ΤΟΠΙΚΑ

Αυξάνεται ο τζίρος λόγω Μουντιάλ ~ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ – Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ

αυξάνεται-ο-τζίρος-λόγω-μουντιάλ-τηλε-441455

Σε καταστήματα ηλεκτρικών ειδών και εστίασης

Ευχαριστημένοι δηλώνουν οι περισσότεροι ιδιοκτήτες καταστημάτων ηλεκτρικών συσκευών και εστίασης για την περίοδο του Μουντιάλ όπου η Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου γράφει ιστορία με την πρόκρισή της.

Ρεπορτάζ: BAΓΓΕΛΗΣ ΠΑΣΙΑΣ

Εικόνες του Euro 2004 αναβιώνουν σε πολλά σημεία της πόλης του Βόλου με καταστήματα να βγάζουν τηλεοράσεις και να αυξάνουν την προσέλευση πελατών αλλά και παρέες να συγκεντρώνονται σε σπίτια γύρω από μεγάλες τηλεοράσεις.

Ο κ. Ιωάννης Ζαρίφης, ο οποίος είναι ιδιοκτήτης του ομώνυμου καταστήματος ηλεκτρικών συσκευών, δήλωσε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ πως ο τζίρος πωλήσεων στο χώρο των τηλεοράσεων εξαιτίας του Μουντιάλ έχει αυξηθεί κατά 50-60%. Καταστηματάρχες, κυρίως, επιλέγουν μεγάλες τηλεοράσεις που φτάνουν τις 50 ίντσες για να τις τοποθετήσουν στους υπαίθριους χώρους των καταστημάτων τους.

Ο κ. Μάνος Βασιλείου από το κατάστημα Electro net σημειώνει πως η αύξηση στις πωλήσεις των τηλεοράσεων είναι μικρή και αφορά στην πλειοψηφία τους καταστηματάρχες, οι οποίοι βλέπουν το τζίρο τους να ανεβαίνει καθώς ο καλός καιρός σε σχέση με τις νυχτερινές ώρες που προβάλλονται στη χώρα μας οι ποδοσφαιρικοί αγώνες κάνει αρκετούς φιλάθλους και μη να απολαμβάνουν το θέαμα συνδυαζόμενο με άρτο ή κάποιο ποτό. Η πρόκριση της Εθνικής Ελλάδος λειτουργεί θετικά για την αύξηση των πωλήσεων τηλεοράσεων ακόμη και σε μαγαζιά που δεν διέθεταν πιο πριν τηλεόραση.

Την ίδια αύξηση στο τζίρο επισημαίνει και ο κ. Φώτης Κωστής από το κατάστημα Best Electric Σαμαρά. «Η πώληση των τηλεοράσεων αυξήθηκε τόσο για καταστήματα όσο και για εξοχικές και μη κατοικίες» σημείωσε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ.

Διαφορές στο τζίρο της εστίασης

Ο ιδιοκτήτης του σπορ καφέ Da Luz, κ. Ευάγγελος Τσαλούχας, βλέπει στην επιχείρησή του αύξηση στο τζίρο του που φτάνει το 20%. Στο καφέ του 13 τηλεοράσεις δείχνουν συνεχώς αθλητικά δρώμενα ενώ δύο από αυτές αποκτήθηκαν εξαιτίας του Μουντιάλ. «Γίνεται χαμός με τις κρατήσεις από παρέες για να παρακολουθήσουν τους αγώνες. Μεγάλο, ωστόσο, εμπόδιο στο τζίρο μας αποτελεί το γεγονός ότι οι αγώνες προβάλλονται μέσω της δημόσιας τηλεόρασης» δήλωσε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο κ. Τσαλούχας.

Ο πρόεδρος καφετεριών, μπαρ, αναψυκτηρίων και εστίασης και ιδιοκτήτης του καφέ-μπαρ Αχίλλειο, κ. Γιάννης Γρηγορίου, ανέφερε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ πως παρ’ όλο που ο κόσμος παρακολουθεί τους αγώνες μαζικά, η οικονομική κρίση επηρεάζει τον τζίρο των καταστημάτων.

Εργαζόμενος στην παραλιακή πιτσαρία Casadi Pizza σημείωσε πως ο τζίρος για το κατάστημα έχει αυξηθεί στο χώρο των τραπεζοκαθισμάτων, στην οποία λειτουργούν 3 τηλεοράσεις εκ των οποίων η μία αγοράστηκε κατά την περίοδο του Μουντιάλ. «Το ντελίβερι αυξήθηκε κατά τους αγώνες της Εθνικής Ελλάδος» ανέφερε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ.

Πρόβλημα η δημόσια τηλεόραση

Στη Νέα Ιωνία, η κ. Μαριάνθη Δαγαλέα, ιδιοκτήτρια του καφέ Symbol, δήλωσε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ πως οι φίλαθλοι βλέπουν τους αγώνες τους στο σπίτι τους μέσω της δημόσιας τηλεόρασης. «Δεν υπάρχει αυξημένη κίνηση. Οι πελάτες, ακόμα και στο Μουντιάλ, είναι οι θαμώνες», ανέφερε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου