ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ανακοινώθηκαν οι πιο δημοφιλείς εφαρμογές της δεκαετίας

ανακοινώθηκαν-οι-πιο-δημοφιλείς-εφαρ-258094

Το Top-10 των apps παγκοσμίως απ’ το 2010 ως σήμερα, ανάλογα με το πόσες φορές κατεβάστηκαν

Αν υπάρχει ένα πράγμα που χαρακτήρισε τη δεκαετία του 2010 είναι η άνοδος και η παντοδυναμία των smartphones.

Μπορεί σήμερα να είναι δύσκολο να θυμηθούμε πώς ήταν η ζωή πριν από αυτά, αλλά μόλις πριν από 10 χρόνια, μόνο 62 εκατομμύρια άνθρωποι στις ΗΠΑ είχαν smartphones. Σήμερα ο αριθμός φτάνει τα 265 εκατομμύρια. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, μόνο το 17% του πληθυσμού διέθετε smartphone στα τέλη των ’00. Πέρυσι το ποσοστό ήταν 78%, συν ένα τεράστιο ποσοστό 95% μεταξύ των παιδιών ηλικίας 16 έως 24 ετών, σύμφωνα με τον Independent.

Ένα από τα πιο επαναστατικά στοιχεία των smartphones είναι η χρήση εφαρμογών. Αν και είναι δύσκολο να εντοπίσουμε ακριβώς ποιος εφηύρε τις εφαρμογές, μπορούμε με σιγουριά να πούμε ότι είναι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία των smartphone και ευθύνονται σχεδόν αποκλειστικά για την επικράτηση των social media.

Έτσι, όταν ανακοινώθηκε η επίσημη λίστα με τις πιο κατεβασμένες εφαρμογές της δεκαετίας, δεν αποτέλεσε έκπληξη το γεγονός ότι το Facebook βρέθηκε στην κορυφή. Αλλά και το Facebook Messenger, το οποίο οι χρήστες αναγκάζονται να κατεβάσουν ξεχωριστά, ήταν το δεύτερο πιο δημοφιλές.

Αλλά η συνέχεια της λίστας αρχίζει να μας βάζει σε σκέψεις. Αυτές είναι οι 10 πιο δημοφιλείς εφαρμογές της δεκαετίας, σύμφωνα με έρευνα της εταιρίας κινητής τηλεφωνίας App Annie.

Και οι τέσσερις πιο δημοφιλής εφαρμογές ανήκουν στην εταιρεία Facebook, Inc. του Mark Zuckerberg. Πράγμα ανησυχητικό αν λάβουμε υπόψιν και τις πρόσφατες αποκαλύψεις για την διαρροή προσωπικών δεδομένων από την εταιρεία.

Αλλά προκύπτουν και κάποια άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία από τη λίστα:

-Το TikTok, το οποίο υπάρχει εδώ και περίπου δύο χρόνια μόνο, έχει κατέβει περισσότερες φορές από το YouTube.

-Η εφαρμογή στην οποία ξοδεύτηκαν τα περισσότερα χρήματα από τους χρήστες ήταν το Netflix, ενώ εννέα από τις δέκα εφαρμογές στις οποίες ξοδεύουμε τα περισσότερα χρήματα ήταν υπηρεσίες streaming βίντεο ή μουσικής (ανάμεσά τους το Spotify, το HBO Now και το YouTube)

– Η δεύτερη στη λίστα μετά το Netflix ήταν το Tinder.

Δημήτρης Καβατζικλής
mikropragmata.lifo.gr

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου