Καθοριστική

Τελευταία ενημέρωση: 2015-02-28, 11:45:48
Καθοριστική

Καθοριστική

Ο νέος αναπληρωτής υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Βαγγ. Αποστόλου, δέχτηκε πρόσκληση και πολύ σύντομα αναμένεται να επισκεφτεί την ΕΒΟΛ στο Βόλο. Ο πρόεδρος της ΕΒΟΛ και του Α.Σ. Βόλου Νικήτας Πρίντζος που συναντήθηκε μαζί του στις αρχές της εβδομάδας για περισσότερο από μία ώρα είχε την ευκαιρία να του εκθέσει μία σειρά από ζητήματα και το σημαντικότερο είναι ότι υπήρξε σε πολλά θέματα σύγκλιση απόψεων, με τον υπουργό μάλιστα να ζητάει τη συνδρομή του κ. Πρίντζου για τα θέματα του συνεταιριστικού κινήματος, θεωρώντας όπως είπε τη συμβολή του καθοριστική.

Β.Κ.

 

Συνεπείς

Οι συνταξιούχοι και σε μικρότερο βαθμό οι μισθωτοί συντηρούν πλέον την αγορά του Βόλου. Χθες και προχθές που έγινε η πληρωμή, φάνηκε αμέσως η ώθηση που έδωσαν οι συντάξεις στα καταστήματα της πόλης. Τουλάχιστον αυτό αναφέρθηκε από καταστηματάρχες. Επιπλέον, ανάσα πήρε και το ταμείο του κράτους, καθώς οι συνταξιούχοι είναι από τους φορολογούμενους που παραμένουν συνεπείς απέναντι στον ΕΝΦΙΑ.

Κ.Μ.

 

Το έχει πάρει ζεστά

Μεγάλη έμφαση στην προβολή του Αλμυρού για την ανάπτυξη τουρισμού στον καλλικρατικό δήμο δίνει η δημοτική αρχή Αλμυρού. Εκπρόσωπος του δήμου συμμετείχε πρόσφατα σε διεθνή έκθεση τουρισμού στο Βελιγράδι με σκοπό ο δήμος να παίρνει μέρος σε ανάλογες εκθέσεις στο άμεσο μέλλον οργανωμένα. Η Επιτροπή Τουρισμού πραγματοποιεί τις πρώτες αποφάσεις των μελών της με πρώτη την καταγραφή της δυναμικότητας των κλινών των τουριστικών καταλυμάτων.

Κ. Μ.

 

Συν Αθηνά…

«Τίποτα δεν χάνεται αν δεν το πολεμήσουμε. Εκ των πραγμάτων η χρονιά φέτος θα έχει λιγότερες πτήσεις, αλλά θα ξεκαθαρίσει το τοπίο και προφανώς όλοι όσοι ασχολούνται με τον τουρισμό, θα καταλάβουν ότι συν Αθηνά και χείρα κίνει» ανέφερε ο Κώστας Λεβέντης, αντιπρόεδρος της πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων. Αναφερόμενος στο θέμα του αεροδρομίου της Αγχιάλου, ο κ. Λεβέντης τάχθηκε υπέρ της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, με τη συμμετοχή φορέων, προκειμένου να επιτευχθεί με πνεύμα συνεργασίας το προσδοκώμενο αποτέλεσμα.

Γ.Υ.

 

Κλήθηκαν μόνο οι κυβερνητικοί

Την έντονη διαμαρτυρία του διότι δεν κλήθηκε στη συνάντηση που έγινε με τους αρμόδιους υπουργούς για τον ΙΜΑΝΤΑ, εξέφρασε ο βουλευτής Μαγνησίας της Ν.Δ. Χρήστος Μπουκώρος στο σωματείο καθώς είναι ένα θέμα που αφορά την τοπική κοινωνία και δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται σε στενά κομματικά πλαίσια. Παρόλα αυτά ο κ. Μπουκώρος θα κάνει τις απαραίτητες παρεμβάσεις για το θέμα.

Β.Κ.

 

Στην κυβέρνηση πλέον

Επειδή τις τελευταίες μέρες ακούω στα ραδιόφωνα και διαβάζω στον Τύπο, διάφορες επισημάνσεις που γίνονται εκ μέρους των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ για θέματα που αφορούν την κοινωνία και αναρωτιέμαι, εκτός από διαπιστώσεις, θα τους ενημερώσει κανείς ότι πλέον είναι Κυβέρνηση και όχι αντιπολίτευση, όπερ σημαίνει ότι θα πρέπει οι πρωτοβουλίες να έχουν στόχο τη λύση των προβλημάτων;

Β.Κ.

 

Στα δημοτικά έδρανα

Και ένας «Ποταμίσιος» στο δημοτικό συμβούλιο Βόλου. Μετά την παραίτηση του Σπύρου Μαβίδη, τη θέση του λαμβάνει ο πρώην αντιδήμαρχος Φώτης Λαμπρινίδης, παλαιότερα στέλεχος της ΔΗΜΑΡ και τώρα στο «Ποτάμι» του Σταύρου Θεοδωράκη. Στις τελευταίες δημοτικές εκλογές ο κ. Λαμπρινίδης δεν είχε καταφέρει να εκλεγεί, επιστρέφει όμως στα δημοτικά έδρανα, μετά την παραίτηση του κ. Μαβίδη.

Β.Κ.

 

Μα δεν το έλυσε η ΝΔ;

Χρήστος Μπουκώρος, βουλευτής Μαγνησίας τής ΝΔ: Πότε θα υπογραφούν οι προσλήψεις παιδιάτρων;

…Εύλογο το ενδιαφέρον σου, αγαπητέ, και καλώς ανακινείς το θέμα. Δεν το είχε όμως διεκπεραιώσει η κυβέρνηση τής ΝΔ; Και τι ήταν τότε τα μακροσκελή δελτία Τύπου με τα διθυραμβικά«κατόπιν ενεργειών μου» που κάθε τρεις και λίγο λαμβάναμε;

Φ.Τ.

 

Οι αιρετοί με το λαό

Οι βουλευτές Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ μαζί με αντιπροσωπεία εργαζομένων του ΙΜΑΝΤΑ έκαναν διάβημα στους αρμόδιους υπουργούς για τη δουλειά ύψους 70 εκ. ευρώ που χάνεται απ’ το Βόλο και καταλήγει στην Πολωνία.

…Οι αιρετοί διεκδικούν μαζί με το λαό. Επιτέλους, κάτι αρχίζει να κινείται.

Φ.Τ.

 

Εντιμη συμφωνία

Βαρουφάκης: Η ασάφεια στη συμφωνία ήταν σε συνεννόηση με τους εταίρους.

…Η νέα κυβέρνηση ξεφορτώθηκε το γράμμα του μνημονίου και οι ξένοι κράτησαν το πνεύμα του.

(Αλλά αυτό το πνεύμα βρίσκεται πίσω από όλα τα εγκλήματα και τις φρικαλεότητες που διαπράχτηκαν τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας χάριν των συμφερόντων των λίγων και ισχυρών)

Φ.Τ.



Στενοχώριες

Βαρουφάκης: Στεναχωριέμαι όταν ακούω από Συριζαίους το αφήγημα τής ΝΔ.

…Οι ψηφοφόροι τού ΣΥΡΙΖΑ να δεις πόσο στενοχωριούνται όταν ακούνε τον Σόιμπλε να υπαγορεύει πολιτική στη νέα κυβέρνηση.

(Το βάπτισμα του κρέατος σε ψάρι ως πολιτική πρακτική έχει ήδη τόσο διεξοδικά διαποτίσει τη λογική της νέας κυβέρνησης, που ακόμα και μερικά από τα πιο προχωρημένα μυαλά δεν μπορούν πια να χειραφετηθούν από το ζυγό της)

Φ.Τ.

 

Οι κερδισμένοι

Η γερμανική βουλή ενέκρινε τη συμφωνία για την Ελλάδα.

…Σωστά. Συμφέρει τη Γερμανία.

(Αυτός είναι, άλλωστε και ο ηθικός και ποιητικός μύθος της νέας συμφωνίας)

Φ.Τ.

 

Οι χαμένοι 

Liberation: Η Αθήνα λυγίζει, η Ευρώπη εγκρίνει.

…Γιατί και με τη νέα συμφωνία η ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων στη χώρα μας εξακολουθεί να φτωχαίνει, να απογυμνώνεται και να καταστρέφεται εντελώς ή σχεδόν εντελώς;

Φ.Τ.

 

Καταλυτικές οι συγκρίσεις

Μπαράζ νομοσχεδίων και εξεταστική για το Μνημόνιο φέρνει η κυβέρνηση.

…Κινούνται προς τη φιλολαϊκή κατεύθυνση τόσο, όσο επιτρέπουν οι «θεσμοί».

(Σε σχέση με αυτά που ίσχυαν επί μνημονιακών κυβερνήσεων, πάντως, είναι πολύ καλύτερα)

Φ.Τ.

 

Πόσο στοιχίζει;       

Πόσο στοιχίζει δηλαδή μία συντήρηση των ραμπών για να μην υπάρχουν σπασμένα πλακάκια; Μία εξομάλυνση των ραμπών προκειμένου να εφάπτονται στο οδόστρωμα και να μπορούν οι άνθρωποι πάνω σε αναπηρικά αμαξίδια να ανεβοκατεβαίνουν μόνοι τους;

Απλές παρεμβάσεις, με λίγα έξοδα. Με μεγάλη όμως σημασία για άτομα με κινητική αναπηρία, που σήμερα νιώθουν εγκλωβισμένοι και δεν μπορούν να μετακινηθούν αυτόνομα στο κέντρο της πόλης.

Ε.Χ.

 

Αλλαγή νοοτροπίας

Ο,τι πάντως και να γίνει σε επίπεδο υποδομών για την ευκολία μετακίνησης ατόμων με αναπηρία, τίποτα δεν θα αλλάξει αν δεν αλλάξουμε εμείς νοοτροπία.

Οι οδηγοί που παρκάρουμε παράνομα πάνω σε ράμπες κοιτάζοντας τη δική μας ευκολία και αγνοώντας συνανθρώπους μας. Οι έμποροι που βγάζουν τα εμπορεύματά τους στους δρόμους και αποκλείουν διαδρόμους.

Τα μηχανάκια και τα ποδήλατα που κλείνουν τα πεζοδρόμια.

Ολα είναι θέμα παιδείας που πρέπει να ξεκινήσει από πολύ μικρή ηλικία ώστε με την ενηλικίωση να δημιουργηθεί μια γενιά ευσυνείδητων πολιτών.

Ε.Χ.

 

Θέματα προς διερεύνηση 

Νέα δεδομένα στην υπόθεση του φράγματος «Παναγιώτικο» και στη σταδιακή εγκατάλειψη του έργου ώστε να καταντήσει άχρηστο, προσθέτουν στοιχεία από έγγραφα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. η οποία το 2009 και το 2010 παρέδωσε στο Σύνδεσμο ύδρευσης - άρδευσης Νοτίου Πηλίου, όλο το συνοδευτικό υλικό μελετών και εγγράφων για το έργο.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η Διεύθυνση Δημοσίων εργων, με έγγραφό της το οποίο δεν αμφισβητήθηκε, τονίζει το 2009 ότι από την έναρξή του το 2004 μέχρι το 2009, το έργο, δηλαδή το φράγμα είναι λειτουργικό και καλής ποιότητας.

Και είναι περίεργο πως ο Σύνδεσμος, ο οποίος είχε τη διαχείριση του φράγματος το ανωτέρω διάστημα, δεν διαμαρτυρήθηκε στην Περιφέρεια Θεσσαλίας για κατασκευαστικές αστοχίες ή κακοτεχνίες, για απώλεια νερού από το φράγμα κ.α.

Ούτε αμφισβήτησε τα έγγραφα της Διεύθυνσης Δημοσίων έργων, ούτε και αρνήθηκε την προσωρινή διοικητική παραλαβή του έργου.

Αντίθετα, και το έργο παρέλαβε και φύλακα προσέλαβε και ειδικούς επιστήμονες προσέλαβε και έσοδα από την πώληση νερού για ύδρευση και άρδευση εισέπραττε ο Σύνδεσμος κι εν συνεχεία ο διάδοχος φορέας, δηλαδή ο Δήμος Νοτίου Πηλίου.

Πότε όμως και γιατί εμφανίστηκαν προβλήματα στο έργο;

Μήπως τα προβλήματα δεν οφείλονται σε κατασκευαστικές αστοχίες αλλά σε έλλειψη εργασιών συντήρησης; Ποιος σχεδίασε την επόμενη μέρα στο φράγμα; Ποιος εισέπραττε εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ χωρίς να ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις;

Ισολογισμοί και απολογισμοί, για να μην πέφτουν σκιές στην οικονομική διαχείριση, πρέπει να δημοσιοποιηθούν ώστε και τα αρμόδια ελεγκτικά όργανα, όπως οι Επιθεωρητές Δημοσίων έργων που κλήθηκαν από το Δήμο, να έχουν πλήρη εικόνα για τη διαδρομή στη διαχείριση του έργου, από το 2004 μέχρι σήμερα.

Απλά και ξεκάθαρα.

Α.Φ.

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
6
+
7
=