ΤΟΠΙΚΑ

Οι διώξεις για κακοτεχνίες δικαιολογούν τον αποκλεισμό

οι-διώξεις-για-κακοτεχνίες-δικαιολογ-851206

Αφού έγινε η πρώτη δίωξη από τον Εισαγγελέα για τον αποκλεισμό του Περιφερειακού δρόμου από το Δήμο και τους κατοίκους του Δήμου Ν. Ιωνίας, λογικά θα πρέπει να ακολουθήσουν και άλλες, για τους άλλους ανάλογους αποκλεισμούς που “παίζουν” στην επικαιρότητα αυτών των ημερών.
“Δια παρακώλυση συγκοινωνίας” η αυτεπάγγελτη δίωξη, που δεν αποκλείεται να έχει και τη συνδρομή σχετικής έκθεσης της Τροχαίας. Της ίδιας υπηρεσίας που προ τετραετίας επισήμαινε ότι η ποιότητα του οδοστρώματος δεν επιτρέπει να δοθεί ο δρόμος στην κυκλοφορία.
Να θυμίσουμε ότι για τον αποκλεισμό του ίδιου δρόμου είχαν ασκηθεί διώξεις και κατά των εργαζομένων της τότε εργολαβίας, όταν προσπαθούσαν να πάρουν τα χρήματά τους από τον εργολάβο.
Στη συγκεκριμένη, την τωρινή περίπτωση, που η διαμαρτυρία είναι για την κακή ποιότητα του δρόμου και να προστατευθούν ανθρώπινες ζωές, ο Εισαγγελέας κανονικά δεν θα πρεπε να διαπιστώνει… άδικο. Γιατί έτσι έρχεται σε αντίθεση με άλλες αποφάσεις του.
Ο ίδιος δεν είναι που άσκησε διώξεις για τα τροχαία ατυχήματα και δυστυχήματα του Περιφερειακού που οφείλονται στην ανυπαρξία φωτισμού, στην ελλιπή σήμανση, στην κακή κατάσταση του οδοστρώματος, στην ανυπαρξία κόμβων και λειτουργικών διασταυρώσεων; Ο ίδιος δεν στέλνει στο εδώλιο επτά κατηγορούμενους για τις παραπάνω διαπιστώσεις;
Εδαφος για διώξεις υπάρχει. Προς άλλη κατεύθυνση όμως. Κατά παντός υπευθύνου, για τα πλημμυρισμένα σπίτια πάνω και κάτω από τον Περιφερειακό λόγω της ανύψωσης του επιπέδου του δρόμου (άλλη κακοτεχνία αυτή). Για την υποβάθμιση της ποιότητας ζωής των περιοίκων από την ηχορύπανση. Για τα κονδύλια που δαπανήθηκαν, τα έργα που δεν έγιναν, τις καθυστερήσεις που προκάλεσαν τις συμπληρωματικές συμβάσεις.
Στο τέλος-τέλος η ανησυχία για την κυκλοφορία ποίου δρόμου εκδηλώνεται; Του… αποκηρυγμένου από την Τροχαία ως επικίνδυνου. Ποιος τον παρέδωσε και ποιος τον παρέλαβε ως δρόμο τον Περιφερειακό; Πότε αποδόθηκε επίσημα στην κυκλοφορία;

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου