ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Τα πρώτα ΑΤΜ για φυσικό χυμό!

τα-πρώτα-ατμ-για-φυσικό-χυμό-572890

Θετικά είναι τα πρώτα αποτελέσματα της αποδοχής που έχουν τύχει από τους Αθηναίους καταναλωτές, τα μηχανήματα πώλησης χυμών πορτοκαλιού που έχουν τοποθετηθεί πιλοτικά σε πέντε κεντρικά σημεία της Αθήνας (Σταθμοί Μετρό Ομόνοιας, Συντάγματος, Λαρίσης, σε ένα κολυμβητήριο και ένα Πανεπιστήμιο), από τον Αγροτικό Συνεταιρισμό Εκμετάλλευσης Ακτινιδίων (ΑΣΕΑ) Άρτας.

Στα πέντε ΑΤΜ χυμών της Αθήνας, η τιμή για ένα ποτήρι (250 ml) χυμού είναι 1 ευρώ, ενώ ο καταναλωτής παρακολουθεί μπροστά του τη διαδικασία στυψίματος των πορτοκαλιών.

Όπως δήλωσε στο economistas.gr το μέλος της διοίκησης του Αγροτικού Συνεταιρισμού Αρτας, Αγγελος Ξυλογιάννης, «είναι μία πρώτη προσπάθεια που γίνεται και τα αποτελέσματα μέχρι τώρα είναι ενθαρρυντικά. Πρόσφατα μάλιστα είχαμε μία συνάντηση στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης προκειμένου να συζητήσουμε το θέμα της εγκατάστασης ΑΤΜ φυσικών χυμών και το πώς θα μπορέσει να τρέξει αυτό το project».

Σύμφωνα με τον κ. Ξυλογιάννη, στη συνάντηση με τα στελέχη του Υπουργείου συμμετείχαν συνολικά πέντε Αγροτικοί Συνεταιρισμοί (ΑΣΕΕ Αμυκλών Σπάρτης «Λακωνία», ΑΣΕ Σκάλας, ΑΣΕΑ Άρτας και Α.Σ. Ζαγοράς «Ζαγορίν»), και εκεί έγινε σαφής η πρόθεση στήριξης του εγχειρήματος.

«Θα πρέπει ωστόσο να υπάρξει συνεργασία τόσο από το Υπουργείο Παιδείας, όσο και από το Υπουργείο Πολιτισμού, προκειμένου να περάσει στην συνείδηση των παιδιών αλλά και των τουριστών, μέσα από τις κατάλληλες προωθητικές ενέργειες, ότι ο φρεσκοστυμμένος χυμός των μηχανημάτων είναι σαφώς ανώτερος από τις παγοκολόνες χυμού που κυκλοφορούν στο εμπόριο», τονίζει ο κ. Ξυλογιάννης.

Μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται να πραγματοποιηθεί και νέα συνάντηση στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης για το θέμα αυτό στο οποίο θα υπάρξει συγκεκριμένο business plan για την ανάπτυξη του project.

Υπάρχουν σκέψεις για την δημιουργία ενός ενιαίου φορέα που θα αναλάβει να «τρέξει» τα ΑΤΜ χυμών, τα οποία εκτός από πορτοκάλι εξετάζεται να πωλούν και φρεσκοστυμένο χυμό μήλου.

Πάντως σύμφωνα με τον ίδιον το εγχείρημα δεν είναι εύκολο αφού τα έξοδα είναι αρκετά και έχουν να κάνουν, εκτός της δαπάνης για το ενοίκιο του χώρου, με τις αμοιβές των τριών ατόμων που φροντίζουν τα μηχανήματα, τα καθαρίζουν, τα πλένουν και τα τροφοδοτούν. Τα εν λόγω μηχανήματα είναι εισαγόμενα από την Ιταλία και το καθένα στοιχίζει περί τα 10.000 ευρώ.

Ελένη Μπότα
economistas.gr

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου