ΤΟΠΙΚΑ

Περισσότεροι Αμερικάνοι για τουρισμό στο Πήλιο

περισσότεροι-αμερικάνοι-για-τουρισμ-433951

Σε ποσοστό 15% εκτιμάται η αύξηση των τουριστών από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού

Αισθητή κάνουν την παρουσία τους στο Πήλιο οι Αμερικανοί τουρίστες, οι οποίοι συγκαταλέγονται στους επισκέπτες της θερινής περιόδου, ενώ σύμφωνα με τις εκτιμήσεις στελεχών τουριστικού γραφείου που ειδικεύεται σε δράσεις που αφορούν Γερμανούς και Αμερικάνους τουρίστες, το ποσοστό της αύξησης κυμαίνεται γύρω στο 15%. Οι Αμερικάνοι τουρίστες, που επισκέπτονται το Πήλιο οικογενειακώς αλλά και μεμονωμένα, έρχονται στην περιοχή μας, έχοντας ως πρώτο σταθμό την Αθήνα και ενδιάμεσους προορισμούς τους αρχαιολογικούς χώρους της Επιδαύρου των Μυκηνών και της Ολυμπίας.

Ο μέσος όρος παραμονής στην περιοχή μας και ειδικότερα το Πήλιο, είναι τρεις περίπου μέρες και περιλαμβάνει περιπατητικές δράσεις σε μονοπάτια και μαθήματα μαγειρικής, προκειμένου οι ξένοι επισκέπτες να γνωρίσουν την τοπική παραδοσιακή γαστρονομία. Οι περίοδοι που έρχονται οι Αμερικάνοι στο Πήλιο εκτείνονται από το Μάρτιο έως και τον Οκτώβριο, ενώ όπως αναφέρει στο σημείο αυτό ο Δημήτρης Βαραλής, συνοδός βουνού και δημιουργός του hellassmile.com «είναι καλή η φετινή χρονιά για τους Αμερικανούς, σύμφωνα με τα στοιχεία του γραφείου με το οποίο συνεργάζομαι, δεδομένου ότι είναι αυξημένος ο αριθμός των επισκεπτών που προέρχονται από το συγκεκριμένο προορισμό, ενώ δεν ισχύει το ίδιο για τους Γερμανούς τουρίστες, όπου παρατηρείται, αντίθετα, μείωση».

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ίδιου δεν υπάρχει μεγάλη προσέλευση Γερμανών, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, σε σύγκριση με άλλες περιοχές, η οποία οφείλεται σε δύο βασικούς παράγοντες, εμμένοντας παράλληλα στη θέση ότι «το Πήλιο δεν είναι τόσο γνωστό, κατά τη γνώμη μου, στο εξωτερικό». Ο ίδιος κάνει παράλληλα λόγο για «μείωση των πτήσεων της AirBerlin» και εξηγεί ότι: «Πριν από τρία χρόνια πετούσαν τρία αεροπλάνα από Γερμανία και τώρα ένα μέσω Αυστρίας. Κατά συνέπεια, επισημαίνει, η πρόσβαση είναι το ένα βασικό θέμα και το άλλο ότι το Πήλιο δεν είναι, όπως προανέφερα, επί της ουσίας τόσο γνωστό, όσο θα έπρεπε, στο εξωτερικό».

Ο συμπολίτης συνοδός βουνού τονίζει παράλληλα ότι το γραφείο με το οποίο συνεργάζεται, πραγματοποιεί καμπάνια, η οποία προτρέπει τους Αμερικανούς και τους Γερμανούς τουρίστες «να γνωρίσουν μια αυθεντική, παραδοσιακή περιοχή της Ελλάδας, πέρα από αυτές που γνωρίζουν», προκειμένου να προσελκύσει το ενδιαφέρον των δύο παραπάνω εθνικοτήτων στην κατεύθυνση του Πηλίου, το οποίο έχει σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης.

ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου