ΤΟΠΙΚΑ

Δεν «φούσκωσαν» οι λογαριασμοί

δεν-φούσκωσαν-οι-λογαριασμοί-398239

Υποστηρίζει η ΔΕΥΑΜΒ για τη Νέα Αγχίαλο, παρά το θόρυβο και τις αντιδράσεις κατοίκων της περιοχής

Η επιβάρυνση του καταναλωτή της Νέας Αγχιάλου για το νερό από την 1.1.2013, με βάση τη σχετική απόφαση της ΔΕΥΑΜΒ, είναι χαμηλότερη από αυτή που ίσχυε επί ΔΕΥΑ Νέας Αγχιάλου. Οι ενστάσεις που έχουν υποβληθεί μέχρι σήμερα έχουν εξεταστεί στο σύνολό τους και για ένα μέρος υπήρξε γραπτή απάντηση, ενώ για τις υπόλοιπες, μετά από προφορική επικοινωνία, έγιναν οι τελικές ρυθμίσεις.

Αυτό υποστηρίζει η ΔΕΥΑΜΒ σε ανακοίνωση που εξέδωσε με αφορμή το θόρυβο που δημιουργήθηκε μετά την αποστολή φουσκωμένων λογαριασμών με αποτέλεσμα κάτοικοι της περιοχής, να απαιτούν να γίνουν οι απαραίτητες διορθώσεις. Εχουν μάλιστα συλλέξει 130 υπογραφές και προσέφυγαν στην επιτροπή του άρθρου 152 στην Περιφέρεια Θεσσαλίας απ’ όπου αναμένουν απόφαση, ενώ ήδη προχωρούν και σε δεύτερο γύρο συγκέντρωσης υπογραφών προκειμένου να καταθέσουν υπόμνημα στη Δικαιοσύνη, διεκδικώντας εισαγγελική παρέμβαση.

Οι κάτοικοι υποστηρίζουν ότι η Ν. Αγχίαλος, εντάχθηκε στη ΔΕΥΑΜΒ από το 2012 και μολονότι έχει δικό της αυτοτελές δίκτυο ύδρευσης και γεωτρήσεις, οι κάτοικοι κλήθηκαν να επωμιστούν αυξήσεις στα τιμολόγια της ύδρευσης από 32% έως 35%. Σύμφωνα με όσα υποστηρίζουν η τιμή ανά κυβικό μέτρο νερού, εκτοξεύτηκε τον Ιανουάριο του 2013, οπότε και θεσπίστηκε το νέο τιμολόγιο της ΔΕΥΑΜΒ ενώ όπως καταγγέλλουν στην τιμή του κυβικού, παράνομα ενσωματώθηκε ειδικό τέλος το οποίο έχει καταργηθεί ήδη από το 2012, με αποτέλεσμα η ενσωμάτωσή του είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση της τιμής του κυβικού μέτρου νερού κατά 80%.

«Ναι μεν, αλλά» από ΔΕΥΑΜΒ

Οπως υποστηρίζει η ΔΕΥΑΜΒ κατά τη διαδικασία απορρόφησης της ΔΕΥΑ Νέας Αγχιάλου από τη ΔΕΥΑΜΒ, ήταν αναμενόμενο να παρουσιαστούν κάποιες καθυστερήσεις στην έκδοση των λογαριασμών με αποτέλεσμα οι λογαριασμοί που έχουν εκδοθεί μέχρι σήμερα αφορούν περίοδο κατανάλωσης (πληρωτέο) 90 ημερών, έστω και αν η καταμέτρηση αφορούσε μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Το ειδικό τέλος 80% που προβλέπεται στον Ν.1069/80 ουδέποτε είχε επιβληθεί στους καταναλωτές της πρώην ΔΕΥΑΜΒ, η οποία, μέχρι τη μεταρρύθμιση του «Καλλικράτη», λειτουργούσε με τον Ν.890/1979. Κατά τη σύσταση της ΔΕΥΑΝΑ το ως άνω τέλος είχε επιβληθεί στους λογαριασμούς της Νέας Αγχιάλου και διατηρήθηκε μέχρι 31/12/2012, οπότε, μετά την ολοκλήρωση της απορρόφησης από τη ΔΕΥΑΜΒ, καταργήθηκε.

«Ο μοναδικός σκοπός της ΔΕΥΑΜΒ με την ανακοίνωσή της, ήταν να ενημερώσει τους καταναλωτές για την ανάγκη να εξοφλήσουν τις οφειλές τους ή για τη δυνατότητα ρύθμισης των οφειλών τους, στις περιπτώσεις που έχουν οικονομική αδυναμία να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους. Η ΔΕΥΑΜΒ δεν αντιδικεί, αλλά συνεργάζεται με τους δημότες και ό,τι άλλο γράφεται ή λέγεται, δεν την αφορά. Σε κάθε περίπτωση, η ΔΕΥΑΜΒ οφείλει να εφαρμόζει τις διατάξεις των κανονισμών της και της σχετικής νομοθεσίας και οι καταναλωτές να συμμορφώνονται με αυτές» καταλήγει η διαδημοτική επιχείρηση ύδρευσης και αποχέτευσης.

Σχετικά άρθρα: Μέχρι τον Εισαγγελέα για τη ΔΕΥΑΜΒ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΑΓΧΙΑΛΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου