ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Αναλαμβάνουν ξανά δράση οι φίλαθλοι

αναλαμβάνουν-ξανά-δράση-οι-φίλαθλοι-430958

Καθόλου δεν άρεσε στους οργανωμένους φιλάθλους της Νίκης η νέα προθεσμία που ζήτησε από τους ποδοσφαιριστές ο Στράτος Γιδόπουλος. Οι οργανωμένοι περίμεναν υπομονετικά κάποια κίνηση αυτές τις μέρες για να πιστέψουν ότι κάτι αλλάζει προς το καλύτερο, αλλά τελικά ούτε το ταξίδι του μεγαλομετόχου στο Βόλο σηματοδότησε εξελίξεις για το μέλλον της κυανόλευκης ΠΑΕ.
Οι οπαδοί σχεδιάζουν από βδομάδα να αναλάβουν δράση και φαίνεται πως κάποια λύση ως μέσο πίεσης βέβαια έχουν στο νου τους. Θεωρούν ότι μέχρι τις 15 Ιουλίου, ημερομηνία που ανέφερε στην συζήτησή του ο Γιδόπουλος με τους ποδοσφαιριστές για τη νέα προθεσμία, θα είναι πάρα πολύ αργά για να ξεκινήσει ο σχεδιασμός της ομάδας και ο προγραμματισμός ενόψει της νέας σεζόν.
Αυτό που σκέφτονται είναι να καλέσουν τους υπόλοιπους μετόχους της ΠΑΕ, τόσο αυτούς που έχουν τις μετοχές στα χέρια τους, όσο κι εκείνους που τις έχουν παραχωρήσει στον τωρινό μεγαλομέτοχο, για να πιέσουν οι ίδιοι την κατάσταση και να ασκήσουν πίεση στο Στράτο Γιδόπουλο να κινήσει τις διαδικασίες που θα φέρουν εξελίξεις, είτε αυτές αφορούν στην αποχώρησή του και την παραχώρηση του πλειοψηφικού μετοχικού πακέτου, είτε στον προγραμματισμό για τη νέα σεζόν. Οι οργανωμένοι έχουν ήδη το μετοχολόγιο στα χέρια τους, ωστόσο χρειάζεται πρώτα να συζητήσουν μεταξύ τους και να παρθεί κοινή και επίσημη απόφαση για κάτι τέτοιο.
Στους υπόλοιπους μετόχους της Εταιρίας περιλαμβάνονται οι κ.κ. Τζώρτζης, Χρόνης, Βαλαχής, που προς το παρόν δεν έχουν πάρει καμία θέση και δεν ξέρει κανείς αν θα δείξουν επιθυμία να ασχοληθούν την δεδομένη χρονική στιγμή και να παίξουν τον ρόλο του «πυροσβέστη». Ο κ. Χρόνης κατέχει ένα ποσοστό της τάξης 26%, το οποίο μάλιστα δεν το έχει παραχωρήσει στον Γιδόπουλο, ενώ με πληρεξούσιο έχουν παραχωρηθεί οι μετοχές των κ.κ. Βαλαχή και Τζώρτζη στο Στράτο Γιδόπουλο, που φτάνουν σε ένα ποσοστό 18% περίπου μαζί.
Η αλήθεια είναι ότι δεν πρέπει να χαθεί άλλος χρόνος, όμως και ο Γιδόπουλος διαρρέει ότι το πιο πιθανό είναι να πάρει νωρίτερα την απόφασή του από τις 15 Ιουλίου. Ο μεγαλομέτοχος περίμενε το ραντεβού με τους δύο ενδιαφερόμενους Βολιώτες μήπως υπάρξει κάποια θετική εξέλιξη, αλλά αυτό τελικά δεν έγινε την Πέμπτη το πρωί που είχε καθοριστεί σύμφωνα με τον ίδιο. Ετσι διάδοχη κατάσταση δεν φαίνεται να υπάρχει και σε περίπτωση που πει ο Γιδόπουλος «φεύγω» κανείς δεν ξέρει τι μπορεί να συμβεί. Στο ταξίδι του στο Βόλο ο έμπειρος παράγοντας συναντήθηκε μόνο με τους ποδοσφαιριστές, από τους οποίους ζήτησε εκ νέου υπομονή… Το γεγονός αυτό άφησε απολύτως στάσιμη την κατάσταση στο ποδοσφαιρικό τμήμα. Για τη νέα σεζόν στην Γ’ Εθνική η Νίκη δεν έχει κάνει ούτε τα πρώτα της βασικά βήματα προγραμματισμού και στη Νέα Ιωνία υπάρχει έντονη ανησυχία.
Οι περισσότεροι παίκτες από αυτούς που έχουν απομείνει δείχνουν διάθεση να κάνουν λίγο ακόμα υπομονή και να περιμένουν τις εξελίξεις, ωστόσο αυτό δεν αποτελεί και ενθαρρυντικό στοιχείο, από τη στιγμή που καμία κίνηση που αφορά στην επόμενη μέρα δεν γίνεται για την ομάδα. Είναι θέμα χρόνου και οι ποδοσφαιριστές να απογοητευτούν από τη στασιμότητα και να αποφασίσουν να διεκδικήσουν μέσω της νομικής οδού τα δεδουλευμένα τους, επιβαρύνοντας με νέες προσφυγές την ΠΑΕ.
Ολα λοιπόν βρίσκονται στον αέρα… Καμία εξέλιξη και καμία αλλαγή, παρά την αισιοδοξία ότι ο ερχομός του Γιδόπουλου στο Βόλο θα έδειχνε προθέσεις που να αφορούν στο μέλλον της ομάδας. Ετσι αναμένεται πλέον η επόμενη κίνηση από τους οργανωμένους, μήπως και τελικά λειτουργήσει ως μέσο πίεσης και αλλάξει τα δεδομένα.
Μέσα στο σαββατοκύριακο δεν αναμένεται να υπάρξει κάποια νέα εξέλιξη, εκτός αν ο Στράτος Γιδόπουλος έχει κάτι νεότερο να πει και έχει πάρει τις αποφάσεις του. Αλλά κάτι τέτοιο φαίνεται πως συγκεντρώνει πολύ λίγες πιθανότητες. Ετσι η όποια νέα εξέλιξη αναμένεται να γίνει από τη Δευτέρα, με τους οργανωμένους να μπαίνουν ξανά μπροστά και να προσπαθούν να κινήσουν τα «νήματα»… Πάντως όλοι όσοι ασχολούνται με την ομάδα, ακόμα και ο Γιδόπουλος, γνωρίζουν ότι τα χρονικά περιθώρια στενεύουν, αλλά αδυνατούν να πάρουν πρωτοβουλίες.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου