Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ χτυπάει πάντα ... 2 φορές

Τελευταία ενημέρωση: 2011-01-26, 00:00:00
Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ χτυπάει πάντα ... 2 φορές
<p><b>Απεβίωσε ο καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος</b><br /> Εφυγε ένας σημαντικός φίλος του Βόλου.Απεβίωσε χθες τα ξημερώματα σε ηλικία 76 ετών ο καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος, ιδρυτής της Costamare και ένας από τους μεγαλύτερους σύγχρονους Έλληνες εφοπλιστές. Ο καπετάνιος, όπως ήθελαν να το αποκαλούν, ήταν ο άνθρωπος που το 2007 στην Πεσκάρα της Ιταλίας, όταν ο Βόλος κέρδισε τους Μεσογειακούς Αγώνες, απείλησε τον ιδιοκτήτη της Aegean ότι αν το τσάρτερ δεν προσγειωθεί στη Ν. Αγχίαλο, θα αγοράσει ολόκληρη την εταιρία!!! Λάτρευε το Βόλο και το τσίπουρό του, ενώ είχε φιλικές σχέσεις με τον πρόεδρο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Μαγνησίας κ. Σωκράτη Αναγνώστου.<br /> Ο Βασίλης Κωνσταντακόπουλος γεννήθηκε το 1935 στο Διαβολίτσι της Μεσσηνίας. Παρότι στεριανός ακολούθησε ναυτικές σπουδές και από το 1953 σταδιοδρόμησε ως αξιωματικός του εμπορικού ναυτικού. Το 1974 ίδρυσε την εταιρία Costamare Shipping SΑ και ανάπτυξε πλούσια επιχειρηματική δραστηριότητα στην ποντοπόρο και επιβατηγό ναυτιλία.<br /> Η Costamare, που εισήχθη εφέτος στην Wall Street, ελέγχει στόλο 51 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Ήταν δε η πρώτη ελληνική εταιρία που συνεργάσθηκε με την κινεζική Cosco και μεσολάβησε για την κινεζική επένδυση στον ΟΛΠ.<br /> Πέρα από τις ναυτιλιακές του δραστηριότητες ο Βασίλης Κωνσταντακόπουλος επένδυσε και στη στεριά. Το 1997 οραματίστηκε μία μεγάλη τουριστική επένδυση στην ιδιαίτερη πατρίδα του στην Καλαμάτα. Έτσι, ανέπτυξε στην Περιοχή Ολοκληρωμένης Τουριστικής Ανάπτυξης Μεσσηνίας το ξενοδοχειακό συγκρότημα υψηλών προδιαγραφών Costa Navarino, μια επένδυση ύψους 1,2 δισ. ευρώ, δημιουργώντας χιλιάδες θέσεις εργασίας στην περιοχή.</p> <div><b>Μέχρι την τελευταία στιγμή </b></div> <div>Μέχρι την τελευταία στιγμή ενταλματοποιούσαν στο Λογιστήριο του Δήμου Βόλου τιμολόγια πληρωμής προς τρίτους που χρονολογούνται από το προηγούμενο έτος, προκειμένου να έχουν μία εικόνα για τις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει ο νέος και ενιαίος Δήμος. Έστω και έτσι όμως πάλι δεν πρόλαβαν, καθώς χθες το μεσημέρι στη σύσκεψη για τη β΄ φάση της απογραφής δεν δόθηκαν στοιχεία για τον πρώην Δήμο Βόλου, τα οποία και αναμένονται οσονούπω.</div> <div>&#160;</div> <div><b>Λιτότητα </b></div> <div>…Πάντως στο Δημαρχείο ως ένα πρώτο βήμα για την περιστολή των εξόδων και για το νοικοκύρεμα των οικονομικών έχουν αποφασίσει να κόψουν τις προκαταβολές στους υπαλλήλους, μία πρακτική που είχε γίνει καθεστώς τα τελευταία χρόνια, ενώ και τα κινητά θα δοθούν με φειδώ στο Δήμαρχο, στους εννέα Αντιδημάρχους, στον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου και σε υψηλόβαθμα υπηρεσιακά στελέχη του Δήμου. Συνολικά δεκαπέντε θα πάρει ο Δήμος Βόλου και με το μηνιαίο πλαφόν να κυμαίνεται από 80 έως 200 ευρώ…</div> <div>&#160;</div> <div><b>Τα κριτσίνια <br /> </b>...Μέχρι τις 11 το βράδυ συνεδρίαζε χθες βράδυ η Εκτελεστική Επιτροπή του Δήμου Βόλου. Ίσως γι΄ αυτό το λόγο κάποιοι Αντιδήμαρχοι έχουν για… καβάτζα στο γραφείο τους τα κριτσίνια για τις δύσκολες ώρες…</div> <div>&#160;</div> <div><b>Η ανακατασκευή κεντρικών οδών </b></div> <div>…Προκηρύχθηκε από τη ΔΕΣΕ Θεσσαλίας το έργο για τη συντήρηση οδών μέσα στην πόλη του Βόλου. Είναι τα 700 χιλιάρικα που είχε δώσει πριν από μήνες το Υπουργείο Υποδομών στο Δήμο από πόρους του Ταμείου Εθνικής Οδοποιίας για την ανακατασκευή κεντρικών δρόμων της πόλης μετά από πίνακα που έδωσε η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Βόλου (Ιάσονος, Κ. Καρτάλη, Αναλήψεως). Η δημοπρασία θα γίνει την 1<sup>η</sup> Μαρτίου.</div> <div>&#160;</div> <div><b>&#160;Το άγαλμα </b></div> <div>&#160;Στην Αγριά κάποιοι περιμένουν να ενεργοποιηθεί το πρωτόκολλο κατεδάφισης αυθαιρέτου που έχει εκδώσει η ΝΑΜ για το άγαλμα που τοποθετήθηκε στη διασταύρωση προς Σουτραλί, πάνω στο δρόμο Αγριάς - Λεχωνίων. Μάλιστα υπενθυμίζουν ότι η ΝΑΜ είχε επιβάλει στο Δήμο Αγριάς πρόστιμο αυθαιρέτου κατασκευής ύψους 25.700 ευρώ και πρόστιμο διατήρησης ύψους 8.700 ευρώ.</div> <div>&#160;</div> <div><b>Το Θεματικό Πάρκο </b></div> <div>Το 2003 η τότε β΄ ελάσσονα μειοψηφία του Δημοτικού Συμβουλίου Βόλου, οι Ανοικτοί Ορίζοντες, επικεφαλής της οποίας ήταν ο σημερινός Δήμαρχος Βόλου, είχε προτείνει προς την τότε Δημοτική Αρχή του Κυριάκου Μήτρου να διερευνήσει τη δυνατότητα κατασκευής και λειτουργίας Θεματικού Πάρκου στο Πεδίον του Άρεως. Τα χρόνια πέρασαν η ιδέα ωρίμασε και ο Δήμος ανέθεσε σε τεχνικοοικονομικό σύμβουλο τη δυνατότητα διερεύνησης και βιωσιμότητας του Πάρκου των Αργοναυτών, αφού στο ενδιάμεσο διάστημα είχαν ξεκινήσει οι εργασίες κατασκευής του πλοίου της Αργούς με τις γνωστές, στη συνέχεια, περιπέτειες. Η τεχνικοοικονομική μελέτη έδειξε ότι το εγχείρημα του Θεματικού Πάρκου δεν είναι βιώσιμο λόγω της μικρής έκτασης που καταλαμβάνει το πάρκο. Το θέμα πλέον είναι στον αέρα, γι΄ αυτό και αναμένονται με ενδιαφέρον οι εναλλακτικές προτάσεις της Δημοτικής Αρχής…</div> <div>&#160;</div> <div><b>&#160;Ο προαστιακός </b></div> <div>…Επειδή επίκειται η απόφαση της ΔΕΜΑ για τη διεξαγωγή ή μη των Μεσογειακών Αγώνων στο Βόλο και τη Λάρισα είναι ορισμένοι που ρωτούν να πληροφορηθούν, αν έστω και ανεπίσημα τέθηκε στους αρμόδιους υπουργούς το θέμα ότι ως αντάλλαγμα της μείωσης του προϋπολογισμού των Αγώνων έχει ζητηθεί η ένταξη στον προγραμματισμό έργων του ΟΣΕ του έργου του προαστιακού σιδηρόδρομου Βόλου - Λάρισας προϋπολογισμού 65 εκατομμυρίων ευρώ…</div> <div>&#160;</div> <div><b>&#160;Η Πλατεία Πανεπιστημίου </b></div> <div>&#160;…Το ίδιο ισχύει και για την Πλατεία Πανεπιστημίου, όπου επίσης δεν υπάρχει εδώ και μήνες κάποια επίσημη ενημέρωση από το Δήμο, πολλώ μάλλον όταν πέρυσι στη διαπαραταξιακή είχε κριθεί πρόσφορη και η λύση ότι το έργο θα ήταν προτιμότερο να γίνει από ιδίους πόρους, καθώς σε μία τέτοια περίπτωση το έργο θα ήταν αποσβέσιμο σε ένα μεσοπρόθεσμο διάστημα 5-6 χρόνων.</div> <div>&#160;</div> <div><b>Ξώφαλτσα </b></div> <div>…Ξώφαλτσα στο πόρισμα της Βουλής για τη Siemens ενεπλάκη στις συζητήσεις του τελευταίου 48ωρου και το όνομα του πρώην Δημάρχου Βόλου Αλέκου Βούλγαρη την περίοδο που ο τελευταίος ήταν Υφυπουργός Μεταφορών δίπλα στο Χρ. Βερελή με αρμοδιότητα, εκτός των άλλων, τα ζητήματα του ΟΤΕ…</div> <div>ΑΝΤ. ΤΣΕΛ.</div> <div>&#160;</div> <div>&#160;</div> <div><b>Εκ των υστέρων </b></div> <div>Η Διοίκηση του Νοσοκομείου Βόλου κάνει μία σοβαρή προσπάθεια για την περικοπή δαπανών, πετυχαίνοντας όπως δείχνουν τα στοιχεία μεγαλύτερες εκπτώσεις στα φάρμακα και ορθοπαιδικά υλικά. Παρακολουθώντας χθες ωστόσο τον εκπρόσωπο των εργαζομένων, ακούστηκε «παράφωνα» η επισήμανση ότι για το πάρτι που γινόταν το φταίξιμο ανήκει μόνο στις Διοικήσεις και οι εργαζόμενοι ουδεμία σχέση έχουν. Ο λόγος απλός, από ό,τι θυμάμαι σε όλες τις Διοικήσεις συμμετείχε πάντα και εκπρόσωπος των εργαζομένων, όπερ σημαίνει ότι εάν μη τι άλλο γνώριζε αποφάσεις και συμβαίνοντα μέσα στο χώρο. Προσωπικά δεν θυμάμαι καμία ανακοίνωση που να στηλιτεύει το «πάρτι» δαπανών εκτός από τις γνωστές κόντρες... για υπερωρίες και προσλήψεις… Εκ των υστέρων μεγαλοστομίες…</div> <div>Β.Κ</div> <div>&#160;</div> <div><b>Γιοφύρι της Αρτας</b></div> <div>Πάλι στη Βουλή το θέμα του Περιφερειακού. Το έργο που έχει καταντήσει «γιοφύρι της Άρτας» απασχολεί επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε ο βουλευτής Μαγνησίας της Νέας Δημοκρατίας Θανάσης Νάκος, καλώντας την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων να προσέλθει στη Βουλή για να δώσει ξεκάθαρες απαντήσεις για το τι πράγματι συμβαίνει με το έργο. Ο κ. Νάκος κάνει λόγο για «απαράδεκτή αδράνεια της κυβέρνησης» και αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον η απάντηση του Υπουργείου. Και ας ελπίσουμε ότι δεν θα είναι μία από τις χιλιοειπωμένες του τελευταίου διαστήματος, διότι με τα λόγια αυτόν τον Περιφερειακό τον έχουμε ολοκληρώσει και τον έχουμε περπατήσει ίσα με δέκα χιλιάδες φορές… Εικονική πραγματικότητα δηλαδή...</div> <div>Β.Κ</div> <div>&#160;</div> <div><b>Αποτελεσματική</b><b>ομοψυχία…</b></div> <div>Η «διαπαραταξιακή» ομοψυχία έφερε αποτέλεσμα και έτσι σε επίπεδο Θεσσαλίας προετοιμάζεται η έλευση του Υφυπουργού Σ. Ξυνίδη σε συνεργασία με την Αντιπρόεδρο της Βουλής Ροδούλα Ζήση, ώστε να εξεταστεί η δημιουργία Αγροτικού Δημοπρατηρίου και των Κτηνοτροφικών πάρκων στη Θεσσαλία. Ο βουλευτής Αστέρης Ροντούλης μάλιστα ανακοίνωσε τα ευχάριστα σε συνάντηση με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κων. Αγοραστό, έχοντας το «πράσινο φως» και από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης. Η ισχύς εν τη ενώσει…</div> <div>Β.Κ</div> <div>&#160;</div> <div><b>Απώλειες…</b></div> <div>Αυτά τα έκτακτα υπουργικά συμβούλια έχουν και παράπλευρες απώλειες. Δύο συσκέψεις που αφορούσαν σε θέματα του Νομού Μαγνησίας ακυρώθηκαν χθες διότι οι αρμόδιοι υπουργοί δεν ήταν δυνατόν… να απουσιάζουν από τη Βουλή. Έτσι αναβλήθηκαν για το επόμενο διάστημα οι συσκέψεις για τον Κόμβο του Βελεστίνου που ήταν προγραμματισμένη στο Υπουργείο Υποδομών και η συνάντηση στο Υπουργείο Εργασίας για την ΚΟΝΤΙ...</div> <div>Β.Κ</div> <div><b>&#160;</b></div> <div><b>Συμμάζεμα </b></div> <div>Αύριο θα μαζευτούν για να «μαζέψουν» τα έξοδα από ενοίκια κτηρίων οι Αντιπεριφερειάρχες Θεσσαλίας. Η συνάντηση έχει προγραμματιστεί για τις 2 μετά το μεσημέρι στο γραφείο του Περιφερειάρχη Κ. Αγοραστού. Οι Αντιπεριφερειάρχες θα ανοίξουν τα χαρτιά τους, θα παρουσιάσουν την αναλυτική κατάσταση με τα ενοίκια κάθε κτηρίου, όπου στεγάζονταν διάσπαρτα οι Υπηρεσίες των πρώην Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων, αλλά και τις προτάσεις τους.</div> <div>Β.Σ.</div> <div><b>&#160;</b></div> <div><b>Περί απαντήσεων </b></div> <div>Σε δήλωση με την οποία ο επικεφαλής της «Θεσσαλών Δύναμη» Απ. Παπατόλιας επέκρινε τη διοίκηση της αιρετής Περιφέρειας σχετικά με τα έργα, απάντηση είχε δώσει ο περιφερειακός σύμβουλος της πλειοψηφίας Γ. Καλτσογιάννης. Δεν το άφησε ασχολίαστο ο Απ. Παπατόλιας, ο οποίος «είδε» συμπεριφορά απαξίωσης στον Αντιπεριφερειάρχη Μαγνησίας.</div> <div>Χθες ο Αντιπεριφερειάρχης Δημ. Αλεξόπουλος πήρε σειρά... «Πρέπει -είπε- ο κ. Παπατόλιας να αντιληφθεί ότι δεν είναι πλέον Νομάρχης, αλλά περιφερειακός σύμβουλος. Στην όποια δήλωση μπορεί να κάνει ως περιφερειακός σύμβουλος, νομιμοποιείται κάθε περιφερειακός σύμβουλος να του δίνει απαντήσεις».</div> <div>Β.Σ.</div> <div><b>&#160;</b></div> <div><b>Σε άλλο κλίμα </b></div> <div>Στο φουλ δούλευε το καλοριφέρ στο ΚΕΓΕ Αργαλαστής για την πρώτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Νοτίου Πηλίου. Από τα ψυχρά κλίματα πήγαμε στα θερμότερα…</div> <div><b>Α.Φ.</b></div> <div><b>&#160;</b></div> <div><b>Ανησυχητική ηρεμία</b></div> <div>Η ηρεμία και η συναίνεση που επικρατούσε στη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Νοτίου Πηλίου δεν περιγράφεται. Τόσο που τη λες και ανησυχητική! Αφού τόσο πολύ συμφωνούσαν πλειοψηφία και μειοψηφίες, εκτός της Λαϊκής Συσπείρωσης, που μπερδευόσουν από ποια παράταξη είναι ο καθένας!</div> <div><b>Α.Φ.</b></div> <div><b>&#160;</b></div> <div><b>Ακόμα δεν ήρθαν τα δύσκολα </b></div> <div>Βέβαια η ηρεμία αυτή στο Δημοτικό Συμβούλιο Νοτίου Πηλίου μάλλον προηγείται της καταιγίδας, αφού ακόμα δεν ήρθαν τα δύσκολα. Οι οικονομικές συζητήσεις και αναλύσεις λέω…</div> <div><b>Α.Φ.</b></div> <div><b>&#160;</b></div> <div><b>Με τακτ</b></div> <div>Βρε, τόσο τακτ πια στο Νότιο Πήλιο; Υπονοούμενα με το γάντι έριχναν όλοι στη χθεσινή συνεδρίαση… Βέβαια το ποιος είχε τη μύγα ήταν οφθαλμοφανές, αλλά όλοι έκαναν το αδύνατο - δυνατό για να μην πυροδοτήσουν το κλίμα.</div> <div><b>Α.Φ.</b></div> <div><b>&#160;</b></div> <div><b>Το καθυστερούν; </b></div> <div>Θα μου πεις, η ώρα που θα κάτσουν «στο τραπέζι» όλοι οι πρώην Δήμαρχοι στο Νότιο Πήλιο για τα οικονομικά που άφησαν πίσω τους θα έρθει, οπότε μέχρι τότε κρατάνε χαμηλούς τόνους. Λογικό.</div> <div><b>Α.Φ.</b></div> <div><b>&#160;</b></div> <div><b>Κρατούσαν και σημειώσεις </b></div> <div>Οχι μόνο παρακολούθησαν την πρώτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Νοτίου Πηλίου 60 περίπου δημότες, αλλά κρατούσαν και σημειώσεις! Αυτό θα πει ενδιαφέρον για το Δήμο σου!</div> <div><b>Α.Φ.</b></div> <div><b>&#160;</b></div> <div><b>Και όμως δεν ήξερε κανείς</b></div> <div>Πρώτο θέμα ημερησίας διάταξης στη συνεδρίαση στο Νότιο Πήλιο: Ορισμός μελών επιτροπής διαγωνισμού διενέργειας διαγωνισμών προμηθειών ΕΚΠΟΤΑ. Εγκρίνεται ομόφωνα, ωστόσο κάποιος από το Σώμα ρωτά τι σημαίνουν τα αρχικά ΕΚΠΟΤΑ. Σιωπή στην αίθουσα. Δεν ήξερε κανείς! Η απάντηση ήρθε από έναν δημότη και προς ενημέρωση σημαίνει: Ενιαίος Κανονισμός Προμηθειών ΟΤΑ.</div> <div><b>Α.Φ.</b></div> <div>&#160;</div> <div><b>Θα συνεχίσουν το χαράτσι;</b></div> <div>Τα στοιχεία από το Γραφείο Καταναλωτή είναι αμείλικτα για τη ΔΕΥΑΜΒ. Μόνο το έτος 2010 έγιναν 495 καταγγελίες για φουσκωμένους λογαριασμούς και θέματα ποιότητας υπηρεσιών της Διαδημοτικής και κατά τα άλλα Κοινωφελούς Επιχείρησης. Στο ίδιο διάστημα για το σύνολο των τραπεζών του Βόλου, μια εποχή που οι πολίτες δεν διατηρούν τις καλύτερες σχέσεις με τις τράπεζες, κατατέθηκαν μόνο 265 καταγγελίες. Και ενώ αυτή είναι η άποψη και η εικόνα των πολιτών για τη ΔΕΥΑΜΒ, η διοίκησή της προσποιούμενη ότι δεν συμβαίνει τίποτα διατηρεί στους λογαριασμούς της εξοργιστικά χαράτσια, όπως για παράδειγμα η συμμετοχή των πολιτών στα δαπανηρά της έργα. Με αγωνία περιμένουμε να διαπιστώσουμε αν η νέα Δημοτική Αρχή θα κατορθώσει να βάλει το νερό στο αυλάκι…</div> <div>Ο ΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΟΣ</div> <div><b><font size="4">&#160;</font></b></div> <div><b>Κόμματα εξουσίας και πόρισμα για τη </b><b>Siemens</b></div> <div>Οι σχέσεις μεταξύ πολιτικών κομμάτων εξουσίας και μίζας καθορίζουν τη ζωή μας. Η μίζα είναι η υλική υπόσταση των εκδουλεύσεων προς τους δυνατούς - Η μίζα είναι ο χρηματικός αντιπρόσωπος της ισχύος των δυνατών - Η μίζα είναι η καθολική διαφθορά των πολιτικών κομμάτων εξουσίας προσωποποιημένη.</div> <div>&#160;Φ.Τ.</div>
Ακολουθήστε τον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ στο GOOGLE NEWS για άμεση ενημέρωση.
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τον Βόλο, την Μαγνησία, την Ελλάδα και τον κόσμο
απο τον
ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ
Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
5
+
8
=