ΤΟΠΙΚΑ

Πόλος έλξης το λιμάνι του Βόλου

πόλος-έλξηςτο-λιμάνι-του-βόλου-851206

Τα μηνύματα ήταν διαδοχικά και από πολλές πλευρές τους τελευταίους μήνες γύρω από την κινητικότητα που εκδηλώνεται για τη διακίνηση φορτίων στο λιμάνι του Βόλου, κάτι που είχε επισημάνει έγκαιρα ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ, καταγράφοντας τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς των εμπλεκομένων με το λιμάνι φορέων, σε μία προσπάθεια να αφυπνίσουν τους αρμόδιους, έτσι ώστε να μη χαθεί άλλη μία χρυσή ευκαιρία που διανοίγεται για την αναζωογόνηση της τοπικής οικονομίας εξαιτίας της αύξησης του εμπορευματικού έργου στο λιμάνι, έργου μάλιστα «καθαρού» από περιβαλλοντική άποψη και πολλαπλά επωφελές σε σχέση με τη τιμολογιακή πολιτική που ισχύει για την φορτοεκφόρτωση του σκραπ ή των χύδην φορτίων στο λιμάνι του Βόλου.
Πληροφορίες από το πρώτο λιμάνι της χώρας, τον Πειραιά, αναφέρουν ότι έχουν βάλει «πλώρη» για το λιμάνι του Βόλου, όπως και για το ιδιωτικό λιμάνι του Αστακού στην περιοχή της Αιτωλοακαρνανίας, η μία μετά τη άλλη μεγάλες μεταφορικές εταιρίες, που μέχρι σήμερα ήταν οι καλύτεροι πελάτες του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά. Η διοίκηση μάλιστα του Οργανισμού, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, για να περιορίσει τις οικονομικές απώλειες, αναγκάστηκε να απευθύνει έκκληση στους 1.500 περίπου εργαζόμενους-υπαλλήλους-τεχνικούς να τερματίσουν τις κινητοποιήσεις τους και πιο συγκεκριμένα την αποχή τους από τις υπερωρίες και την εργασία κατά τα σαββατοκύριακα και τις αργίες, κινητοποιήσεις που διανύουν ήδη τον έβδομο μήνα.
Υπενθυμίζεται πως τον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά, που έχει περάσει στη διαχείριση της κινεζικής Cosco για 35 χρόνια, δεν εγκαταλείπουν μόνον τα πλοία μεταφοράς κοντέινερ και οι διεθνείς μεταφορικές εταιρίες, αλλά και οι πελάτες από το Car Terminal μετά την ανακοίνωση ότι οι κινητοποιήσεις θα συνεχιστούν και τον Αύγουστο. Αξίζει να σημειωθεί ότι ανάλογες κινητοποιήσεις γίνονται και από το προσωπικό του ΟΛΒ, με τη διαφορά ότι και πριν τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα μεγάλα λιμάνια όλης της χώρας από τον περασμένο Ιανουάριο, η εξυπηρέτηση φορτίων από το λιμάνι του Πειραιά ήταν και πάλι προβληματική, με την αναμονή των πλοίων για δύο ή τρεις ημέρες για την φορτοεκφόρτωσή τους. Απλά με τις κινητοποιήσεις η εξυπηρέτηση έγινε ακόμη πιο πλημμελής έως σχεδόν αδύνατη.
Σύμφωνα με πληροφορίες ήδη από τo Car Terminal του Πειραιά, που έχει συνολική έκταση 180 στρέμματα και το οποίο εξυπηρετεί συγχρόνως πέντε ειδικά πλοία χωρητικότητας 12.000 αυτοκινήτων, αποχώρησαν οι ιαπωνικές εταιρίες Toyota και Kawasaki, ενώ ετοιμάζονται να κάνουν το ίδιο και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες της Άπω Ανατολής.
Αξίζει να σημειωθεί πως ήδη ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου ετοιμάζεται να ασφαλτοστρώσει τα 35 πρώτα στρέμματα που ανήκουν στα όριά του κοντά στο Εκθεσιακό Κέντρο του Δήμου Βόλου, προκειμένου να δημιουργήσει τον πρώτο χώρο για το δικό του Car Terminal, το οποίο θα έχει τη δυνατότητα να σταθμεύει και να φυλάσσει για διάστημα λίγων ημερών τα καινούργια Ι.Χ., που έρχονται από τις χώρες παρασκευής της Άπω Ανατολής, τα οποία και μετεπιβιβάζονται στο λιμάνι του Βόλου σε άλλα μικρότερα πλοία με τελικό προορισμό όλες τις χώρες της Μεσογείου, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου