ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

«Ανοιξε η βεντάλια» των επαφών του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού Βόλου

ανοιξε-η-βεντάλια-των-επαφών-του-ερα-903049

Η αγωνία όλου του φίλαθλου κόσμου του Ολυμπιακού Βόλου είναι δεδομένη για το ποιος θ’ αναλάβει το ποδοσφαιρικό τμήμα, που επιστρέφει στη Γ’ Εθνική και αποκτά και πάλι ερασιτεχνική υπόσταση.

Δεδομένο είναι όμως ότι δεν υπάρχει κάποια χειροπιαστή εξέλιξη, που να οδηγεί στο συμπέρασμα ότι βρισκόμαστε κοντά σε διοικητική λύση με την εύρεση ενός επενδυτή που θα αναλάβει να σηκώσει το οικονομικό βάρος της νέας προσπάθειας.

Αυτό που διαρρέεται, είναι ότι έχει «ανοίξει η βεντάλια» των επαφών, κάτι που σημαίνει ότι όχι απλώς συνεχίζονται αλλά διευρύνονται από την πλευρά του Ερασιτέχνη, χωρίς να έχει υπάρξει, σύμφωνα με πληροφορίες, ολοκληρωμένη πρόταση από την πλευρά κάποιου δυνατού οικονομικού παράγοντα μέχρι στιγμής.

Πάντως, η αισιοδοξία δεν παύει να υπάρχει για θετική κατάληξη, αλλά είναι σημαντικό να γίνει κατανοητό ότι όλα επιβάλλεται να γίνουν με άκρα μυστικότητα, γι’ αυτό και τρία πρόσωπα από το Δ.Σ. του Ερασιτέχνη είναι αυτά που σηκώνουν στους ώμους τους το βάρος της εξεύρεσης διοικητικής λύσης για την ποδοσφαιρική ομάδα και διεξάγουν τις συζητήσεις.

Θα ήταν ιδανικό βέβαια αυτός που θα αναλάβει να έχει και ολυμπιακά αισθήματα, αλλά αυτό είναι δύσκολο να συμβεί, καθώς αν υπήρχαν κάποιοι πολύ επιφανείς οικονομικά οπαδοί της ομάδας, εκτιμάται ότι θα είχαν ήδη κάνει την εμφάνισή τους.

Ασφαλώς, το να μη μαθαίνει ο κόσμος του Ολυμπιακού Βόλου κάτι θετικό δημιουργεί μία απογοήτευση, την οποία οι διοικούντες θέλουν γρήγορα να μετατρέψουν σε ελπίδα.

Από κει και πέρα, είναι εύλογο ότι με την κατάσταση να είναι απολύτως ρευστή διοικητικά δεν μπορεί να γίνει κανένας προγραμματισμός για το ρόστερ, αν και ακούγεται ότι ο Φίλιππος Σκοπελίτης θα είναι παρών ως αρχηγός και στη νέα προσπάθεια. Ωστόσο, αυτό είναι μόνο μία εκτίμηση μέχρι στιγμής για τον αρχηγό της ομάδας φέτος, που χθες βρέθηκε στο «Παντελής Μαγουλάς» και παρακολούθησε τον αγώνα του Πυράσου με τον Διγενή Νεοχωρίου.

Τέλος, να σημειωθεί ότι σήμερα είναι προγραμματισμένο να συζητηθούν στην Επιτροπή Επίλυσης Οικονομικών Διαφορών της ΕΠΟ οι προσφυγές δύο ξενών παικτών που πέρασαν πρόσφατα από τον Ολυμπιακό Βόλου, τον Γκιοατά και τον Κιτόκο. Οι ποδοσφαιριστές μπορούν να πάρουν τα χρήματά τους, εφόσον δικαιωθούν, και από τα χρήματα της εγγυητικής επιστολής.

«Τρανταχτό» παραγοντικό όνομα για τις υποδομές μπάσκετ

Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές, ο Ερασιτέχνης Ολυμπιακός Βόλου εξετάζει την περίπτωση ανάθεσης λειτουργίας των μπασκετικών υποδομών σε ένα «τρανταχτό» όνομα του χώρου, που θα κάνει αίσθηση, αν και εφόσον ολοκληρωθούν επιτυχώς οι επαφές μαζί του και υπάρξει συμφωνία.

Μνημόνευσαν την εκτέλεση Μαλαβέτα

78 χρόνια ακριβώς πέρασαν προχθές Σάββατο 21 Μαΐου από την εκτέλεση του Νίκου Μαλαβέτα κατά τη διάρκεια της γερμανικής κατοχής, με τον ομώνυμο σύνδεσμο οργανωμένων του Ολυμπιακού Βόλου (σ.σ. Malavetas) να υπενθυμίζουν τη «μαύρη επέτειο» σε ανάρτησή του, η οποία αναφέρει:

«21-5-1944

Η εκτέλεση του ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού Βόλου Νίκου Μαλαβέτα για την αντιστασιακή του δράση από τις κατοχικές δυνάμεις και τους ντόπιους συνεργάτες τους.

Τον έπιασαν οι Ιταλοί την προηγούμενη μέρα, που γιόρταζε η νιόπαντρη γυναίκα του. Πήγε ως την κοντινή ταβέρνα του Τσουράπα και εκεί συνελήφθη. Μέσα στο 12ωρο τον οδήγησαν στην πλατεία Ελευθερίας και πήγαν να τον κρεμάσουν, χωρίς βέβαια να έχει καταδικαστεί από κάποιο δικαστήριο σε θάνατο!

Συνέβη όμως τότε κάτι αναπάντεχο: Η αγχόνη, παρόλη την προσπάθεια των εγκληματιών, έσπασε τρεις συνεχόμενες φορές. Κι ενώ οι διεθνείς κανονισμοί λέγανε πως μετά τρεις προσπάθειες απελευθερώνεται ο μελλοθάνατος δίνοντάς του χάρη, ένας Έλληνας συνεργάτης των κατακτητών τον πυροβόλησε στο κεφάλι και τον άφησε νεκρό. Έμεινε εκεί κάποιες ώρες γυμνός, μέχρι που τον πήρε η οικογένειά του για την ταφή. Η εκτέλεση αυτή έκανε μεγάλη εντύπωση και γέμισε θλίψη τους Βολιώτες κι όχι μόνον, γιατί ο Νίκος ήταν αναγνωρισμένη ποδοσφαιρική φίρμα και γνωστός στην πόλη και γύρω, αλλά και για τον τρόπο εκτέλεσής του».

ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΑΝΑΣΟΥΛΗΣ

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου