ΜΠΑΣΚΕΤ

Εύκολη επικράτηση και πρόκριση στο Final- 4 ο Γ.Σ. Βόλου

εύκολη-επικράτηση-και-πρόκριση-στο-final-4-ο-201192

Μετά από το περσινό διάλλειμα, όπου δεν κατάφερε να φτάσει στο Final – 4 του κυπέλλου ΕΣΚΑΘ, ο Γυμναστικός θα δώσει και φέτος το παρών μετά την εύκολη νίκη του απέναντι στη Νίκαια με 76-59. Αυτή είναι η τρίτη παρουσία στην τετράδα τα τελευταία τέσσερα χρόνια για τους μελανόλευκους.

Ρεπορτάζ: ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

Γ.Σ. Βόλου – Νίκαια 76-59

Το παιχνίδι ξεκίνησε με τους φιλοξενούμενους να έχουν καλό ρυθμό στην επίθεση και τους παίκτες του Γιώργου Κοσμάτου να προσπαθούν να βρουν τα πατήματά τους στους αγωνιστικό χώρο. Η 1η περίοδος βρήκε μπροστά τη Νίκαια με 17-20. Το 2ο δεκάλεπτο άνηκε ολοκληρωτικά στους γηπεδούχους. Οι ασπρόμαυροι κυριάρχησαν πλήρως και στις δύο άκρες του γηπέδου, άπλωσαν την άμυνά τους στα 3/4 και δεν άφησαν περιθώριο στους φιλοξενούμενους να βρουν εύκολους πόντους. Στην επίθεση οι Ζαρογιάννης, Καλογερόπουλος και Παυλόπουλος οδήγησαν τους γηπεδούχους με το επιμέρους 27-10 να αποτυπώνει την εικόνα της 2ηςπεριόδου, με τις δύο ομάδες να πηγαίνουν στα αποδυτήρια με το σκορ στο 44-30. Στην 3η περίοδο η Νίκαιααντέδρασε και ισορρόπησε το παιχνίδι. Περιόρισε επιθετικά τους γηπεδούχους και κατάφερε να βρει κάποια σουτ, με αυτόν τον τρόπο κατάφερε να μειώσει μέχρι και στους 9 με τον Γυμναστικό, όμως, να ανεβάζει και πάλι τη διαφορά στους 12 με τη λήξη του δεκαλέπτου (55-43). Στο τελευταίο δεκάλεπτο οι γηπεδούχοι έδειξαν και πάλι τον καλό τους εαυτό, ανέβασαν τη διαφορά ακόμα και πάνω από τους 20, φτάνοντας έτσι σε μία άνετη και δίκαιη επικράτηση με τελικό σκορ 76-59.

Δεκάλεπτα: 17-20, 44-30, 55-43, 76- 59

Γ.Σ. ΒΟΛΟΥ (Κοσμάτος – Ντάκης): Σέρρης, Καλογερόπουλος 9 (1), Τσαπραΐλης 5 (1), Σαμαράς 13 (3), Σουλιώτης, Χατζόπουλος 2, Παυλόπουλος 16 (2), Παλάσκας 5, Κωστούλας 6, Κουρουπάκης 5, Παπαδόπουλος, Ζαρογιάννης 15.

ΝΙΚΑΙΑ (Παπαθεοδώρου): Τουρναβίτης 3 (1), Μπαταγιάννης, Μουστέλης 1, Καρπούζας 16, Δημοβέλης, Τηγάνης 3 (1), Πολύζος 8 (2), Κορκόβελος 8, Γούρναρης 13 (1), Νασίκας 7.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου