που συνδέει το Βόλο με την Αθήνα (αναχώρηση από Βόλο 06.21, αναχώρηση από Αθήνα 15.53). Για την ακρίβεια πλέον θα δρομολογείται μόνο μεταξύ Αθήνας – Λάρισας με επιστροφή και για τη μετακίνηση προς Βόλο θα υπάρχει η γνωστή μετεπιβίβαση σε τοπική αμαξοστοιχία. Προκαλείται άμεσα μια αύξηση του κόστους μετάβασης από το Βόλο προς την Αθήνα της τάξης του 100% (οι τιμές με Intercity είναι σχεδόν διπλάσιες από ό,τι με τις κοινές αμαξοστοιχίες, οι τιμές με Intercity Express ακόμη ακριβότερες).
– Καταργούνται οι ταχείες (και οικονομικές) αμαξοστοιχίες 500-501-502-503 μεταξύ Αθηνών και Θεσσαλονίκης, οι οποίες καθημερινά εμφανίζουν πληρότητες που αγγίζουν (ή ξεπερνούν) το 100%! Στη θέση τους μένουν μόνο δύο κοινές αμαξοστοιχίες, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την κατακόρυφη αύξηση του κόστους μετακίνησης κάποιου από και προς Βόλο. Πολλώ δε μάλλον από τη στιγμή που οι εναπομείνασες “ταχείες” αμαξοστοιχίες στο δίκτυο είτε τερματίζουν στη Λαμία είτε περνούν από Λάρισα σε διόλου βολικές ώρες (η μία είναι αρκετά μετά τα μεσάνυχτα). Αντίστοιχα καταργούνται όλες (πλην μιας) οι αμαξοστοιχίες Αθηνών – Αλεξανδρούπολης – Δικαίων. Αν κάποιος επιλέξει από το Βόλο να μετακινηθεί προς την Ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη, πλέον θα πρέπει απαραίτητα να μετεπιβιβαστεί σε ΔΥΟ αμαξοστοιχίες.
Εξάλλου στην εισήγηση αναφέρεται ότι καταργούνται 2 ζεύγη δρομολογίων μεταξύ Βόλου και Λάρισας.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου