ΤΟΠΙΚΟ

«Αναγκαστική»… η αναδιάρθρωση

αναγκαστική-η-αναδιάρθρωση-58097

Αναγκαία, αλλά και αναγκαστική θα είναι η αναδιάρθρωση των κατηγοριών της ΕΠΣΘ για την περίοδο 2020-2021 και όπως ανέφερε και ο πρόεδρος της Ένωσης και ταμίας της ΕΠΟ Περικλής Λασκαράκης πολλά θα εξαρτηθούν από τις δηλώσεις συμμετοχής των ομάδων.

Επιμέλεια: ΒΑΣΙΛΗΣ ΖΗΝΕΛΗΣ

Πάντως στην ΕΠΣΘ δεν θα περιμένουν τον Αύγουστο, έχουν ήδη ξεκινήσει διερευνητικές επαφές με τα σωματεία και δείχνουν να καταλήγουν -λόγω και του αριθμού των ομάδων- στο σενάριο για δύο κατηγορίες τη νέα χρονιά και τουλάχιστον για τη νέα περίοδο δεν θα έχει την Γ’ Κατηγορία.

Ο πρόεδρος της ΕΠΣΘ Περικλής Λασκαράκης μιλώντας χθες στο ραδιόφωνο του 98.6 τόνισε ότι η ΕΠΣΘ λειτουργεί για να υποστηρίζει τα σωματεία της και να μην αδικεί και έτσι θα γίνει και τώρα. «Θα μπούμε στη διαδικασία να κάνουμε αναδιάρθρωση και έχει να κάνει με τις δηλώσεις συμμετοχής των ομάδων που θα έχουμε. Έτσι θα μορφώσουμε τις κατηγορίες και θα κάνουμε και κάποιες συζητήσεις με τα σωματεία μας ,για να δούμε τις απόψεις τους και τις ανάγκες τους» ανέφερε υπογραμμίζοντας ότι έχει προωθηθεί και η πρόταση του Ρήγα Φεραίου για άνοδο επιπλέον ομάδων από τις τοπικές κατηγορίες: «Προώθησα το αίτημα του Ρήγα προς την επιτροπή διοργανώσεων της ΕΠΟ και ζήτησα να το δουν με θετικό μάτι και αυτό προσπαθώ κι εγώ. Δεν ήταν μόνο το αίτημα αλλά ήταν και σωστές προτάσεις για τη Γ’ Εθνική, που έχουμε ζητήσει κι εμείς ως ΕΠΣΘ».

Η ΕΠΣΘ έχει ήδη συγκαλέσει την ετήσια τακτική γενική συνέλευση για το πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου (8/6) που θα γίνουν μεταξύ άλλων και οι ανακοινώσεις αναδιάρθρωσης… καθώς η οριστική διακοπή στα τοπικά ερασιτεχνικά πρωταθλήματα που αποφάσισε η Εκτελεστική Επιτροπή της ΕΠΟ, έφερε άδοξο τέλος και στην αγωνιστική δράση για φέτος στην τοπική Ένωση.

Το πλάνο για το νέο «χάρτη» στην ΕΠΣΘ δεν θα έχει την Γ’, αλλά μόνο Α΄ και Β΄Κατηγορία.

Θα υπάρξει δηλαδή, υποβιβασμός μιας μόνο ομάδας από την Α΄ αφού έτσι κι αλλιώς ο Ιάσων Α.Μ. είχε αποχωρήσει από το πρωτάθλημα… και για την επόμενη χρονιά που οι κατηγορίες να είναι δύο… και πιθανόν με 16 ομάδες…

Με όλα τα σενάρια να είναι υπέρ της παραμονής του Διαγόρα στη Γ΄Εθνική, οι άνοδοι από την Β΄ στην Α΄ΕΠΣΘ μπορεί να γίνουν 4 (από 3) κι ενώ για την συγκρότηση της δεύτερης κατηγορίας εκτός του ότι ωφελούνται όλοι της Γ’ ο τελικός αριθμός θα εξαρτηθεί από τις δηλώσεις συμμετοχής!

Το πιο πιθανό είναι τις δυο κατηγορίες της νέας χρονιάς στην ΕΠΣΘ να αποτελούν οι εξής ομάδες:

Α’ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: ΡήγαςΦεραίος,Σαρακηνός, Αίας Σούρπης, Τοξότης, Πρωτεσίλαος, Αγία Αννα, Ακρόπολη, Σκιάθος, Α.Ε. 2002, Αγία Παρασκευή, Δάφνη, Πύρασος, Αγχίαλος, Μυρμιδόνες, Αστέρας, Αθλ. Κολέγιο Νίκης…

Β’ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: Μαγνησιακός, Μακρινίτσα, Σκόπελος, Λεχώνια, Πανιώνιος, Ανθιμος Γαζής, Ελευθεριακός , Πηλέας, Κανάλια, Α.ΠΟ.Β., Κένταυρος Ν.Π., Δημητριάς, Ερμής, Αθλος, Α.Ε. Διμηνίου, Αχιλλέας Αχιλλείου με τη λογική ότι δεν θα «κατέβει» ο Ιάσων Α.Μ. και ο Μαγνησιακός θα είναι ο ένας χωρίς και τον Νέο στην ίδια κατηγορία. Επίσης στη Β΄Κατηγορία πιθανόν θα προστεθούν οι Μικροθήβες που φέτος απουσίαζαν …και μια νέα ομάδα ως δεύτερη από σωματείο της Α΄(Αγία Αννα).

Ο πρόεδρος της Ένωσης Π. Λασκαράκης αναφερόμενος στη διαδικασία εγγραφής των ομάδων στο Μητρώο Αθλητικών Σωματείων της ΓΓΑ εξέφρασε επιφυλάξεις λέγοντας πως «Το Μητρώο απαιτεί ένα κυκεώνα εγγράφων και δεν μπορούμε να το αντιληφθούμε γιατί γίνεται αυτό, με αμφίβολο αποτέλεσμα κατά την ταπεινή μου άποψη» είπε κι ενώ το σύνολο των σωματείων της ΕΠΣΘ έχουν αποκτήσει από τα προηγούμενα χρόνια αθλητική αναγνώριση.

Θυμίζουμε ότι όπως έχει κάνει γνωστό η ΓΓΑ τα ερασιτεχνικά σωματεία που διαθέτουν ειδική αθλητική αναγνώριση θα πρέπει, ως 5/6 να επισκεφθούν την πλατφόρμα που δημιούργησε η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, για να προεγγραφούν και να ενταχθούν στα σχεδιαζόμενα από την κυβέρνηση μέτρα στήριξης του ερασιτεχνικού αθλητισμού με τη δημιουργία του Μητρώου Αθλητικών Φορέων.

Το ύψος της επιχορήγησης για τα ποδοσφαιρικά σωματεία που καταφέρουν να εγγραφούν στο μητρώο υπολογίζεται στα 800-1000 ευρώ την ώρα που ζητούνται πλήθος ενεργειών και εγγράφων ίσως με περισσότερο κόστος!

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου