Τα ποσοστά ηλεκτρονικού εμπορίου στον Βόλο είναι πολύ χαμηλά. Λίγες επιχειρήσεις μπορούν να συνεχίσουν τη δραστηριότητά τους διαδικτυακά μετά το υποχρεωτικό λουκέτο λόγω κορονοϊού.
Ακόμη όμως κι όσες επιχειρήσεις έχουν e – shop δεν σημαίνει ότι τζιράρουν. Οπως εξηγεί ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου Απ. Οντόπουλος, ο κλάδος ένδυσης και υπόδησης είχε μηδενικούς τζίρους πριν το κλείσιμο της αγοράς. Μόλις έκλεισε η εστίαση, ακινητοποιήθηκε το συγκεκριμένο τμήμα της αγοράς.
Είναι λογικό. Ποιος σκέφτεται να αγοράσει καινούργια ρούχα ή παπούτσια για να… μείνει σπίτι;
Ε.Χ.