ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Σημαντική στήριξη στον αγώνα από τα τοπικά πληρώματα

σημαντική-στήριξη-στον-αγώνα-από-τα-το-422453

Το Rally Αλμυρός 2017 ξεπέρασε κάθε προσδοκία, φτάνοντας συνολικά τις 33 συμμετοχές. Αυτό δεν θα ήταν εφικτό να γίνει χωρίς τη στήριξη των πληρωμάτων από Βόλο και Αλμυρό, που όχι μόνο έδειξαν τη δυναμική του νομού Μαγνησίας αλλά και την πρωτοτυπία με μία πρόταση γάμου.

Ξεκινώντας από το τέλος την πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα επέλεξε ο Γρηγόρης Κορίνθιος για να προτείνει δαχτυλίδι στην εκλεκτή της καρδιάς του Αλεξία Τσιτσιγιάννη. Για τις ανάγκες της κίνησης αυτής, χρειάστηκε να δανειστεί το Seat Ibiza του Αχιλλέα Λάκη και να μπλοκάρει την ροή οχημάτων, απειλώντας πως δεν θα φύγει από εκεί αν δεν του απαντούσε η Αλεξία. Ευτυχώς για αυτόν αλλά και για τον ΟΜΑΘ, η απάντηση της Αλεξίας ήταν θετική συγκινώντας όλους τους παρευρισκόμενους στην κεντρική πλατεία του Αλμυρού

Επιστρέφοντας στις συμμετοχές 12 αυτοκίνητα είχαν μέσα αθλητές που ανήκαν είτε στον ΟΜΑΘ είτε στη ΛΑ Βόλου κάτι που αποτελεί αύξηση 100% σε σχέση με πέρσι.

Αφετηρία από το Νο 1 όπου βρίσκουμε τον Άλκη Ρέντη, που και φέτος ξεσήκωσαν στο πέρασμά τους με το Honda όλο τον κόσμο, και δικαιωματικά κέρδισαν τον αγώνα. Συνεχίζουμε με το Νο 4 και τον Άκη Παναγιωτοπουλο με Subaru Impreza, που φέτος τερμάτισε όντας ανταγωνιστικός, σε ένα αγώνα που βοήθησε τα μέγιστα στη σχεδίασή του. Ακριβώς πίσω τους οι Γιώργος Περγάμαλης και Στάθης Τράικος που προσέφεραν απλόχερα θέαμα στους πολυάριθμους θεατές, με το Ford Sierra να ταξιδεύει σε περίεργες γωνίες. Στο Νο 14, Πέτρος και Παναγιώτης Νταής με VW Golf επέστρεψαν στους αγώνες και έδειξαν πως η τέχνη του στρίβειν δεν ξεχνιέται εύκολα. Γιάννης και Γιώργος Μαγγιδάς με Peugeot 106 τα έβαλαν με τα θηρία της Α6 κάνοντας αξιοπρόσεκτη εμφάνιση, με τον Γιώργο να κάνει το ντεμπούτο του στους αγώνες. Νο 23 και Citroen Saxo για τους Θανάση και Αλεξία Τσιτσιγιάννη, και φαίνεται πως η πρόταση γάμου τούς έφερε γούρι, αφού μπαμπάς και κόρη τερμάτισαν 2οι στην ανταγωνιστική κατηγορία C5. Νο 24 για Μιχάλη Παρασκευά και Βασίλη Γκιλομανάκη με το φωνακλάδικο αλλά αποτελεσματικότατο Suzuki Swift έδωσαν αγώνα για να είναι στο ράλι του Αλμυρού. Μπορεί το αποτέλεσμα να μην τους δικαιώνει, αλλά το πείσμα που τους διακατέχει μόνο καλό μπορεί να τους κάνει. Νο 28 και επιστροφή στην ενεργό δράση μετά από πέντε χρόνια για τον Κώστα Λεσιώτη μεPeugeot 106 1,3 έχοντας δίπλα του τον μέλλοντα γαμπρό Γρηγόρη Κορίνθιο επιτυγχάνοντας τη δεύτερη θέση στην Α5. Άτυχοι οι Σταμάτης Μιχαήλ και Διανέλλος Μπαλωτής αφού το Peugeot 106 με το Νο 30 στις πόρτες του όσο δούλευε ήταν στην διεκδίκηση της νίκης. Νο 31 και ίδιο αυτοκίνητο για τους Αναστασίου Μάκη και Μάριο Ζαβλανό με τον οδηγό να επιστρέφει στους αγώνες καταφέρνοντας να κινηθεί ανταγωνιστικότατα και τον συνοδηγό να κάνει επιτέλους τον αγώνα, αφού πέρσι ό,τι μπορούσε να πάει στραβά για τον ίδιο, πήγε. Αναμφίβολα άτυχοι οι Στάθης Δαμασιώτης και Άγγελος Χατζηαγγελάκης, με τοΝο 33 Toyota Yaris να αποκτάδική του βούληση, κοστίζοντάς τους ένα σίγουρο βάθρο. Τέλος οι Κώστας Πατατούκος και Σπύρος Χαλαστάρας με Suzuki Ignis και το Νο 34 κατάφεραν να τερματίσουν τον πρώτο τους αγώνα ως πλήρωμα, κάτι που στον φετινό αγώνα είναι από μόνο του παράσημο.

Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας ευχαριστεί όλα τα πληρώματα για τη στήριξή τους, εύχεται καλή συνέχεια στην αγωνιστική τους χρονιά και ανανεώνει το ραντεβού για το 2018.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου