ΤΟΠΙΚΑ

ΑΛΕΚΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ Παρέμβαση για την επένδυση στις Νηές

αλεκοσ-βουλγαρησ-παρέμβαση-για-την-επ-851206

Την παρέμβαση της δημοτικής αρχής του Βόλου προκαλούν τα διαδοχικά δημοσιεύματα αναφορικά με τις εγκαταστάσεις του γηπέδου γκολφ στις Νηές.
Με αφορμή ερωτήσεις που δέχτηκε ο δήμαρχος Βόλου Αλέκος Βούλγαρης για να σχολιάσει δημοσιεύματα που αφορούν στο συγκεκριμένο θέμα, χθες εξέδωσε ανακοίνωση, στην οποία ξεκαθαρίζει ότι οι δύο προτεινόμενες εγκαταστάσεις γκολφ στις Νηές και το Σωρό αφορούν σε ιδιωτικές επενδύσεις και ότι οι διαδικασίες πραγματοποίησης υλοποίησης της επένδυσης είχαν ξεκινήσει από το 2003 και επρόκειτο να ανεγερθούν ανεξάρτητα από την ανάληψη των Αγώνων.
Διευκρίζει εξάλλου ότι σε κανένα σημείο του προϋπολογισμού των Μεσογειακών Αγώνων δεν περιλαμβάνεται κάλυψη κόστους κατασκευής ή ενοικίασής τους από την Πολιτεία, το Δήμο Βόλου ή την Οργανωτική Επιτροπή, θέλοντας έτσι να διαχωρίσει τα δύο θέματα.
Τέλος διαβεβαιώνει ότι Δήμος Βόλου έχει ως πρώτο και κυρίαρχο μέλημά του, σε συνεργασία με την Εκτελεστική Επιτροπή των Μεσογειακών Αγώνων 2013, την άρτια προετοιμασία της διοργάνωσης έγκαιρα και μάλιστα με πλήρη διαφάνεια.
«Ως Δήμαρχος της πόλης του Βόλου από τον Ιανουάριο του 2007, είμαι υποχρεωμένος να διευκρινίσω προς κάθε κατεύθυνση τα παρακάτω:
1. Στον αρχικό Φάκελο Υποψηφιότητας που υπέβαλαν οι Δήμοι Βόλου και Λάρισας στην ΕΟΕ για την επιλογή των πόλεων που θα διεκδικούσαν τους Μεσογειακούς Αγώνες του 2013, τόσο η θέση στην περιοχή Νηές, όσο και εκείνη στην περιοχή του Σωρού, μαζί με μία τρίτη στην περιοχή της Λάρισας, όπως εμφανίζεται στην σελίδα 159, είχαν προταθεί για να φιλοξενήσουν το αγώνισμα του Γκολφ.
2. Ο Φάκελος Υποψηφιότητας των δύο πόλεων στις 16 Ιουνίου του 2006 προκρίθηκε με ψήφους 16-10 έναντι της Υποψηφιότητας της Πάτρας από την ολομέλεια της EOΕ υπό την προεδρία του κ. Μ. Κυριακού και στάλθηκε στην Διεθνή Επιτροπή Μεσογειακών Αγώνων.
3. Τον Νοέμβριο του ίδιου έτους επιλέχθηκε από την Πολιτεία για την προεδρία της Επιτροπής Διεκδίκησης ο κ. Ισίδωρος Κούβελος, ο οποίος αποδέχθηκε να αναλάβει μαζί με τις Δημοτικές Αρχές Βόλου και Λάρισας το δύσκολο κατά γενική ομολογία την εποχή εκείνη έργο της διεκδίκησης των Αγώνων.
4. Τον Ιανουάριο του 2007, αμέσως μόλις ανέλαβε η νέα Δημοτική Αρχή, έγινε η επίσκεψη της Επιτροπής Αξιολόγησης της ΔΕΜΑ και μεταξύ άλλων παρατηρήσεων που διατύπωσαν τα μέλη της στο περιεχόμενο του Φακέλου, εξέφρασαν την άποψη ότι δεν χρειάζονται τρία γήπεδα για το γκολφ, αλλά αρκούν δύο. Έτσι ο νέος Φάκελος που υποβλήθηκε τον Μάιο του 2007 συμπεριέλαβε τις δύο εγκαταστάσεις στις περιοχές Νηές και Σωρού, όπως δηλώνεται και εμφανίζονται με φωτογραφία στις σελίδες 262 και 266, για την διεξαγωγή των αγώνων ανδρών και γυναικών αντίστοιχα.
5. Όπως είναι γνωστό, μετά από δύο ψηφοφορίες μεταξύ των εκλεκτόρων της ΔΕΜΑ στις 27 Οκτωβρίου 2007 επελέγησαν ο Βόλος και η Λάρισα να διοργανώσουν τους Μεσογειακούς Αγώνες του 2013. Η συμβολή του κ. Ισίδωρου Κούβελου και της υπουργού
Εξωτερικών κ. Ντόρας Μπακογιάννη στην προσπάθεια διεκδίκησης και ανάληψης των Μεσογειακών Αγώνων είναι αναμφισβήτητη και γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο το δημοτικό συμβούλιο Βόλου τους ανακήρυξε επίτιμους δημότες της πόλης, αναγνωρίζοντας πάνω από όλα την προσφορά τους.
6.Και οι δύο προτεινόμενες εγκαταστάσεις αφορούν σε ιδιωτικές επενδύσεις. Οι διαδικασίες πραγματοποίησης κατασκευής της επένδυσης είχαν ξεκινήσει από το 2003 και επρόκειτο να ανεγερθούν ανεξάρτητα από την ανάληψη των Αγώνων.
Σε κανένα σημείο εξάλλου του προϋπολογισμού των Αγώνων δεν περιλαμβάνεται κάλυψη κόστους κατασκευής ή ενοικίασής τους από την Πολιτεία, το Δήμο Βόλου ή την Οργανωτική Επιτροπή.
Όπως διαπιστώνει ο κάθε καλόπιστος αναγνώστης, καταλήγει η ανακοίνωση, από όλα τα παραπάνω, καμία αλλαγή δεν έγινε μεταξύ των δύο Φακέλων που να ευνοεί την μία από τις δύο εγκαταστάσεις, αλλά αντιθέτως πρόθεση όλων μας ήταν πάντοτε να ολοκληρωθούν και οι δύο εγκαταστάσεις του Γκολφ, ώστε να αποτελέσουν για τη Θεσσαλία έναν ακόμα μόνιμο πόλο τουριστικής έλξης ανεξάρτητα από το γεγονός της ένταξης τους στο πρόγραμμα των Μεσογειακών Αγώνων του 2013».

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου