ΤΟΠΙΚΑ

Παραλιακή σύνδεση Μαγνησίας με το ν. Λάρισας

παραλιακή-σύνδεση-μαγνησίας-με-το-ν-λ-851206

Τη σύμβαση του έργου για την ολοκλήρωση μελετών του παραλιακού άξονα Θεσσαλίας και τη σύνδεση των νομών Λάρισας και Μαγνησίας, στο τμήμα από διασταύρωση προς Καμάρι-Κεραμίδι έως Ρακοπόταμο, συνολικού προϋπολογισμού 2,05 εκατ. ευρώ, υπέγραψε χθες ο Γενικός Γραμματέας Περιφέρειας Θεσσαλίας Φ. Γκούπας.
Η υπογραφή της σύμβασης, με φορέα υλοποίησης τη Διεύθυνση Δημοσίων Έργων της Περιφέρειας Θεσσαλίας, έγινε παρουσία των νομαρχών Μαγνησίας Απ. Παπατόλια και Λάρισα Λ. Κατσαρού.
Η συγκεκριμένη σύμβαση ανέρχεται στα 1,6 εκατ. ευρώ και εντός των ημερών ακολουθεί σύμβαση για τις γεωτεχνικές έρευνες του έργου ύψους 450.000 ευρώ.
Η οδός έχει μήκος 14,8 χλμ. εκ των οποίων τα έξι στο νομό Μαγνησίας και 8,8 στο νομό Λάρισας.
Το τμήμα στη Μαγνησία αποτελεί νέα χάραξη, ενώ στο τμήμα Λάρισας για τα πρώτα 6,5 χλμ. θα γίνει αναμόρφωση της υφιστάμενης οριστικής μελέτης και για τα υπόλοιπα 2,5 χλμ. θα γίνει βελτίωση της υφιστάμενης οδού.
Το έργο είναι μεγάλης σπουδαιότητας για την ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλίας. Θα συνδέει ειδικότερα τον οικισμό του Ρακοπόταμου στο νομό Λάρισας με το Καμάρι στο νομό Μαγνησίας.
Σε ό,τι αφορά τον παραλιακό οδικό άξονα που θα συνδέει τα παράλια της Θεσσαλίας –τους νομούς Μαγνησίας και Λάρισας- έχει ήδη ολοκληρωθεί και δοθεί σε κυκλοφορία.
«Ο παραλιακός οδικός άξονας είναι ένα από τα μεγαλύτερα έργα ανάπτυξης που γίνονται στη Θεσσαλία. Η οδική σύνδεση θα αποτελέσει έργο πνοής και ποιοτικής αναβάθμισης για ολόκληρη την περιοχή», δήλωσε ο Γ.Γ. της Περιφέρειας Θεσσαλίας Φ. Γκούπας.
Από την πλευρά του ο νομάρχης Μαγνησίας Απ. Παπατόλιας δήλωσε: «Δεν μπορεί παρά να εκφράσουμε την εμπιστοσύνη μας για το γεγονός ότι επιτέλους υπογράφεται μια σύμβαση, με την οποία θα συνταχθεί η μελέτη για την κατασκευή του δρόμου που θα συνδέει τις παραλιακές ζώνες των δύο νομών».
Στη Νομαρχία Μαγνησίας επισημαίνουν ότι το μεγαλύτερο τμήμα αυτής της μελέτης, από Κεραμίδι μέχρι τα όρια της Μαγνησίας που είναι η νέα χάραξη, είχε ενταχθεί από τη Διαχειριστική Αρχή στις 15/2/07 στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, με φορέα υλοποίησης της ΝΑΜ, αλλά τελικά απεντάχθηκε λόγω κακής διαχείρισης στη διαδικασία ανάθεσης της μελέτης. Σήμερα η μελέτη, όπως αναφέρουν, θα είχε ολοκληρωθεί «και θα μιλούσαμε για ένταξη της κατασκευής του έργου και όχι για ξεκίνημα από το σημείο μηδέν».

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου