ΣΤΙΒΟΣ

ΑΤΥΧΟΣ Ο ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ

ατυχοσ-ο-φιλιππιδησ-215487

Τον «πούλησε» ο πήχης

Ένα απίστευτο και κακόγουστο παιχνίδι έπαιξε ο πήχης στον Κώστα Φιλιππίδη του Γ.Σ. Βόλου. Ο Έλληνας πρωταθλητής είχε αρχίσει να πανηγυρίζει μετά την τρίτη του απόπειρα στα 5.75 μ, πιστεύοντας –όπως όλοι- πως είχε περάσει το συγκεκριμένο ύψος, όταν ξαφνικά είδε τον πήχη εντελώς αναπάντεχα να πέφτει.

Έτσι έμεινε στην 7η θέση στον τελικό του άλματος επί κοντώ. Ο Φιλιππίδης έκανε καλό άλμα, είχε όμως επαφή με τον πήχη, ο οποίος όμως έδειχνε να μένει στη θέση του. Στο ριπλέι φάνηκε πόσο άτυχος ήταν ο Έλληνας αθλητής, αφού όλα έδειχναν πως ο πήχης θα έμενε στη θέση του… Τελικά, με το 5.65 που πέρασε με τη δεύτερη προσπάθεια κατέκτησε την 7η θέση.

"Είμαι ευχαριστημένος γιατί είναι σπουδαία υπόθεση να μετέχεις σε έναν τελικό Ολυμπιακών Αγώνων σε ένα κατάμεστο στάδιο από 80.000 θεατές, οι οποίοι μάλιστα επευφημούν όλους τους αθλητές, ανεξαρτήτως εθνικότητας. Στο αγωνιστικό κομμάτι, ήμουν άτυχος στην τελευταία προσπάθεια στα 5,75μ. Όπως έγινε θα μπορούσα να έχω περάσει τον πήχη και βεβαίως σε αυτή την περίπτωση, επειδή ήμουν σε καλή φυσική κατάσταση είχα πιθανότητες να πάω ακόμη ψηλότερα.

"Όμως όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα, επειδή το επίπεδο ήταν πάρα πολύ υψηλό, πάλι ο Λαβιλενί έκανε επίδοση 5.97μ και ισοφάρισε τη δική του κορυφαία φετινή στον κόσμο. Επίσης τα δύο επόμενα μετάλλια κρίθηκαν σε επιδόσεις πάνω από τα 5.90μ, που αποδεικνύει ότι ακόμη και βαλκανικό ρεκόρ αν έκανα (5.82μ) δεν θα μπορούσα να πάρω μετάλλιο", είπε ο έλληνας πρωταθλητής μετά το τέλος του αγώνα.

Και σχολίασε για τον εαυτό του και τη συνέχεια της σεζόν: "Είναι πάρα πολύ σπουδαίο να είσαι σταθερός και σε υψηλό αγωνιστικό επίπεδο, αυτό το έχω επιτύχει για μεγάλο χρονικό διάστημα. Κατά τη διάρκεια του αγώνα ο προπονητής μου (σ.σ. Δημήτρης Κυτέας) μου έκανε κάποιες τεχνικές παρατηρήσεις, αλλά βεβαίως παρ΄ όλα αυτά δεν πέρασα τα 5.75μ. Τώρα κοιτάζω μπροστά, η χρονιά δεν έχει ολοκληρωθεί. Έχω ακόμη έναν αγώνα στη Γερμανία και κατά πάσα πιθανότητα άλλους δύο στο Ντάιαμοντ Λιγκ".

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου