ΤΟΠΙΚΑ

Οικονομία μισού εκ. ευρώ στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

οικονομία-μισού-εκ-ευρώ-στο-πανεπιστή-497475

Οικονομία 500.000 ευρώ περίπου αναμένεται να κάνει το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, μειώνοντας το budgetτης καθαριότητας, χωρίς να κάνει… εκπτώσεις στην καθαριότητα και υγιεινή των κτιρίων του.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Ελένη Χάνου

Σύμφωνα με τον αναπληρωτή Πρύτανη, Νικ. Δαναλάτο, από την 1η Ιανουαρίου 2014, το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, ανέλαβε το έργο της καθαριότητας με αυτεπιστασία για τα κτίριά του.

Μέχρι και σήμερα, το έργο της καθαριότητας αναθέτονταν σε εργολάβο. Πέρυσι για την καθαριότητα, το Π.Θ., είχε αναγκαστεί να βγάλει από τα ταμεία του ποσό ύψους 900.000 ευρώ, ενώ προηγούμενες χρονιές, η καθαριότητα είχε κοστίσει μέχρι και 1,9 εκ. ευρώ.

Από φέτος, το Π.Θ. αλλάζει… ρότα. Γίνεται το ίδιο «εργοδότης». Την προηγούμενη εβδομάδα, η πρυτανεία, ήρθε σε συμφωνία με τις 27 καθαρίστριες, οι οποίες δέχθηκαν να εργάζονται πενθήμερο, τετράωρο με αποδοχές 480 ευρώ το μήνα καθαρά.

Το συνολικό κόστος της καθαριότητας έως και τις 30 Ιουνίου θα κοστίσει 420.000 ευρώ και θα περιλαμβάνει όλα τα κτίρια του Π.Θ. και στις πέντε πόλεις. Μέρος των πόρων θα διατεθεί από την Επιτροπή Ερευνών.

Με αυτό τον τρόπο, το Π.Θ. θα καταφέρει να χρηματοδοτήσει τα τμήματα με ποσό 1,5 ε. ευρώ και παρά τη μείωση κατά 15% του τακτικού προϋπολογισμού του. Προτεραιότητα θα δοθεί στα αμφιθέατρα, τις αίθουσες διδασκαλίας αλλά και εποπτικό υλικό.

Επιστρέφουν

στις θέσεις τους

Στο μεταξύ, ξεκινά σταδιακά από σήμερα, η επιστροφή των 11 διοικητικών υπαλλήλων, που είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα, με τη βαθμολόγησή τους όμως με βάση τα πραγματικά στοιχεία των υπηρεσιακών τους φακέλων.

Η διοίκηση του Π.Θ. περιμένει τις διορθωμένες διαπιστωτικές πράξεις από το Υπουργείο, το οποίο χθες, φρόντισε να καταθέσει την τροπολογία για τη δυνατότητα εξέλιξης των ΙΔΑΧ σε ΕΤΕΠ και ΕΔΙΠ, προκειμένου στη συνέχεια να προωθεί και η απορρόφηση των 22 διαθέσιμων διοικητικών υπαλλήλων στις κενές θέσεις, που θα δημιουργηθούν μέσω ενδοϊδρυματικής κινητικότητας.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου