ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Τον καλύτερο τους εαυτό στην Πορταριά έδωσαν οι οδηγοί έστω και χωρίς κόσμο

τον-καλύτερο-τους-εαυτό-στην-πορταριά-731837

Παρά το γεγονός πως η φετινή Ανάβαση Πορταριάς σημαδεύτηκε από την αβεβαιότητα που προέκυψε από την έλευση της πανδημίας, οι αγωνιζόμενοι έδωσαν το παρών κυνηγώντας εαυτούς και αλλήλους με τη νέα χάραξη της διαδρομής να κερδίζει το στοίχημα. Παρά την απουσία του κόσμου, οι οδηγοί έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό.

Oι 85 οδηγοί απήλαυσαν τη συμμετοχή τους στο Βουνό των Κενταύρων, το Πήλιο, στο οποίο η Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου, στο πλαίσιο του αγωνιστικού προγράμματος της για το 2020, διοργάνωσε το διήμερο 5-6 Σεπτεμβρίου την 40ή Ανάβαση Πορταριάς, που ήταν και ο δεύτερος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων.

Τη διοργάνωση του αγώνα για άλλη μια χρονιά ανέλαβε η Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου (Λ.Α. Βόλου) με συνδιοργανωτές την Περιφέρεια Θεσσαλίας, την ΠΕ Μαγνησίας και το τμήμα Αθλητικού Οργανισμού του Δήμου Βόλου ΔΟΕΠΑΠ-ΔΗΠΕΘΕ, ενώ χορηγός επικοινωνίας ήταν η εφημερίδα ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ.

Αναλυτικά οι νικητές ανά κλάση:

Ν2

Ο νικητής του πρώτου γύρου Βίκτωρ Ρέκκας με Citroen Saxo VTS διπλασίασε τις νίκες του στην Πορταριά καθιστώντας τον εαυτό του φαβορί για τον τίτλο του πρωταθλητή, ενώ ανέβηκε στο βάθρο και της ομάδας Ν. Εξαιρετική εμφάνιση από τον Δημήτρη Μπίκα με ίδιο αυτοκίνητο που αντιστάθηκε στον Κούση, για να κρατήσει την δεύτερη θέση της κλάσης με τον αθλητή από τα Γιάννενα να κατατάσσεται τρίτος.

Ν4

Τρία ίδια Mitsubishi Lancer Evo IX διασταύρωσαν τα ξίφη τους με τον Μπένη να επικρατεί του Κωνσταντακόπουλου για την πρώτη θέση τόσο στην κλάση όσο και στην κατηγορία την ώρα που ο Βιδούρης αντιμετώπισε προβλήματα που δεν του επέτρεψαν να διεκδικήσει κάτι καλύτερο από την τρίτη θέση.

Α5

Δεν άφησε περιθώρια ο Στάθης Δαμασιώτης με Toyota Yaris που έδειξε πολύ δυνατός από τα δοκιμαστικά του Σαββάτου ακόμα, επικρατώντας της Κουρτίδου με ίδιο αυτοκίνητο. Στους άτυχους συγκαταλέγεται ο Πάνος Συτζάκης με Suzuki Swift που ενώ έδειξε δυνατός το Σάββατο, αντιμετώπισε προβλήματα την Κυριακή με αποτέλεσμα να μην ολοκληρώσει.

Α6

Περιμέναμε την μεγάλη μάχη και τελικά την είδαμε κυρίως για την δεύτερη θέση της κλάσης αφού ο Μπατζάνος ήταν σε δικό του αγώνα πλασάροντας το Citroen Saxo VTS στην πρώτη θέση της κλάσης αλλά και στην τρίτη συνολικά της κατηγορίας. Από εκεί και πέρα Καρλιώτης και Ανάγνου έδωσαν την δική τους μάχη με τελικό νικητή τον πρώτο με τον τοπικό οδηγό να τερματίζει τρίτος στην κατηγορία. Σαρρής και Μιχαήλ ήταν άτυχοι την ώρα που ο Αλέκος απέφυγε τις υπερβολές στο ντεμπούτο του τερματίζοντας πέμπτος.

Α7

Ο Χατούπης με Opel Corsa B έδειξε από νωρίς πως δεν έχει διάθεση να χαρίσει τίποτα στους Μπαρκονίκο και Ντέκα, που ακολούθησαν αμφότεροι με Citroen Saxo VTS στο βάθρο χάρη στην διαφορά που σχηματίστηκε στο πρώτο σκέλος του αγώνα.

Α8

Λιώρης και Ευθυμίου με Ford Escort RS Cosworth μας κράτησαν στις μύτες αφού οι μεταξύ τους διαφορές ήταν ελάχιστες στην τελική κατάταξη με τους δύο οδηγούς να μοιράζονται από μία νίκη σε κάθε σκέλος και την μεταξύ τους διαφορά να είναι μόλις 0.93 δευτερόλεπτα στον συνολικό χρόνο.

Ε10

Με τον Τσιόγκα με Citroen Ax να έχει ξεχωρίσει από το Σάββατο ακόμα, η μάχη για το βάθρο θα δίνονταν ανάμεσα στους Τσούργιαννη, Αποστόλου και Παρασκευά, τερματίζοντας τελικά με αυτή την σειρά με τον τοπικό οδηγό που επέλεξε να ενταχθεί σε αυτή την κλάση λόγω συναγωνισμού να κερδίζει τις εντυπώσεις με το Suzuki Swift. Μαγγιδάς και Σανιδάς τερμάτισαν λίγο πιο πίσω πραγματοποιώντας έναν επιτυχημένο αγώνα, με τον πρώτο να κάνει ντεμπούτο με καινούριο αυτοκίνητο και τον δεύτερο να δοκιμάζει νέα πράγματα.

Ε11 & Ε12

Κάνσος και Καπουρελάκος μοιράστηκαν από ένα σκέλος και τερμάτισαν με αυτή την σειρά τελικά με την μεταξύ τους διαφορά να κρίνεται στις λεπτομέρειες την ώρα που οι Μανωλόπουλος και Καρακατσάνης ακολούθησαν στην κατάταξη. Επιτυχημένη θεωρείται και η εμφάνιση της Χόνδρου με ένα δύστροπό αυτοκίνητο όπως το Ford Sierra.

FSA

O Παναγιώτης Ηλιόπουλος με Ferrari 458 Challenge ήταν ο τελικός νικητής της κλάσης επικρατώντας στα σημεία του Παπαδόπουλου την ώρα που ο Μπερτζέμης με BMW E36 M3 δεν απειλήθηκε από κανένα στον δρόμο για την τρίτη θέση του βάθρου.

FSA 2L

Βασταρδής, Σουφλάρης και Μακάριος συμπλήρωσαν το βάθρο της κατηγορίας με την επικράτηση των τοπικών οδηγών να είναι ολική αφού Καρακατσάνης και Χαλαστάρας ακολούθησαν αμέσως μετά στις θέσεις 4 και 5, με τον Φώτου να συγκαταλέγεται στους άτυχους του αγώνα. Την ίδια ώρα ο Υφαντής άφησε ελεύθερο το BMW E30 M3 του να οργιάσει ανεβαίνοντας με το πλάι στην Πορταριά.

FST

Η κλάση των ρεκόρ, γράφαμε πριν τον αγώνα και δικαιωθήκαμε απόλυτα, αφού ο Χατζημάρκος ανέβασε το Mitsubishi στο δεύτερο σκέλος του αγώνα σε μόλις 2.47:75, χρόνος που αποτελεί τον ταχύτερο για το 2020. Αυτό όμως ήταν ικανό να τον φέρει μέχρι την δεύτερη θέση της κλάσης με τον Μάριο Ηλιόπουλο να είναι οριακά ταχύτερος στον συνολικό χρόνο του αγώνα, ενώ ο Σπυρόπουλος τερμάτισε τρίτος.

FST2

Ο Κακαράντζας με Opel Kadett City ήταν ο ταχύτερος της κλάσης την ώρα που οι Περίφανος με BMW Z3 και Κορίνθιος έδωσαν την δική τους μάχη με τον τοπικό οδηγό να παλεύει να βρει πρόσφυση με το πολύ δυνατό Seat Leon Cupra και τελικά να ανεβαίνουν με αυτή την σειρά στο βάθρο της κλάσης αφήνοντας εκτός τον Σκαφίδα. Στην ίδια κλάση ο Καμζιόλης αποφάσισε να «ζωγραφίσει» με το BMW E30, αφήνοντας στην κυριολεξία λάστιχο σε όλη την διαδρομή ξεσηκώνοντας τον κόσμο.

Ιστορικά

Κατσίκας με Ford Escort MKI, Κοφίνας με Alfa Romeo Veloce και Γαβριηλίδης με Κατσίκα με Ford Escort MK2 τερμάτισαν με αυτή την σειρά στην γενική κατάταξη των ιστορικών την ώρα που ο Γιώργος Μαγγιδάς αν και άτυχος στο πρώτο σκέλος του αγώνα εντυπωσίασε στο δεύτερο σκέλος δυστυχώς όμως χωρίς να προσμετρά στην γενική κατάταξη.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου