ΤΟΠΙΚΑ

«Οδύσσεια» από Βόλο για Μυτιλήνη για τους επιβάτες με πτήση της SKY EXPRESS

οδύσσεια-από-βόλο-για-μυτιλήνη-για-τ-189761

«Οδύσσεια» για τους επιβάτες που επέλεξαν να ταξιδέψουν αεροπορικώς στη Μυτιλήνη από το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου με τη SKY EXPRESS, το Σάββατο το μεσημέρι. Το προσωπικό της αεροπορικής εταιρείας στη Νέα Αγχίαλο κατέβαλε κάθε προσπάθεια προκειμένου να εξυπηρετήσει τους επιβάτες που κάποια στιγμή έφτασαν στα όριά τους… εξουθενωμένοι από την πολύωρη αναμονή.

Εφτασαν τελικά στον προορισμό τους με 24ωρες καθυστέρηση χθες το πρωί… «πετώντας» από την Αθήνα -με έξοδα της εταιρείας φυσικά- αφού το αεροπλάνο από την Κρήτη που θα τους παραλάμβανε δεν έφτασε ποτέ! με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι είχε υποστεί βλάβη και λόγω της αυξημένης τουριστικής κίνησης δεν ήταν δυνατόν να δρομολογηθεί άλλο.

Την απίστευτη ταλαιπωρία των 20 και πλέον επιβατών εξιστόρησε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο σύζυγος Βολιώτισσας που είχε βγάλει εισιτήριο για να ταξιδέψει στη Μυτιλήνη. Τόσο η ίδια όσο και οι άλλοι επιβάτες βρίσκονταν στο αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου από τις 12.45 χθες το μεσημέρι περιμένοντας το αεροσκάφος για να αναχωρήσουν. Μάταια όμως αφού τα λεπτά στην αρχή και οι ώρες αργότερα περνούσαν χωρίς το αεροπλάνο να προσγειωθεί στη Ν. Αγχίαλο για να επιβιβαστούν για τον προορισμό τους.

Το «μαρτύριο της αναμονής» συνεχίστηκε μέχρι αργά το απόγευμα και ενώ κατά διαστήματα το προσωπικό της εταιρείας τους ενημέρωνε ότι σύντομα το δρομολόγιο θα γίνει. Τελικά το βράδυ οι επιβάτες ενημερώθηκαν ότι το δρομολόγιο ακυρώνεται και ότι όσοι επιθυμούν μπορούν να ταξιδέψουν από Αθήνα για Μυτιλήνη με έξοδα που θα κάλυπτε η εταιρεία φυσικά λόγω του προβλήματος που δημιουργήθηκε.

Σύμφωνα με πληροφορίες, αρκετοί επιβάτες που είχαν ήδη κάνει τον προγραμματισμό τους για αυτό το ταξίδι, αποδέχτηκαν την πρόταση, επιβιβάστηκαν σε ταξί και μετέβησαν οδικώς στην Αθήνα για να πετάξουν τελικά χθες το πρωί για Μυτιλήνη.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια όλης αυτής της πολύωρης αναμονής και της ταλαιπωρίας οι υπάλληλοι της SKYEPXRESS φρόντισαν για την σίτιση των επιβατών στο αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου όσο και για τη διαμονή ορισμένων εξ’ αυτών σε κοντινά ξενοδοχεία στην περιοχή προκειμένου να μην ταλαιπωρούνται περιμένοντας… τη λίστα επιβίβασης. Επίσης οι επιβάτες ενημερώθηκαν αρμοδίως ότι τα χρήματα των εισιτηρίων που εκδόθηκαν θα επιστραφούν στους τραπεζικούς τους λογαριασμούς.

Από χθες στις 10.30 το πρωί οι επιβάτες που ταξίδεψαν τελικά για Μυτιλήνη, «απαλλαγμένοι» από την ταλαιπωρία και το άγχος, απολαμβάνουν τις ομορφιές του νησιού.

ΒΑΣΩ ΚΥΡΙΑΖΗ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου