ΤΟΠΙΚΑ

Σκοτώνουν… τις άδειες ταξί

σκοτώνουν-τις-άδειες-ταξί-248340

«Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα». Ετσι περιγράφουν την κατάσταση στην οποία έχουν οδηγηθεί σήμερα οι ιδιοκτήτες ταξί στο Βόλο. Το αδιέξοδο για τους επαγγελματίες δημιουργείται καθώς δεκάδες από αυτούς αναγκάζονται να πουλήσουν τις άδεις των ταξί τους- όπως αναφέρουν- σε «σκοτωμένες» τιμές ακόμη και κάτω των 50.000 ευρώ προκειμένου να ξεχρεώσουν δάνεια στις τράπεζες και να σώσουν τις περιουσίες τους.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Αθηνά Τσιργή

Τις άδειες που «ξεπουλάνε» οι ιδιοκτήτες ταξί, πριν μερικά χρόνια τις είχαν αγοράσει με τριπλάσιο κόστος. Συγκεκριμένα, οι τιμές των αδειών ταξί, σήμερα φτάνουν με δυσκολία τα 50.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του οχήματος, ενώ πριν από μερικά χρόνια έφταναν ακόμη και τις 200.000 ευρώ.

Σύμφωνα με τους οδηγούς ταξί, το επάγγελμα δεν εξασφαλίζει πλέον ένα αξιοπρεπές εισόδημα, γεγονός που φαίνεται από τις γεμάτες πιάτσες, γιατί λόγω της οικονομικής κρίσης, οι πολίτες έχουν σταματήσει να χρησιμοποιούν ταξί.

Όπως περιγράφει στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Βόλου κ. Αναστάσιος Δεμερτζής, η κρίση και η αναδουλειά στον κλάδο τους έχει σήμερα οδηγήσει σε αυτή την κατάσταση τους επαγγελματίες.

Χαρακτηριστικά ο κ. Δεμερτζής αναφέρει : «Είμαστε εγκλωβισμένοι σε χρέη και οφειλές και δεν μπορούμε να ξεφύγουμε. Όταν πριν χρόνια αγοράζαμε τις άδειες ταξί, παίρναμε δάνεια από τις τράπεζες, ωστόσο δεν μπορούσαμε να τις βάλουμε υποθήκη και έτσι αναγκαζόμασταν να βάλουμε υποθήκη τα σπίτια μας. Σήμερα που μας πνίγουν τα χρέη αναγκαζόμαστε να πουλήσουμε τις άδειες για ένα “κομμάτι ψωμί”».

Από την άλλη πλευρά, σύμφωνα με τον κ. Δεμερτζή, οι επαγγελματίες κάνουν υπομονή ακόμη και αν το μεροκάματο είναι μικρό, επιλέγοντας να κρατήσουν τις άδειες παρά να τις σκοτώσουν σε τιμές που δεν τους εξυπηρετούν.

Όσον αφορά το θέμα του ΟΕΑΑ ο πρόεδρος τους Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Βόλου αναφέρει ότι η Ομοσπονδία τους έχει ζητήσει «πάγωμα» των οφειλών και ευνοϊκότερες ρυθμίσεις. «Η αναδουλειά και η κρίση δημιούργησαν σήμερα όλα τα προβλήματα στον κλάδο μας και οι αρμόδιοι παρά τις κρούσεις μας δεν μας βοηθάμε να λύσουμε τα προβλήματα», καταλήγει ο κ. Δεμερτζής.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου