ΤΟΠΙΚΑ

ΔΗΜΟΣ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ: Θα κλείσουμε τον Περιφερειακό…

δημοσ-νεασ-ιωνιασ-θα-κλείσουμε-τον-περ-851206

Στη σημερινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, ο κ. Παύλος Μαβίδης, θα ζητήσει τη σύσταση Συντονιστικής Επιτροπής με τη συμμετοχή εκπροσώπων από όλες τις παρατάξεις, που θα έχει ως στόχο τον καθορισμό για την κλιμάκωση των κινητοποιήσεων

Χθες ο κ.. Μαβίδης διαχώρισε το φωτισμό του δρόμου από τα αιτήματα που βάζουν οι παρατάξεις της μειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου

Ασθμαίνουσα και κάτω από την πίεση των κινητοποιήσεων των περιοίκων, αλλά και σε μία προσπάθεια αποποίησης των ποινικών και αστικών της ευθυνών, που απορρέουν από τις μηνύσεις και τις αγωγές που προτίθενται να ασκήσουν και κατά του Δήμου Νέας Ιωνίας, τα δεκάδες θύματα που τραυματίστηκαν σοβαρά στις ισόπεδες διαβάσεις του Περιφερειακού στο ύψος της Λαρίσης, των Μελισσατίκων και του Φυτόκου, η Δημοτική Αρχή της Νέας Ιωνίας, μετά από ενάμισι χρόνο από την ημέρα ανάληψης των καθηκόντων της, προαναγγέλλει επιτέλους κινητοποιήσεις ευρείας κλίμακας, για την ασφαλή διέλευση του Περιφερειακού που διέρχεται μέσα από τα διοικητικά της όρια, στο τμήμα από Λαρίσης μέχρι και Κραυσίδωνα.
Σε αυτή την προσπάθειά της η Δημοτική Αρχή αναζητεί συμμάχους μέσα στις παρατάξεις που απαρτίζουν το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης, σε μία προσπάθεια να σχηματιστεί ένα διαπαραταξιακό μέτωπο που θα πιέσει τους αρμόδιους φορείς και ειδικότερα το ΥΠΕΧΩΔΕ.
Για το σκοπό αυτό στη σημερινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, όπως προανήγγειλε χθες σε έκτακτη συνέντευξη Τύπου ο Δήμαρχος της πόλης Παύλος Μαβίδης, θα ζητήσει τη σύσταση Συντονιστικής Επιτροπής με τη συμμετοχή εκπροσώπων από όλες τις παρατάξεις, που θα έχει ως στόχο τον καθορισμό για την κλιμάκωση των κινητοποιήσεων. Οι παρατάξεις της μειοψηφίας από την πλευρά τους αντιμετωπίζουν με επιφυλακτικότητα την πρόταση του Δημάρχου και σήμερα ετοιμάζονται να ασκήσουν δριμεία κριτική για την ολιγωρία που επέδειξε η σημερινή Δημοτική Αρχή στο συγκεκριμένο θέμα. Υποστηρίζουν συγκεκριμένα ότι όλο το προηγούμενο χρονικό διάστημα των 18 μηνών που ανέλαβε τα ηνία του Δήμου, ουδεμία βελτίωση έγινε στον Περιφερειακό, σ΄ ότι αφορά στο φωτισμό του δρόμου, τη λειτουργία των φωτεινών σηματοδοτών στις ισόπεδες διαβάσεις, που πολλές φορές δεν λειτουργούν, ενώ ακόμη και για την εργολαβία – σκούπα, όπως λένε οι παρατάξεις της μειοψηφίας, δεν έγιναν εκείνα τα διαβήματα διαμαρτυρίας, για το γεγονός ότι δεν προβλέπονται όλες εκείνες οι απαραίτητες συμπληρωματικές εργασίες, που θα καθιστούν απολύτως ασφαλή το δρόμο (αντιπλημμυρική θωράκιση της βόρειας πλευράς της Νέας Ιωνίας, τοποθέτηση ηχοπετασμάτων για τη μείωση του θορύβου σε όλο το μήκος του δρόμου, κ.α )
Χθες ο κ.. Μαβίδης διαχώρισε το φωτισμό του δρόμου από τα αιτήματα που βάζουν οι παρατάξεις της μειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου, που προτείνουν να δοθεί προτεραιότητα στη δημιουργία ανισόπεδων κόμβων στο ύψος του Φυτόκου και των Μελισσατίκων. Είναι διαφορετικά πράγματα είπε ο Π. Μαβίδης, που σημείωσε ότι στο σημερινό Δημοτικό Συμβούλιο έχουν κληθεί να παραστούν και εκπρόσωποι τη ΝΑΜ, του Δήμου Βόλου αλλά και των τοπικών φορέων, προκειμένου, όπως πρόσθεσε, μαζί με το Δημοτικό Συμβούλιο να συγκροτηθεί η Συντονιστική Επιτροπή που σε πρώτη φάση θα κλείνει, όπως σημείωσε, για δύο ώρες τον Περιφερειακό, από τις 7 το απόγευμα μέχρι τις 9 το βράδυ, ενώ στη συνέχεια θα γίνει πρόταση και για το κλείσιμο όλου του Περιφερειακού από Λαρίσης μέχρι Κραυσίδωνα. Εμείς θα τον κλείσουμε το δρόμο, είπε χαρακτηριστικά ο Π. Μαβίδης, «πει δεν πει η Τροχαία»…
Αξίζει να σημειωθεί ότι σε κλειστή για τους δημοσιογράφους σύσκεψη, που είχε γίνει προ μηνός στο Δημαρχείο της Νέας Ιωνίας για το ίδιο θέμα, ο Διοικητής της Τροχαίας Βόλου Γ. Καραΐσκος είχε αποκαλύψει ότι παραμονές των εκλογών του 2006 δέχθηκε πιέσεις από πολιτικά πρόσωπα της περιοχής μας, προκειμένου να ανοίξει εκ νέου ο Περιφερειακός δρόμος, μολονότι δεν πληρούσε όλες τις προβλεπόμενες από τον ΚΟΚ προδιαγραφές οδικής ασφάλειας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Περιφερειακός – καρμανιόλα είναι θεοσκότεινος κατά τις βραδινές ώρες, με τη ΔΕΗ να ισχυρίζεται ότι δεν έχει πληρωθεί μία οφειλή από τον εργολάβο συνολικού ύψους 20.000 ευρώ, ενώ από την άλλη πλευρά η συντήρηση του δρόμου που έχει μεταβιβαστεί στους Δήμους ούτε αυτή μπορεί να γίνει, αφού δεν έχει γίνει οριστική παράδοση και παραλαβή του έργου από τον εργολάβο.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου