Ποιος μας φταίει;

Τελευταία ενημέρωση: 2013-02-06, 13:46:15
Ποιος μας φταίει;

Επανέρχεται και δικαίως ο Γενικός Γραμματέας Θεσμών και Διαφάνειας Γιώργος Σούρλας στο θέμα των νοθευμένων καυσίμων, διότι μέχρι στιγμής έχει περάσει τόσος καιρός  και δεν έχει γίνει καμία ουσιαστική παρέμβαση για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα. Την ίδια ώρα το Κράτος που κόβει συντάξεις και μισθούς χάνει εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ… Μας φταίει το ΔΝΤ και γι’ αυτό;

Β.Κ

«Κλείδωσε…»

Τελευταία και φαρμακερή για το Υπουργείο Εργασίας και τη διοικητική επιτροπή του πρώην ΟΕΚ που για μία ακόμη φορά χθες δεσμεύτηκε ότι η παράδοση των εργατικών κατοικιών στο Βελεστίνο θα γίνει την ερχόμενη Κυριακή. Η Δήμαρχος Ρήγα Φεραίου Ελένη Λαΐτσου έσπευσε να το ανακοινώσει στους 40 δικαιούχους, που είναι «λιοντάρια στο κλουβί» για τον εμπαιγμό που υφίστανται και τις ανείπωτες καθυστερήσεις τέσσερα χρόνια τώρα. Καιρός να ανακουφιστούν, γιατί αυτή η «κολόνια» κρατά από την εποχή Γιακουμάτου στο Υπουργείο Εργασίας. Πολύ μακριά πήγε η βαλίτσα τελικά...

Β.Κ

Το περιβόητο

ΦΕΚ

Σε γιοφύρι της Άρτας μού φαίνεται ότι έχει εξελιχτεί και η ιστορία της δημοσίευσης του ΦΕΚ με την παύση του Αριστείδη Ζαχαρόπουλου από το Νοσοκομείο Βόλου.  Κάθε μέρα κυκλοφορεί και μία πληροφορία στην «πιάτσα», σήμερα δημοσιεύεται, αύριο αναρτάται, μεθαύριο ανακοινώνεται. Έλεος πια, ας δημοσιευτεί μία απόφαση τελικά,  διότι όσο συνεχίζεται αυτό το γαϊτανάκι… ο μόνος που την πληρώνει τελικά είναι το Νοσοκομείο και όλα τα άλλα είναι απλά κουβέντες καφενείου…

Β.Κ

Θα έχει συμπαράσταση

Ναι, ναι! Ράκος θα είναι ο Κουβέλης σήμερα στη σύσκεψη των τριών κυβερνητικών εταίρων. Δεν σκέφτεται μόνο που του πέταξαν κατάμουτρα ακόμη μία επιστράτευση απεργών. Είναι που θα έχει και το Βενιζέλο από δίπλα να του εξηγεί γιατί το μέτρο είναι κατά βάθος σοσιαλιστικό

Μ.Μ.

Αντε να δούμε

Οπως φαίνεται, σήμερα ήρθε και η ώρα της εθνικής. Της οδού, όχι εκείνης του Σάντος που παίζει σήμερα σε άλλα γήπεδα

Μ.Μ.

Μισθορετούς

Τώρα που το βρήκαν το κόλπο, θα τραβήξουν και ένα ρετουσάρισμα στους μισθούς μας, για να τους αναγνωρίζουμε έτσι όπως κατάντησαν.

Μ.Μ.

Οχι θα σκάσει

Είδε κι απόειδε ο Βενιζέλος ότι με τα κανονικά γκάλοπ δεν βρίσκει άκρη με τα μονοψήφια που του δίνουν και το ’ριξε στα δικά του ερωτηματολόγια: «Πώς θέλετε το ΠΑΣΟΚ» και τέτοια. Δεν φοβάται μήπως του απαντήσουν «δικό μας»;

Μ.Μ.

Θέλει προσοχή

Μη διανοηθείτε να πείτε σε κανένα μικροβιολόγο «αφού δεν μου δίνεις απόδειξη δεν σε πληρώνω για την ανάλυση ούρων». Θα σας τα ξαναβάλει μέσα με το ζόρι…

Μ.Μ.

Προθεσμίες

Στο τέλος του 2013 λήγει η προθεσμία της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την ολοκληρωμένη διαχείριση των απορριμμάτων από πλευράς της Ελλάδας. Μετά και εφόσον δε δοθεί νέα προθεσμία τα πρόστιμα που προβλέπονται είναι τόσο αυστηρά που μπορούν να τινάξουν στον αέρα τον ελληνικό προϋπολογισμό! Και ενώ βρισκόμαστε στο και πέντε και όχι στο παρά πέντε όπως έλεγε χθες ο πρόεδρος ΣΥ.ΔΙ.Σ.Α( Σύνδεσμος Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων) Μαγνησίας Λ. Αναστασίου η Ελλάδα δεν έχει κάνει σχεδόν τίποτα για το καυτό αυτό θέμα. Βοήθειά μας λοιπόν!

Χ.Μ.

 

Σημαντικό έργο

 για τη Σκιάθο

Υπέγραψε χθες ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης, Στ. Καλογιάννη, την απόφαση για την ανάθεση του έργου «Επέκταση δαπέδου στάθμευσης αεροσκαφών και νέου συνδετηρίου τροχοδρόμου στον κρατικό αερολιμένα Σκιάθου». Το έργο, προϋπολογισμού 18,5 εκατ. ευρώ ανατέθηκε στην εταιρεία Λατομεία Τυρνάβου Α.Ε.» και περιλαμβάνει την επέκταση του δαπέδου στάθμευσης, την ανακατασκευή του υφιστάμενου του συνδετηρίου τροχοδρόμου και την κατασκευή νέου τροχοδρόμου μήκους 140 μ., την επέκταση του διαδρόμου προς βορρά κατά 110 μ. και την κατασκευή παράπλευρης οδού 530 μ. Το σχέδιο της σύμβασης διαβιβάστηκε στο Ελεγκτικό Συνέδριο για προσυμβατικό έλεγχο, ενώ το έργο είναι ενταγμένο στο επιχειρησιακό πρόγραμμα «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας». Κατά συνέπεια πρόκειται για ένα έργο το οποίο αναβαθμίζει ουσιαστικά το αεροδρόμιο του νησιού και το καθιστά διεθνώς ανταγωνιστικό τουριστικό προορισμό. Η πολύπλευρη άνοδος της Σκιάθου συνεχίζεται…

Χ.Μ.

Η βενζίνη για

τις μετακινήσεις    

 Πόσα λίτρα βενζίνη ή πετρέλαιο πρέπει να παίρνουν από την υπηρεσία οι καταμετρητές και αυτοί που επιδίδουν τους λογαριασμούς της Επιχείρησης στις Δημοτικές Ενότητες του ενιαίου Δήμου Βόλου και που από το καλοκαίρι του 2011 έχουν περιέλθει πλέον στη ΔΕΥΑΜΒ; Τριάντα λίτρα το μήνα γι’ αυτούς που κινούνται με τα δικά τους αυτοκίνητα και 20 λίτρα γι’ αυτούς που κινούνται με δίκυκλα, ήταν η εισήγηση της υπηρεσίας στο χθεσινό Δ.Σ. της ΔΕΥΑΜΒ. Να γίνουν διπλάσια, ζήτησε ο Γ. Μολοχίδης, ωστόσο το αίτημά του έγινε εν μέρει δεκτό, αφού ο Πρόεδρος του Δ.Σ. και Δήμαρχος Βόλου τα αύξησε σε 40 λίτρα γι’ αυτούς που κινούνται με δικά τους αυτοκίνητα.

 Ενόχληση

Το ανέβαλε για την επόμενη συνεδρίαση το θέμα της υπογραφής προγραμματικής σύμβασης της ΔΕΥΑΜΒ και της ΔΕΥΑ Ρήγα Φεραίου, που ήταν ένα από τα πρώτα θέματα της χθεσινής συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης. Θέλουμε να δούμε μερικά θέματα, ήταν η επίσημη δικαιολογία του Δημάρχου Βόλου και Προέδρου της ΔΕΥΑΜΒ, ωστόσο οι εξηγήσεις που δόθηκαν από την πλευρά του στη συνέχεια  μάλλον έδειχναν την ενόχληση της Δημοτικής Αρχής για το γεγονός ότι δεν κλήθηκε στο διευρυμένο Δημοτικό Συμβούλιο Ρήγα Φεραίου που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Παρασκευή και στο οποίο μολονότι κλήθηκε μία πλειάδα άλλων φορέων της περιοχής για τα έργα της Κάρλας, εν τούτοις ο Δήμος Βόλου αγνοήθηκε. Για το λόγο αυτό, όπως είπε ο κ. Σκοτινιώτης, μέσα στις επόμενες μέρες πρόκειται να συναντηθεί με την ομόλογό του Ελένη Λαΐτσου.

 

Ενας άλλος

 Γιάννης

Εντελώς διαφορετική ήταν η συνολική παρουσία του επικεφαλής των «Δρόμων Συνεργασίας» και εκπροσώπου της παράταξής στο Δ.Σ. της ΔΕΥΑΜΒ Γιάννη Μολοχίδη. Ήπιος, μειλίχιος, εξέφραζε κόσμια τις διαφωνίες του, ενώ οι περισσότερες από τις διευκρινιστικές ερωτήσεις του ήταν καίριες και ουσιαστικές. Το έχουμε πει και άλλη φορά, το έμπειρο αυτοδιοικητικό στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ από τη Νέα Ιωνία μερικές φορές με τη συμπεριφορά του αδικεί τον εαυτό του. Αν θέλει να είναι επικεφαλής της παράταξής του στις επόμενες δημοτικές εκλογές, θα πρέπει ο πολιτικός πολιτισμός, που ήταν πάντα κύριο χαρακτηριστικό της Αυτοδιοίκησης, να είναι μόνιμα στο επίκεντρο των τοποθετήσεών του.

 

Δεν είδαμε

κανένα… εξωγήινο

Μας τον είχαν παρουσιάσει τα μεγάλα ΜΜΕ των Αθηνών ως θεματοφύλακα άκριτων αιτημάτων των υπαλλήλων στους ΟΤΑ, που ήθελε να βάλει μπουρλότο την Αθήνα. Ο λόγος για το Θ. Μπαλασόπουλο που βρέθηκε χθες στο Βόλο. Συγνώμη, αλλά εμείς δεν είδαμε κανέναν… εξωγήινο. Είδαμε έναν συνδικαλιστή που είχε συνολική άποψη για όλα τα αιτήματα του κλάδου, που απέφευγε τις εμφυλιοπολεμικές κορώνες κατά της τρικομματικής και που εν πάση περιπτώσει ήταν ο μόνος που μαζί με την Ομοσπονδία του κράτησαν μόνοι τη σημαία του αγώνα επί 45 ολόκληρες μέρες…

ΑΝΤ. ΤΣΕΛ.

Εν κρυπτώ και παραβύστω    

Εργοστάσιο Διαχείρισης Απορριμμάτων στο Βόλο. Ποιος, με τι όρους, αναλαμβάνει το έργο; Άκρα του τάφου σιωπή από τη Δημοτική Αρχή Βόλου. Ποιες οι επιπτώσεις στο περιβάλλον; Τσιμουδιά. Γιατί αυτά που θα μπορούσε να κερδίσει ο Δήμος να τα καρπωθεί ο ιδιώτης; Άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε. Πόσο θα κοστίσει στο δημότη του Βόλου η επένδυση; Α, αυτά ο πληρώνων τα μαθαίνει τελευταίος κι αφού δεν μπορεί πια να αντιδράσει. Πόσο θα αυξηθούν τα δημοτικά τέλη και για πόσες δεκαετίες; Κι αυτό ο Βολιώτης θα το μάθει όταν θα του έρθει ο πρώτος… λογαριασμός!

…Τελικά τι συμβαίνει στο Βόλο με τα σκουπίδια; Τίποτε το νέο, τίποτε το συνταρακτικό. Απλώς η ιδιωτικοποίηση των δημοτικών υπηρεσιών, όπως η διαχείριση απορριμμάτων, η ύδρευση κ.τ.λ. οδηγεί στην «απελευθέρωση» μιας σειράς πόρων και περιουσιακών στοιχείων σε πολύ χαμηλό κόστος, παρέχοντας διεξόδους στο πλεονάζον κεφάλαιο των διεθνών τοκογλύφων για επικερδείς επενδύσεις. Ό,τι συμβαίνει σε όλη τη χώρα δηλαδή. Ξεπουλιόμαστε με το κομμάτι.

 Φ.Τ.

 

«Εξω» οι Δήμοι

«μέσα» τα… ξενοδοχεία!!!

Το σχέδιο νόμου του υπουργείου Τουρισμού που κατατίθεται στη Βουλή παραχωρεί την απλή χρήση αιγιαλών και παραλιών στα… ξενοδοχεία και όχι στους Δήμους, όπως ίσχυε μέχρι σήμερα, με συνέπεια όχι μόνο να επιτείνεται η δεινή οικονομική δυσπραγία των Δήμων, αλλά και να καθίσταται αδύνατη η ανάληψη εκ μέρους τους της ευθύνης διαχείρισης των παραλιών, που  αποτελούν ένα οικοσύστημα καθοριστικό για την ανάπτυξη του τουρισμού.Επιπροσθέτως καταλύεται ο κοινόχρηστος χαρακτήρας του αιγιαλού και της παραλίας.

…Ενώ η συγκυβέρνηση υποτίθεται ότι εργάζεται για τα συμφέροντα του λαού και της χώρας, καθημερινά αποδεικνύεται το αντίθετο.

Φ.Τ.

 

Ενός λεπτού κραυγή…

«Υπάρχει πλέον δημοκρατία στην Ελλάδα;» αναρωτιέται το βρετανικό περιοδικό New Statesman κι αναφέρεται η επιχείρηση «Ξένιος Ζευς» κατά των μεταναστών κι η στόχευση του αναρχικού χώρου.

…Κι η στόχευση των κινητοποιήσεων των εργαζομένων, θα προσθέταμε. Με την επιστράτευση προχτές των εργαζομένων στο Μετρό, χτες των ναυτεργατών, αύριο κάποιου άλλου. Η αντίσταση στην εξαθλίωση βαφτίζεται παράνομη κι ο απεργός ντύνεται στο χακί. Το ερώτημα λοιπόν κατά πόσον υπάρχει δημοκρατία έχει απαντηθεί κι ένα νέο γεννιέται: Πόσο ακόμα θα διασαλευθούν οι στοιχειώδεις συνθήκες που διασφαλίζουν την κοινωνική ειρήνη και τι θα ακολουθήσει μετά.

Φ.Τ.

  

 

Ακολουθήστε τον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ στο GOOGLE NEWS για άμεση ενημέρωση.
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τον Βόλο, την Μαγνησία, την Ελλάδα και τον κόσμο
απο τον
ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ
Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
9
+
8
=