ΤΟΠΙΚΑ

Στις καλένδες η ηλεκτροκίνηση Βόλου – Λάρισας

στις-καλένδες-η-ηλεκτροκίνηση-βόλου-821-851206

Ανοιχτό το ενδεχόμενο επανεξέτασης όλων των υποδομών στο περιφερειακό δίκτυο του σιδηροδρόμου.Ορατός ο κίνδυνος για την απένταξη των έργων του ΟΣΕ στο Βόλο.

Όπως αποκάλυψε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο πρόεδρος του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας κ. Δημ. Πουλαράκης, στη συνάντηση που είχε το σωματείο την προηγούμενη Τετάρτη με τον υπουργό Μεταφορών κ. Κώστα Χατζηδάκη, εμμέσως πλήν σαφώς ο ίδιος άφησε να εννοηθεί ότι στα πλαίσια του σχεδίου ανασυγκρότησης του ΟΣΕ δεν περιλαμβάνονται τα έργα που έχουν ανακοινωθεί επίσημα σε ημερίδα του Τ.Ε.Ε.

Oι δηλώσεις του Υπουργού Μεταφορών Κώστα Χατζηδάκη προκαλούν προβληματισμό και πολλά ερωτηματικά με αποτέλεσμα το σωματείο των σιδηροδρομικών Θεσσαλίας να κρούει τον κώδωνα του κινδύνου.

Με ανοιχτή επιστολή απευθύνεται στο πολιτικό προσωπικό του νομού, ζητώντας συστράτευση και πρωτοβουλίες για να μην ανατραπεί ο υπάρχων σχεδιασμός, ενώ προγραμματίζει και επαναλαμβανόμενες απεργίες μετά το πρώτο δεκαπενθήμερο του Σεπτέμβρη τόσο για το σχέδιο ανασυγκρότησης του ΟΣΕ, όσο και για τη νέα κλαδική σύμβαση εργασίας.

Στο μεταξύ κανονικά από χθες τα δρομολόγια από Βόλο για Λάρισα και το αντίστροφο που είχαν καταργηθεί από 23 Ιουλίου.

Τα έργα που περιλαμβάνονται στις δεσμεύσεις του ΟΣΕ και αφορούν στη Μαγνησία, είναι η ηλεκτροκίνηση Βόλου- Λάρισας, η κατάργηση του «S» στη Νέα Ιωνία, η σύνδεση με την ΒΙΠΕ Αλμυρού και τη ΒΙΠΕ Βόλου και η απευθείας σύνδεση με τη Δυτική Θεσσαλία.

Όπως επισημαίνει και σε ανακοίνωση ο Σύνδεσμος, ο κ. Χατζηδάκης στη συνάντηση που είχε με την ΠΟΣ τόνισε ότι όλα τα εξαγγελθέντα έργα στα περιφερειακά δίκτυα θα επανεξεταστούν.

Ο Σύνδεσμος προγραμματίζει το αμέσως επόμενο διάστημα ευρεία σύσκεψη, στην οποία εκτός από τους εργαζόμενους θα κληθούν όλοι οι τοπικοί φορείς να τοποθετηθούν για τις εξελίξεις αυτές.

Στόχος της σύσκεψης να επανεβεβαιωθεί η αναγκαιότητα των συγκεκριμένων έργων για τα οποία έχει δεσμευτεί ο ΟΣΕ.

Ο Σύνδεσμος ουσιαστικά θέτει προ των ευθυνών τους τους τοπικούς φορείς, εκφράζοντας μάλιστα και ένα παράπονο, αφού, όπως υπογραμμίζεται, όταν το καλοκαίρι καταργήθηκαν 24 δρομολόγια, εκτός από ελάχιστους οι περισσότεροι από τους εκπροσώπους του πολιτικού προσωπικού του νομού αδιαφόρησαν και το σωματείο έδωσε μόνο του τη μάχη να αναδείξει το πρόβλημα που δημιουργείται, πιέζοντας έτσι την ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών να επανεξετάσει την απόφασή της.

Η ανάπτυξη και ο εκσυχρονισμός του σιδηροδρόμου στην πόλη μας δεν αφορά μόνο στο Σύνδεσμο Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας και τους σιδηροδρομικούς – τονίζεται στην ανακοίνωση- αφορά και είναι υπόθεση όλων των φορέων της πόλης του Βόλου, όλου του βολιώτικου λαού, γιατί έχει σχέση με τη γενικότερη ανάπτυξη της πόλης μας.
Ο Σ.Σ.Θ. έδωσε δυστυχώς τον αγώνα μόνος του, προσπάθησε να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει όλους τους φορείς να πάρουν πρωτοβουλίες, στην πρόσφατη κατάργηση των δρομολογίων, αυτοί όμως που ανταποκρίθηκαν ήταν ελάχιστοι.
Περιμένουμε τώρα να πάρετε πρωτοβουλίες, ώστε να μην παραγκωνιστεί η πόλη μας για άλλη μία φορά από έναν σιδηροδρομικό σχεδιασμό σύμφωνο με τις σημερινές πραγματικές ανάγκες”.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου