ΤΟΠΙΚΑ

Πέρασε τις τεχνητές «συμπληγάδες» της Χαλκίδας

πέρασε-τις-τεχνητές-συμπληγάδες-τη-851206

Η Αργώ πέρασε τις συμπληγάδες…στη Χαλκίδα παρέμεινε όμως στο λιμάνι και σήμερα αποπλέει για το Μαρμάρι, επόμενο προορισμό του.
Αναμφίβολα ως ένα σπάνιο και εξαιρετικό γεγονός καταγράφεται για τα τοπικά χρονικά της Χαλκίδας ο τρόπος που πέρασε η «ΑΡΓΩ» από τη μπλοκαρισμένη Γέφυρα του Ευρίπου, γιατί ένα καράβι που πρακτικά δεν χωρούσε κάτω από την κλειστή γέφυρα, τελικά πέρασε.
Ευφυολογώντας, με μία μικρή δόση πίκρας και ντροπής οι Χαλκιδαίοι δήλωναν ότι η πόλη τους κατάφερε να δημιουργήσει τεχνητές «Συμπληγάδες» για τη σύγχρονη ΑΡΓΩ, τις οποίες όμως κατάφερε να ξεπεράσει, έστω και με πολύ ανορθόδοξο τρόπο.
Αμέσως μόλις εμφανίστηκε προχθές το πρωί το πρόβλημα ο κυβερνήτης και οι βαθμοφόροι της «ΑΡΓΟΥΣ», μετά από ειδικές μετρήσεις και υπολογισμούς, σχεδίασαν και δοκίμασαν με το πλήρωμά τους μια σειρά ακραίες, αλλά όχι επισφαλείς διαδικασίες, που εφάρμοσαν στις 10 χθες το πρωί μόλις εξασφαλίστηκαν οι κατάλληλες συνθήκες και υποδομές.
Πρώτα με τη βοήθεια γερανού αφαιρέθηκε το κατάρτι του καραβιού. Χωρίς το κατάρτι το ύψος του πλοίου έφτανε τα 4,30 μ. και έπρεπε να μπορέσει να περάσει κάτω από μία γέφυρα 3,70 μ.
Η «ΑΡΓΩ» ερματίσθηκε με θαλασσόνερο και το πλήρωμά της τοποθετήθηκε, έτσι ώστε το καράβι να αποκτήσει μεγαλύτερο βύθισμα στην πρύμνη του και έντονη κλίση 30 μοιρών προς τα αριστερά. Με πολύ προσεκτικούς χειρισμούς το πλαγιασμένο και καθισμένο βαθιά στη θάλασσα καράβι, πέρασε ξυστά κάτω από τις μεταλλικές καμάρες της Γέφυρας χωρίς ούτε μία γρατσουνιά.
Το πλήρωμα της «ΑΡΓΟΥΣ» μπήκε από τη βόρεια πλευρά της Γέφυρας γεμάτο αγωνία και άγχος και από την άλλη πλευρά βγήκε ενθουσιασμένο από την καλή του τύχη και κάτω από τα χειροκροτήματα πλήθους κόσμου, που παρακολουθούσε εντυπωσιασμένο από τις δύο πλευρές του στενού του Ευρίπου.
Μετά το επιτυχές αποτέλεσμα της όλης προσπάθειας ο κυβερνήτης του πλοίου Απόστολος Κούρτης, δήλωσε ότι «αυτή τη φορά η «ΑΡΓΩ» έκανε το δυσκολότερό της μίλι, γιατί αν κάτι αστοχούσε, θα παρέμενε εγκλωβισμένη και έρμαιο του ρεύματος που ακολουθούσε δυνατό σε λίγη ώρα».

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου